۰

سگا: ریبوت بازی Crazy Taxi یک بازی AAA خواهد بود

سگا در مراسم The Game Awards در دسامبر اعلام کرد که Crazy Taxi یکی از پنج ملک (و شاید بیشتر) کلاسیک است که در حال احیای بزرگ است و اگرچه ناشر چیزی جز جزییات مختصر در مورد بازی از آن زمان ارائه نکرده است، واضح است که این بازی به عنوان یک پروژه مهم و شاخص در نظر گرفته می شود.

اگر می‌پرسید که آیا واقعاً چنین است، این تصور اخیراً توسط تاکایا سگاوا، مدیر اجرایی ارشد سگا و رئیس استودیو ساپورو، که کمی بیش از دو سال پیش توسط ناشر ژاپنی تأسیس شد، تقویت شد. سگاوا در مصاحبه اخیر با ژاپن تایمز فاش کرد که استودیو ساپورو در توسعه راه‌اندازی مجدد بازی کریزی تکسی که به‌عنوان یک تولید AAA توصیف می‌کند، مشارکت دارد.

ریبوت بازی Crazy Taxi

ما مسئول عناوینی مانند Phantasy Star Online 2: New Genesis و Hatsune Miku: Colorful Stage هستیم! در همکاری با پایگاه‌های توکیو و خارج از کشور، سگوا در مورد عناوین سگا که استودیو ساپورو در آن مشارکت داشته است، گفت ما همچنین در توسعه عناوین AAA، از جمله Crazy Taxi (راه‌اندازی جدید بازی کلاسیک آرکید) مشارکت می‌کنیم.

در حال حاضر، هیچ عنوانی به طور مستقل توسط استودیو تولید نشده است، اما قصد داریم در آینده این کار را انجام دهیم.

باز هم، با توجه به شکوه و استعدادی که سگا بازی Crazy Taxi را با آن معرفی کرد، لزوماً تعجب آور نیست – اگرچه باید جالب باشد که ببینیم این شرکت چگونه این فرنچایز کلاسیک را به عنوان یک تجربه AAA کامل بازمی گرداند.

تا به حال، هیچ اطلاعات رسمی در مورد پلتفرم‌هایی که Crazy Taxi برای چه پلتفرمی ساخته می‌شود و یا چه زمانی منتشر می‌شود، وجود نداشته است، اما یک افشاگر شناخته شده اخیرا ادعا کرده است که این بازی در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد و همچنین برای کنسول نسل بعدی نینتندو منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *