۰

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

در ابتدای بازی، Jason Brody همراه با دوستان خود مشغول خوش‌گذرانی و چتربازی در تعطیلات بانکوک تایلند است که ناخودآگاه در جزایر تخیلی Rook که توسط دزدان دریایی اشغال شده است، فرود می‌آیند، جایی که توسط ارباب دزدان دریایی، Vaas Montenegro دستگیر می‌شوند که قصد دارد آن‌ها را به بردگی بفروشد. Jason با کمک برادر بزرگترش Grant می‌توانند از آنجا فرار کنند اما Grant در این مسیر توسط Vass کشته شده و Jason نیز توسط Dennis، یکی از اعضای قبیله بومی Rakyat نجات می‌یابد. Dennis می‌تواند پتانسیل Jason را به عنوان یک جنگجو تشخیص داده و روی بدنش، نقش و نگار جنگجویان Rakyat را خالکوبی کند. Jason در حین کمک به افراد قبیله Rakyat، یکی از دوستانش به نام Daisy را در خانه Earnhardt، دکتر گیاه‌شناس پیدا می‌کند و افراد قبیله که تحت تأثیر قدرت Jason قرار گرفته‌اند، به او اجازه می‌دهند وارد معبد مقدس آن‌ها شود. Jason پس از بازگرداندن چاقوی اژدهای نقره‌ای، یکی از اشیاء گرانبهای قبیله، توسط کشیش Citra وارد قبیله می‌شود.

در ادامه Jason با کمک Earnhardt و یک مأمور CIA به نام Willis Huntley، به افراد قبیله کمک می‌کند تا جزیره را از دزدان دریایی پس بگیرند و در عین حال، دوست دخترش Liza و دوستانش Keith و Oliver را نیز یافته و نجات می‌دهد. Jason پس از چندین برخورد با Vaas متوجه می‌شود او برادر Citra است که به قبیله Rakyat خیانت کرده، زیرا کارفرمایش Hoyt Volker، یک تاجر بَرده آفریقای جنوبی، او را با استفاده از مواد مخدر معتاد کرده و بدین ترتیب، Vaas به قبیله Rakyat خیانت کرده است. Jason به زودی به یک جنگجوی مهیب و ماهر تبدیل شده و همین طور که مورد احترام افراد قبیله قرار می‌گیرد، شروع به لذت بردن از کشتار می‌کند، در حالی که رفته‌رفته از دوستانش دورتر می‌شود.

هنگامی که Jason تحت تأثیر مواد توهم‌زا قرار می‌گیرد، Citra با او رابطه برقرار کرده و از او می‌خواهد در جزیره بماند که Jason با تصمیم به ماندن در آنجا، با دوستانش خداحافظی کرده و به پایگاه دزدان دریایی Vaas می‌رود اما متوجه می‌شود که Vaas برای او تله درست کرده است. Jason می‌تواند از آنجا جان سالم به در ببرد اما سپس وارد یک حالت توهم می‌شود که در آن باید چندین مرتبه با Vaas مبارزه کند. او در نهایت به Vaas واقعی می‌رسد و با چاقوی اژدها او را خواهد کشت. سپس با Citra در معبد بیدار شده و سوگند می‌خورد که Hoyt را به خاطر Vaas به قتل برساند.

او به کمک Huntley به جزیره Hoyt رسیده و با Sam Becker، همکار Huntley ملاقات می‌کند که به او در نفوذ به ارتش Hoyt کمک خواهد کرد. در این مدت، Jason متوجه می‌شود که برادر کوچکترش Riley زنده است و در اسارت Hoyt می‌باشد. در حالی که Hoyt آن‌ها را جلوی دوربین تماشا می‌کند، Jason برای حفظ این حیله، Riley را شکست می‌دهد و Becker ویدیوی مبارزه او را لوپ می‌کند تا Hoyt را فریب دهد. Jason سپس به مخفیگاه Hoyt رفته و همراه با Becker قصد دارند او را در یک بازی پوکر بکشند ولی Hoyt به طور ناگهانی، Becker را به قتل می‌رساند. اکنون Jason مبارزه خود را با Hoyt و افرادش با چاقو آغاز کرده و هنگامی که در این راه، نصف انگشت خود را از دست می‌دهد، همراه با Riley از جزیره فرار خواهد کرد.

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

آن‌ها سپس به خانه Earnhardt رفته و متوجه می‌شوند آنجا آتش گرفته است. Earnhardt در آخرین لحظات خود، فاش می‌کند که افراد قبیله Rakyat به خانه‌اش حمله کرده و دوستان Jason را ربوده‌اند. Jason در معبد با Citra روبرو می‌شود اما توسط او به مواد مخدر آلوده شده و Riley نیز دستگیر خواهد شد. Citra اکنون از عشق خود نسبت به Jason می‌گوید و معتقد است که او یک جنگجوی قدرتمند از افسانه Rakyat است، به همین خاطر او را آزاد خواهد کرد. Jason به دلیل تأثرات مواد مخدر، در توهم خود مشاهده می‌کند که با چاقوی اژدها در یک مسیر آتشین، مشغول قدم زدن است و Liza نیز به عنوان یک هیولا در برابر او ظاهر می‌شود. او در این لحظه به هوش آمده و می‌بیند که نوک چاقو را روی گلوی Liza گذاشته است. اکنون بازیکن حق انتخاب دارد که یا دوستانش را نجات دهد یا آن‌ها را با اتحاد با Citra به قتل برساند.

اگر Jason دوستانش را نجات دهد، Citra به او التماس می‌کند که در جزیره بماند و Dennis که از دست Jason خشمگین شده، آماده می‌شود تا او را به خاطر خیانتش با چاقو بزند ولی ناگهان Citra جلوی او پریده و به جایش چاقو می‌خورد. Citra قبل از جان دادن در آغوش Jason، عشق خود را نسبت به او اظهار می‌کند. سپس Jason و دوستانش با قایق، جزیره را ترک می‌کنند و Jason می‌گوید با وجود تمام قتل‌هایی که او را به یک هیولا تبدیل کرده، هنوز در قلبش باور دارد او بهتر از آن است که دیگران تصور می‌کنند.

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

داستان بازی فار کرای Far Cry 3

اگر Jason به دوستانش اهمیت نداده و Liza را بکشد، او و Citra دوباره با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند. سپس Citra به Jason چاقو زده و در حین مرگ به او می‌گوید که برنده شده و فرزندشان، قبیله Rakyat را به سوی شکوه هدایت خواهد کرد. بازی در نهایت با تصویر ثابتی از قایق و چاقوی اژدها در ساحل به پایان خواهد رسید.

داستان کمپین چندنفره:
شش ماه قبل از ورود Jason به جزیره، Callum گانگستر سابق اسکاتلندی، Tisha پزشک طردشده ارتش ایالات متحده، Leonard افسر پلیس فاسد بازنشسته فیلادلفیا و Mikhail قاتل سابق روسی، داخل کشتی تفریحی MS Astrid مشغول کار هستند که ناگهان کشتی و مسافرانش توسط دزدان دریایی اسیر می‌شوند، زیرا کاپیتان کشتی، آن‌ها را در ازای پرداخت عوارض کشتی به دزدان دریایی می‌فروشد. داستان این کمپین، حول محور چهار شخصیت است که همگی در مسیر تعقیب کاپیتان با دزدان دریایی و کشتی در جزایر Rook دست به مبارزه خواهند زد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *