۰

بدترین بازی های کپکام از گذشته تا حال

بدترین بازی های کپکام

بدترین بازی های کپکام از گذشته تا حال

کپکام یکی از محبوب‌ترین استودیوهای بازی است که مجموعه‌های موفق بسیاری از جمله Street Fighter، Resident Evil، Mega Man و Devil May Cry را در خود جای داده است. علیرغم توسعه برخی از بهترین بازی های تمام دوران، Capcom شناخته شده است که سهم خود را از اشتباهات خود آزاد می کند، برخی از آنها آنقدر بد هستند که کل فرنچایز را از بین می برند. در اینجا پنج تا از بدترین بازی های کپکام تمام دوران را مشاهده می کنید.

بدترین بازی های کپکام

۵. Dino Crisis 3

عنوان Dino Crisis 3 آنقدر بازی بدی است که به این فرنچایز پایان داد و ۲۰ سال بعد هنوز اصلاح نشده است. پس از بازی محبوب Dino Crisis 1 که می‌توان آن را به Resident Evil با دایناسورها تشبیه کرد و Dino Crisis 2 با محوریت اکشن‌تر، کپکام تصمیم گرفت موجودات ماقبل تاریخ را به فضا ببرد. Dino Crisis 3 در یک ایستگاه فضایی اتفاق می‌افتد و شما با دایناسورهایی که دایناسور نیستند مبارزه می‌کنید، بله داستان این است. همچنین از یکی از بدترین دوربین های یک بازی رنج می برد که کنترل شخصیت و دیدن آنچه در اطراف شما می گذرد را بسیار ناخوشایند می کند.

بدترین بازی های کپکام

۴. Clock Tower 3

در حالی که Clock Tower 3 امتیاز وحشتناکی نزد منتقدان به دست نیاورد، با کسب امتیاز ۶۹/۱۰۰ در متاکریتیک، این یکی از بزرگترین شکست های تجاری بود که در مدتی از یک AAA دیده شد. برج ساعت با وجود اینکه یک بازی ترسناک است که توسط همان شرکت ساخته شده در پشت سری Resident Evil ساخته شده است، اما همیشه یک سری خاص بوده است.

هنگامی که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد، کپکام تخمین زد که برج ساعت ۳ ۴۵۰۰۰۰ نسخه بفروشد. با این حال، تنها ۷۹۰۰۰ نسخه در سال اول فروش خود ادامه داد، یعنی فقط ۱۷.۵ درصد از فروش تخمینی، و ۱۲۲۰۰۰ نسخه پس از دو سال ماندن در قفسه‌های فروشگاه‌ها. این باعث شد که این سری لغو شود و بازی دیگری بیش از ۲۰ سال است که منتشر نشده است.

بدترین بازی های کپکام

۳. Lost Planet 3

به نظر می رسد کپکام در مورد سومین ورودی در برخی از سری های آنها مشکل دارد، زیرا این زمانی است که همه چیز رو به پایین است. Lost Planet 3 به عنوان پیش درآمد بازی اول عمل می کند و علیرغم اینکه توسط بسیاری برای داستانش مورد تحسین قرار می گیرد، در نهایت با امتیاز متاکریتیک تنها ۵۸/۱۰۰، کمترین امتیاز را در این مجموعه کسب کرد. بازی همچنین کمتر از انتظارات فروش بود که منجر به لغو این سری شد و به نظر می‌رسد هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی مجدد به این زودی وجود ندارد.

بدترین بازی های کپکام

۲. Steel Battalion: Heavy Armor

عنوان Steel Battalion یک بازی بسیار منحصر به فرد بود که دارای یک کنترلر با ۴۴ دکمه و پدال های سه پا بود. امروزه یکی از گران ترین کنترلرها برای خرید است و به طور منظم با قیمت ۲۰۰ پوند در بازار دست دوم به فروش می رسد. برای سومین ورودی این سری، Steel Battalion: Heavy Armor، به جای اینکه بازیکنان را مجبور به خرید یک کنترلر گران قیمت کند، کپکام تصمیم گرفت از مزیت کینکت تازه منتشر شده برای استفاده از حرکت برای کنترل بازی استفاده کند.

از آنجایی که یک بازی کینکت است، می توانید حدس بزنید که چه اتفاقی افتاد. این بازی به شدت توسط منتقدان مورد بررسی قرار گرفت و تنها امتیاز ۳۸/۱۰۰ را در متاکریتیک به دست آورد و به دلیل عدم توانایی کینکت در خواندن دقیق حرکات بازیکن، از نظر فروش شکست خورد و بازی را تا حد زیادی غیر قابل بازی کرد. مانند دیگر بازی‌های موجود در این فهرست، Steel Battalion: Heavy Armor به این فرنچایز پایان داد و بازی دیگری بیش از یک دهه است که ساخته نشده است.

بدترین بازی های کپکام

۱. Umbrella Corps

بازی به قدری بد که کپکام حتی نمی‌خواست نام تجاری محبوب‌ترین فرنچایز خود را به آن بچسباند. با این حال، از نام Resident Evil در چین و Biohazard در ژاپن استفاده می کند. Umbrella Corps یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که بازیکنان را می بیند که در مکان های مختلف از دنیای Resident Evil به رقابت می پردازند و در عین حال از انبوهی از مردگان دوری می کنند.

شما احتمالاً هرگز هیچ یک از این ها را تجربه نخواهید کرد، نه اینکه این چیز بدی است، زیرا میانگین بازی کمتر از ۱۰ بازیکن همزمان است، و اغلب بازیکنانی که وارد سیستم شده اند، صفر است. در عوض، شما مجبور خواهید شد که جزء تک نفره را بازی کنید. شما را می بیند که با زامبی ها و دیگر B.O.W مبارزه می کنید. دشمنان روی نقشه‌های مشابهی که آزمایش‌هایی را با فناوری جدید ایجاد شده توسط Umbrella Corporation انجام می‌دهید. Capcom به دلایلی در مورد ورود به دنیای چند نفره با فرنچایز Resident Evil مصمم بوده است. جدیدترین تلاش آن: RE: Verse یک بازی به سبک deathmatch است که بازیکنان را در یک میدان کوچک با یکدیگر می‌بیند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *