۰

داستان بازی Ghostrunner 2

داستان بازی Ghostrunner 2

داستان بازی Ghostrunner 2

داستان بازی Ghostrunner 2

به دنبال اتفاقات بازی قبلی و کشته شدن Architect و Keymaster، اکنون برج Dharma در هرج‌ومرج فرو رفته و جناح‌های مختلفی برای کنترل آن با احتکار منابع و مبارزه با یکدیگر، به رقابت می‌پردازند. Jack که پس از شکست دادن Architect و نابودی Cybervoid به طور مرموزی دوباره فعال شده، برای ایجاد یک شورای حکومتی، با جناح شورشی Climbers که او را بازسازی کرده‌اند، همکاری می‌کند.

جناح Hammers با رسیدن رهبر جدیدی به نام Ahriman اکنون نسبت به قبل، بسیار خطرناک‌تر و همچنین سازماندهی شده است. Jack مأموریت می‌گیرد که از رسیدن آن‌ها به راکتور در قله برج جلوگیری کند اما Ahriman زودتر از او به راکتور می‌رسد و در این لحظه مشخص می‌شود که Ahriman مانند Jack یک Ghostrunner است و همچنین با دو Ghostrunner دیگر به اسامی Rahu و Madhu که مجموعاً Asura نامیده می‌شوند، از راکتور برای احیای Mitra رهبر غیرفعال‌شدهٔ Asura استفاده می‌کنند. با فرار Asura اکنون مبارزهٔ Jack و Ahriman آغاز می‌شود و لحظاتی بعد، Jack به کمک یک سرباز انسانی به نام Adrian Bakunin قادر است Ahriman را شکست دهد ولی Adrian سپس توسط جناح Climbers دستگیر می‌شود.

در مقر اصلی شورای رابط، مشخص می‌شود Adrian یکی از اعضای سابق ارتش Mara بوده و قبل از ترک محل، توضیح می‌دهد که Asura (در واقع Rahu و Madhu) اولین Ghostrunner بودند که توسط Adam و Mara به عنوان مأمورین اجرایی خلق شدند ولی مدتی بعد، از دستورات سرپیچی کرده و دیگر هرگز دیده نشدند. Connor Muller رهبر شورا که مطمئن نیست چگونه Asura را ردیابی کند، Jack را برای تحقیق در مورد فرقه‌ای که Architect را می‌پرستند، اعزام می‌نماید. Jack از ترس بازگشت Architect، به کلیسای جامع فرقه نفوذ کرده و با یک هکر به نام Kira که دوست Adrian است، همکاری می‌کند. Jack در اعماق کلیسا متوجه می‌شود این فرقه توسط Rahu کنترل می‌شود که قادر است آزادانه Cybervoid را کنترل نماید، پس شاید دلیل نجات Jack از دست Architect همین موضوع بوده است. Jack با کمک Kira موفق می‌شود Rahu را شکست داده و همراه با بدن فیزیکی او که یک سر بریده‌شدهٔ Ghostrunner است، از Cybervoid فرار کند.

او به مقر بازمی‌گردد و درست در زمانی که جناح Climbers سعی دارد مطالعات خود را روی Rahu آغاز کند، Mitra به طور ناگهانی وارد شده و علاوه بر این‌که Muller را می‌کشد، Rahu را نیز از آنجا می‌رباید.

در پی این اتفاق، Jack تا شهر به دنبال Mitra رفته و پس از خارج شدن از برج Dharma، با یک محیط آخرالزمانی مواجه می‌شود. او مسیر خود را در ویرانه‌های سوخته ادامه داده و آنجا را پر از انسان‌نماهای بیومکانیکی وحشی می‌یابد. لحظاتی بعد Madhu از Asura با او ارتباط برقرار کرده و می‌گوید این موجودات بیومکانیکی که نامشان Scions است را خودش خلق کرده است. در نهایت Jack به Asura نزدیک می‌شود ولی دوباره توسط Rahu در Cybervoid به دام می‌افتد.

داستان بازی Ghostrunner 2

داستان بازی Ghostrunner 2

او در آنجا موفق می‌شود از توهم Rahu خارج شده و شروع به یافتن گزارش‌های اطلاعاتی درباره Architect می‌کند. Rahu بر این باور است که اطلاعات توسط Architect در آنجا قرار گرفته‌اند، و این همان چیزی است که به Jack اجازه فرار می‌دهد. Rahu از Jack می‌خواهد تا گزارش‌های اطلاعاتی را رمزگشایی نماید و به همین خاطر، فعلاً آتش‌بس اعلام می‌کند. با رمزگشایی گزارشات توسط Jack مشخص می‌شود که Mitra در واقع انسانی به نام Gyges، رقیب Adam و Mara بوده است. او قبلاً سعی کرده تا هر دو رقیب خود را بکشد اما قبل از این‌که به زور تبدیل به اولین Ghostrunner شود، دستگیر، بازجویی و شکنجه شده است. Mitra و سایر نمونه‌های اولیه Ghostrunner نیز سعی کرده‌اند Adam و Mara را بکشند ولی در پی عدم موفقیت آن‌ها، Mitra غیرفعال شده و در حالت انفعال دائمی باقی مانده، Madhu به بیرون از برج تبعید گردیده، Rahu تکه‌تکه شده و به عنوان تزئینات رومیزی نگهداری می‌شود و تنها Ahriman که مستقیماً در آن عملیات شرکت نکرده، اجازه دارد به خدمت به Adam و Mara ادامه دهد. Mitra قبلاً گفته بود که هدفش تعالی بخشیدن به نژاد Ghostrunner است ولی Jack و Rahu متوجه می‌شوند که هدف نهایی او، انتقام گرفتن از Adam و Mara و نابود کردن برج Dharma همراه با تمام افراد داخل آن است.

اکنون Rahu و Jack با یکدیگر متحد شده و Jack با آزاد شدن از Cybervoid متوجه می‌شود که سه هفته، گذشته و در طول این مدت، Mitra و Madhu به همراه ارتش Scions، برج Dharma را ویران کرده‌اند. Jack با دانلود کردن Rahu در بدن خودش، به برج Dharma بازمی‌گردد و قبل از کشتن Adrian می‌تواند Madhu را نیز شکست دهد. سپس با کمک Rahu و جناح Climbers از برج بالا رفته و در راکتور به Mitra می‌رسد.

در این لحظه Rahu می‌گوید Mitra در واقع Gyges نیست، بلکه یک Ghostrunner است که با خاطرات فردی به نام Gyges برنامه‌ریزی مجدد شده است. مبارزه سختی بین Jack و Mitra آغاز می‌شود و لحظاتی بعد، Jack با کشتن Mitra می‌تواند برج Dharma را نجات دهد.

در نهایت Kira کار روی یک پاتوژن را برای کشتن گروه باقی‌ماندهٔ Scions در برج آغاز می‌کند. Zoe سازماندهی شورای رابط را بر عهده می‌گیرد و Jack به درخواست او، Rahu را به کلیسای جامع متصل می‌کند تا بتواند به تنهایی، روزهای خود را در Cybervoid سپری کند. Jack نیز تصمیم می‌گیرد برج Dharma را برای یافتن هویت واقعی خود ترک نماید. در صحنه پس از تیتراژ، Kira نمونه‌های خاک حاصل‌خیز از محیط بیرونی برج را بازیابی خواهد کرد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *