۰

بازی Ready Player One به نام Open یک بتل رویال خواهد بود

بازی بتل رویال جدیدی با عنوان “Open” معرفی شده که دارای “تجربه‌ای با چندین محیط زیستی و چندین حالت بازی” است. تریلر کوتاه این بازی، کراس‌اوری با ریدی پِلیر وان را نشان می‌دهد. با اینکه به نظر می‌رسد بازی‌هایی مثل فورتنایت و پابجی بازار بتل رویال را قبضه کرده‌اند و ورود به این عرصه را در سال‌های اخیر برای رقبا تقریبا غیرممکن ساخته‌اند، اما این موضوع مانع تلاش توسعه‌دهندگان دیگر نشده است. در طول سال‌ها شاهد تلاش‌های زیادی از سوی عناوین شناخته‌شده بوده‌ایم و حالا یک رقیب تازه‌وارد و غیرمنتظره که به دنبال گردآوری هرچه بیشتر مالکیت‌های معنوی است، وارد میدان شده است.

بازی Ready Player One به نام Open

این بازی به عنوان یک “تجربه‌ی متاورسی با کیفیت AAA که با مالکیت‌های معنوی AAA سازگار است و از فناوری web3 استفاده می‌کند” توصیف می‌شود. هدف Open این است که یک “تجربه‌ی قهرمانانه” در “Readyverse” باشد که به عنوان راهی برای کشف “بازی‌ها و تجربیات متاورسی” عمل می‌کند. با وجود اینکه یک بتل رویال است، اما اشاره به تجربیات و بازی‌های متاورسی، قطعا یادآور کارهایی است که فورتنایت در چند فصل اخیر انجام داده است.

تریلر کوتاه معرفی‌کننده‌ی بازی، انباری شبیه به انبارهای فیلم را نشان می‌دهد که پر از اشیاء قابل تشخیص است، از NES و پلی‌استیشن گرفته تا دِلوُرین و کفش‌های ریبوک، که قطعا آن را شبیه به ریدی پِلیر وان می‌کند. پس از نمایش این وسایل، آواتار شخصیت اصلی فیلم، وِیْد واتس (با نام مستعار پارزیفال) را می‌بینیم که به سمت صفحه‌ی نمایشگر CRT که روی آن نوشته شده “آیا آماده‌ای؟” می‌رود و به درون آن کشیده می‌شود.

هیچ گیم‌پلی‌ای در تیزر تریلر نشان داده نشد، اما در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی برای بازی ذکر شده است که این بازی یک “چندجهانی فراگیر پر از محیط‌های زیستی آغشته به حس نوستالژی” خواهد بود که شامل شخصیت‌ها و “افسانه‌های فرهنگی” در سراسر فرانچایزهای مختلف است، درست مانند خود ریدی پِلیر وان. در حین بازی، به نظر می‌رسد بازیکنان در “حالت‌های بازی چند مرحله‌ای رقابتی و همکاری‌گونه به سبک برنامه‌ی بازی‌های تلویزیونی” درگیر خواهند شد که به نظر می‌رسد شامل چالش‌های رانندگی و مسابقه می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *