۰

بازی Avowed چندین پایان مختلف خواهد داشت

بازی Avowed شرکت Obsidian Entertainment از زمان نمایش در مراسم Xbox Developer_Direct ’24 تاثیر قابل توجهی گذاشته است. اگرچه بازیکنان می توانند انتظار انتخاب و عواقب آن را داشته باشند، این بازی نقش آفرینی اول شخص، روابط عاشقانه یا سیستمی برای تاییدیه یاران ارائه نمی دهد. با این حال، بازیکنان همچنان می توانند انتظار پایان های متعددی را داشته باشند.

بازی Avowed چندین پایان مختلف خواهد داشت

کری پاتل، کارگردان بازی، در مصاحبه با IGN این موضوع را تایید کرد و گفت: «البته که این یک بازی Obsidian است. اگر چند پایان مختلف نداشته باشیم، پس چه کاره هستیم؟» توسعه دهنده بازی آن را با The Outer Worlds و Fallout: New Vegas که دارای پایان های متعدد نیز بودند، مقایسه کرده است، بنابراین این موضوع برای بازی Avowed مناسب است.

پاتل در مورد انتخاب ها و تاثیر آنها بر روایت کلی داستان گفت که بیشتر در مورد بیان بازیکن است. همه ماموریت ها «عواقب خاصی برای پایان بندی ها» ندارند.

او گفت: «شما باید با طیف وسیعی به آن نزدیک شوید، هم در وسعت و جایگذاری آن عواقب و هم در ماهیت آن عواقب. برخی چیزها نیاز به نتایج غیرمنتظره اما قابل باور دارند. اگر همه چیز دقیقا همانطور که انتظار دارید پیش برود، ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد.»

«فکر می کنم نکته جالب در مورد بازی های RPG این است که در لحن، نوع، دامنه و ماهیت محتوا فضای زیادی برای گسترش وجود دارد. بنابراین شما به بازیکنان دنیای بزرگی می‌دهید که در آن می‌توانند تجربیات بسیار متفاوتی را پیدا کنند که همگی به تجربه آنها به عنوان قهرمان این بازی می‌افزایند.»

با این حال، کسانی که بازی صرفاً صلح جویانه را ترجیح می دهند، بهتر است انتظارات خود را تعدیل کنند، زیرا این امکان وجود ندارد. از طرفی دیگر، محدودیتی برای کلاس وجود ندارد و می توانید با انواع ساختارها، حتی با چوب های دوگانه حرکت کنید.

بازی Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای Xbox Series X/S و رایانه های شخصی عرضه می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *