۵

۷ تئوری در مورد اینکه شما یک زندگی قبلی داشته اید

۷ تئوری در مورد زندگی قبلی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥 اینستاگرام کنترل امجی 🔥

زندگی قبلی
۷ تئوری در مورد زندگی قبلی

۷ تئوری در مورد اینکه شما یک زندگی قبلی داشته اید :

۱. خواب های شما در واقع میتوانند یک نوع یاد اوری خاطره از طریق مغز شما به شما باشند که نشان میدهد در زندگی قبلی چه اتفاقی بر سر شما افتاده . تمام خواب هایی که میبینید خاطرات زندگی قبلی شما هستند .

۲. بعضی اوقات احساس میکنید که در مکانی خاص که تازه وارد شدید ، قبلا بوده اید یا حرفی را تازه بیان کرده اید را قبلا گفته اید . به این احساس DEJA VU میگویند که مهم ترین مدرک برای اثبات زندگی قبلی است .

۳.اینکه عاشق یک کشور هستید یا از یک فرهنگ قدیمی خوشتان میاید در حالی که هیچ اطلاعاتی از ان ندارید هم میتواند دلیلی بر داشتن یک زندگی قبلی باشد .دانشمندان میگویند امکان ندارن یک انسان بدون داشتن تجربه قبلی عاشق چیزی بشود یا شیفته چیزی باشد که تا به حال ندیده . این سرنخ نیز میتواند زندگی قبلی را ثابت کند .

۴.ترس ها و فوبیا های شما نیز یک مدرک هستند . ترس هایی که از کودکی دارید و یا بی دلیل ، سرنخ های مهمی هستند که اثبات میکنند در زندگی قبلی خود به نوعی دچار این ترس ها بوده اید و یا اتفاقی افتاده که شما دچار ترس های عجیب هستید .

۷ تئوری در مورد زندگی قبلی

۵.گاها پیش میاید که شما میتوانید بدون داشتن ذهنیت قبلی از یک زبان از یک کشور آنرا به صورت اشتباه اما نسبتا درست بیان کنید و یا حرف بزنید . مثلا میتوانید به خوبی ادای زبان ژاپنی را دربیاورید یا لهجه اسپانیایی را به خوبی بلد هستید . این میتواند نشان دهنده ملیت قبلی شما در زندگی قبلی شما باشد .

۶.احساس میکنید پیر تر از چیزی هستید که سنتان میگوید ؟ یا احساس میکنید ذهنتان به سنتان نمیخورد ؟ این هم میتواند یک سرنخ باشد . بعضی از افراد دوست دارند بچه باشند و بعضی ها بزرگ و ادای آنهارا در میاورند . این نیز میتواند نشان دهد که یک انسان در زندگی قبلی خود در چه سنی از دنیا رفته است .

۷.درد های عجیب و بی دلیل بدنی هم دلیل برای زندگی قبلی هستند . بعضی انسان ها گاها یک قسمت از بدنشان ضعیف یا خیلی درد میکند و معمولا دلیلی هم ندارد . دکتر ها چیز هایی میگویند و قرص هایی تجویز میکنند اما در واقع این درد ها خوب شدنی نیستند و تا اخر عمر با وی همراند . این موضوع میتواند نشان گر درد هایی از زندگی قبلی باشند .

این ۷ موارد تئوری های قطعی نیستند اما نظریه هایی هستند که دانشمندان و روانپزشکان در این رابطه بیان میکنند.

برای مطالعه فکت و داستان ترسناک بیشتر در کنترل امجی به صفحه آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من شاد ترین غمگین این جهانم گفت:

    من یه ترسو به تمام عیار م واقعا ترسناک بود ولی این که قبلا مرده باشم نمی ترسم ولی بازم یه آدم ترسو ام

  2. logruby گفت:

    سلام من گزینه ۲ را داشتم یعنی DEJA VU

  3. نیما زاهدی گفت:

    گزینه های ۲و۳و۴و۵ را دارا هستم.

  4. پریاس گفت:

    من تمام موارد رو دارم

  5. ملیسا گفت:

    من تمام اینا رو دارم و خیلی تعجب کردم کلا عجیب بود و یه حس خاصی بهم دست داد نمیدونم چرا