۰

اپیک به طور رسمی موتور Unreal Engine 5 را منتشر کرد

موتور Unreal Engine 5

موتور Unreal Engine 5

پس از انتشار در دسترسی اولیه در سال گذشته، Epic به طور کامل موتور Unreal Engine 5 را منتشر کرد. نسخه کامل برای دانلود در دسترس است، نسخه کامل شامل راه حل دینامیک جهانی روشنایی Lumen، سیستم نمونه برداری موقتی Super Resolution و چندین ابزار دیگر است که برای افزایش وفاداری در پروژه های بازی های ویدیویی طراحی شده اند.

به گفته Epic، هنرمندان از یک ویرایشگر Unreal بازطراحی شده بهره خواهند برد که شامل «عملکرد بهتر، ابزارهای انیمیشن هنرمند پسند، مجموعه ابزارهای ویرایش و ایجاد مش توسعه یافته، Tracing بهبودیافته و موارد دیگر» است. “یکی از اهداف ما این است که ایجاد جهان های باز را سریع تر، آسان تر و با همکاری بیشتر برای تیم هایی در هر اندازه ای انجام دهیم.”

موتور Unreal Engine 5

علاوه بر همه اینها، توسعه دهندگان می توانند از طریق دو پروژه نمونه، Lyra Starter Game و City Sample، این موتور را آزمایش کنند. Epic می‌گوید که این نمونه‌ها شامل ساختمان‌ها، وسایل نقلیه و انبوهی از شخصیت‌های Metahuman در یک شهر کامل است که برای نمایش سیستم‌های بهبود یافته در Unreal Engine 5 و ارائه یک منبع یادگیری عملی طراحی شده‌اند.

این محتوا در بسته‌های جداگانه در دسترس خواهد بود تا توسعه‌دهندگان بتوانند آنها را دانلود و آزمایش کنند، و Epic همچنین محتوای پولی و رایگان مربوط به Unreal Engine 5 را در بازار Unreal Marketplace منتشر خواهد کرد.

استریم اپیک فاش کرد که بیش از ۸۵ استودیو بازی سازی به Unreal Engine 5 منتقل شده اند که شامل CD Projekt Red برای بازی بعدی ویچر است. Crystal Dynamics اعلام کرد که Tomb Raider جدید در حال توسعه است و همچنین از Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *