۰

بازی جدید Tomb Raider با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 معرفی شد

بازی جدید Tomb Raider

بازی جدید Tomb Raider

در جریان رویداد  State of Unreal، استودیو Crystal Dynamics تایید کرد که کار روی بازی جدید Tomb Raider را آغاز کرده است و این بازی بر روی Unreal Engine 5 اجرا خواهد شد.

توسعه‌دهنده در طول جلسه توجیهی گفت، کار روی Tomb Raider جدید «به‌تازگی آغاز شده است». همانطور که گفته شد، Crystal Dynamics بر این باور است که Unreal Engine 5 به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا «تجارب داستان‌گویی و گیم‌پلی سطح بعدی» را باز کنند.

این استودیو افزود: “هدف ما این است که تجربه اکشن ماجراجویی سینمایی با کیفیتی را ارائه دهیم که طرفداران از هر دو سری کریستال داینامیکس و Tomb Raider شایسته آن هستند.”

این اولین ورودی جدید در این سری پس از Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ خواهد بود که توسط Eidos Montreal ساخته شد. وقایع سه گانه جدیدی را که در سال ۲۰۱۵ آغاز شده بود به پایان می رساند.

Crystal Dynamics همچنان مشغول است، زیرا در کنار مایکروسافت روی بازی جدید Perfect Dark با The Initiative کار می کند. این استودیو همچنین به پشتیبانی از آخرین بازی خود، Marvel’s Avengers 2020 ادامه می دهد.

در طول رویداد State of Unreal، اپیک اسلایدی را نشان داد که توسعه‌دهندگان متعدد دیگری را که در حال حاضر روی پروژه‌های Unreal Engine 5 کار می‌کنند، نشان می‌دهد و باید اعتراف کرد که واقعا زیاد هستند. مجموعه ابزار جدید توسعه بازی برای بازی های نسل بعدی به تازگی به طور رسمی راه اندازی شده است.

CD Projekt Red یکی از توسعه دهندگانی است که در حال حاضر روی یک بازی Unreal Engine 5 کار می کنند و استودیو لهستانی از این فناوری برای اجرای The Witcher 4 استفاده می کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *