۰

یک انیمه Dark Souls چگونه خواهد بود؟

انیمه Dark Souls

یک انیمه Dark Souls چگونه خواهد بود؟

با موفقیت اقتباس Castlevania از نتفلیکس و رونمایی آینده سری انیمیشن Final Fantasy 9، به نظر می رسد اقتباس های بازی های ویدیویی شاهد افزایش کیفیت و علاقه مندی هستند. بازی‌های تطبیقی همیشه مورد توجه قرار گرفته یا از دست رفته است – معمولاً مورد دوم – اما طرفداران امیدوارند که کسی واقعاً روزی آن را درست انجام دهد. در این بین، گمانه زنی ها در مورد اینکه برخی اقتباس ها چگونه به نظر می رسند ادامه دارد – و Dark Souls یکی از بازی هایی است که اغلب مطرح می شود.

عنوان Dark Souls بر اساس انتخاب‌هایی است که بازیکن به عنوان Undead انتخاب می‌کند و در دنیای Lordran کشف می‌کند. در ابتدا، اژدهاها بر جهان حکومت می کردند تا اینکه اولین شعله کشف شد. در نزدیکی این شعله، چهار موجود “ارواح پروردگار” را پیدا می کنند که به آنها قدرت و توانایی های زیادی می بخشد. در میان این چهار نفر، لرد گوین بود که به همراه جادوگر ایزالیث و نیتو، اولین مردگان، به اژدهاها اعلام جنگ کرد. چهارمین موجود، پیگمی فراری، جد بشریت بود. با گذشت زمان اولین شعله شروع به مردن کرد و گوین خود را فدا کرد تا آن را کمی بیشتر روشن نگه دارد. بازی زمانی شروع می شود که شعله یک بار دیگر شروع به خاموش شدن می کند. مردگان برگزیده باید برای یافتن شعله سفر کند و یا آن را روشن نگه دارد یا بگذارد بمیرد.

انیمه Dark Souls

از زمانی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، طرفداران حدس می زنند که اقتباس انیمه ای از سری بازی های مگا محبوب چگونه خواهد بود. یکی از چالش های اصلی اقتباس از بازی، شخصیت بی صدا و بی چهره است، اما این می تواند در واقع به نفع سری باشد. انیمه‌هایی مانند Ranking of Kings نشان داده‌اند که یک قهرمان ساکت یا تقریباً بی‌صدا می‌تواند در یک داستان انیمیشن کار کند. انیماتورها می‌توانند با استفاده از مجموعه زره‌ای که روی جلد نسخه بازسازی‌شده بازی دیده می‌شود، چهره قهرمان داستان را نشان دهند.

این راه حل، با این حال، برای نشان دادن زمانی که قهرمان داستان به هالو می رود، حساب نمی کند. در بازی، یک بازیکن با مرگ انسانیت خود را از دست می‌دهد و در نتیجه، ظاهرش به یک Hollow تغییر می‌کند – پوسته‌ای پژمرده از چیزی که زمانی یک فرد بوده است. هر چه انسان بیشتر بمیرد، بیشتر خود را گم می کند. در نهایت آن‌ها به موجوداتی بی‌ذهن و خشن زامبی‌مانند با پوستی پژمرده که بوی پوسیدگی می‌دهد تبدیل می‌شوند. بسیاری از NPC ها از فکر رفتن به طور کامل Hollow می ترسند، بنابراین آنها به دنبال راه هایی برای طولانی کردن روند تا حد ممکن هستند.

انیمه Dark Souls

یکی از توضیحاتی که در مورد اینکه چرا مردگان انتخاب شده هرگز خود را از دست نمی دهند این است که آنها هدفی دارند، چیزی که به آنها کمک می کند حتی اگر فرآیند Hollowing شروع شده باشد، عقل خود را حفظ کنند. گردآوری و استفاده از Humanity می تواند به طور موقت روند Hollowing را معکوس کند و قهرمان داستان را به شکل انسانی خود بازگرداند.

اگر انیماتورها بخواهند Chosen Undead را بدون چهره نگه دارند، نشان دادن Chosen Undead که بعد از شکست در حال رفتن به Hollow است، چالش برانگیز خواهد بود. یکی از راه‌حل‌های بالقوه می‌تواند این باشد که وقتی یک NPC با شخصیت اصلی ملاقات می‌کند یا آنها را در حال زنده شدن در آتش می‌بیند، قبل از اینکه دوربین به آرامی چهره Chosen Undead را بالا ببرد، درباره رفتن به هالو صحبت کنند. چشمان آن‌ها به رنگ نارنجی حفره‌ای می‌درخشد که از سوراخ‌های صفحه کلاه ایمنی می‌درخشد.

انیمه Dark Souls

یک اقتباس از انیمه Dark Souls نیز می‌تواند داستان را با جزئیات بیشتری بررسی کند. بیشتر داستان در مورد دنیای Lordran از طریق توصیف آیتم ها و گفتگوی شخصیت ها بیان می شود، بنابراین سریال می تواند جزئیات بیشتری در مورد شخصیت ها یا رویدادهای خاص ارائه دهد. یکی از شخصیت‌هایی که بازیکن با آن روبرو می‌شود، Artorias the Abysswalker، شوالیه Gwyn است که توسط تاریکی Abyss فاسد شده است.

زمانی که بازیکن با او ملاقات می کند، آرتوریا کاملاً تسلیم Abyss شده است و فقط با غرغر و ناله صحبت می کند. با این حال، خطوط صوتی در فایل‌های بازی کشف شد که هرگز در جایی که آرتوریاس به آخرین عقلش چسبیده بود و بازیکن را تصدیق می‌کرد و نزدیک بود خودش را کاملاً از دست بدهد استفاده نمی‌شد. “هر چه هستی، دور باش. به زودی، من درگیر آنها خواهم شد… توسط تاریکی…” داستان Artorias تنها یکی از داستان های Dark Souls است، و یک انیمه می تواند این روایت ها را بیشتر بررسی کند. نحوه اتصال آنها به طرح بزرگتر در حالی که یک سری نمی تواند به جزئیات کوچکی که در بازی پنهان شده است بپردازد، این فرصت را می دهد تا بیشتر بر روی افسانه ای که در حال حاضر وجود دارد ساخته شود. داشتن استودیویی مانند Powerhouse Animation یا UFOtable که لحظات احساسی بازی را متحرک می‌کند، باعث می‌شود که آن را بیشتر آزاردهنده‌تر کنید.The Chosen Dead به جای شخصیتی که داستانش برای بینندگان تعریف می شود، ابزاری برای بیان داستان های افرادی است که با آنها روبرو می شوند. قسمت پایانی سریال می‌تواند شاهد ایستادن Chosen Undead در مقابل Kiln of the First Flame باشد و درست قبل از اینکه تصمیم بگیرند، صفحه سیاه می‌شود با صدایی که چیزی شبیه این می‌پرسد: «پس، آیا شما انتخاب می‌کنید که آتش را روشن کنید یا اجازه دادی در تاریکی خاموش شود؟” این باعث می شود که ماهیت پایان باز بازی دست نخورده باقی بماند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *