۰

بازیگر نقش Sarah در سریال The Last of Us مشخص شد

سریال The Last of Us

آخرین خبر درباره سریال The Last of Us ، اضافه شدن ستاره فیلم Dumbo یعنی نیکو پارکر به عنوان نقش سارا( دختر جوئل ) است. پدرو پاسکال نیز قبلا به عنوان جوئل در این سری معرفی شده است.

به گزارش ددلاین ، نیکو پارکر جدید ترین عضو سریال The Last of Us است که در کنار پدرو پاسال ، بلا رمزی ( الی ) قرار می گیرد. همچنین گابریل لونا قرار است تا نقش برادر جوئل یعنی تامی را بازی کند و Merle Dandridge نیز نقش Marlene  را ایفا خواهد کرد.

سریال The Last of Us

Parker یک بازیگر نسبتا جدید است که در سال ۲۰۱۹  در فیلم Dumbo به کارگردانی تیم برتون در نقشMilly Farrier بازی کرد. همچنین پارکر دختر Thandiwe Newton، یکی از ستاره ها ی سریال Westworld نیز در HBO است. Last Of Us یک سری بازی ویدئویی برجسته ای است که به یک سری تلویزیونی برای HBO اقتباس شده است.

Craig Mazin خالق Chernobyl در حال کار با آخرین خالق اصلی این بازی یعنی Druckmann برای این مجموعه است و نشان دادن اتفاقات قسمت اول بازی نیز هدف کلی این سریال است . Druckmann می گوید این مجموعه بسیار نزدیک به بازی اصلی است، اما بعضی جاهای آن ممکن است متفاوت باشد، زیرا تلویزیون یک رسانه متفاوت است. Druckmann می گوید که این مجموعه بیشتر در روابط بین کاراکتر ها تمرکز می کند.

سریال The Last of Us

فیلمبرداری سریال The Last of Us قرار است که از ماه آینده شروع شود ، پس باید حالا حالا ها صبر کنیم تا ببینیم که آیا این مجموعه می تواند مانند سری بازی هایش موفق و محبوب شود یا خیر ؟

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *