۰

بازی بعدی Battlefield می تواند “واقعی ترین اثرات تخریبی در صنعت بازی داشته باشد

بازی بعدی Battlefield

بازی بعدی Battlefield می تواند “واقعی ترین اثرات تخریبی در صنعت بازی داشته باشد

این راز بزرگی نیست که یکی از ناامیدکننده ترین عوامل Battlefield 2042، فقدان شدید اثرات تخریب آن بود. میدان نبرد همیشه مترادف با تخریب پذیری بود، به طوری که بازیکنان می توانستند کل ساختمان ها را با تانک ها، هلیکوپترها و سلاح های انفجاری خراب کنند. در Battlefield 4، مکانیک کاملی وجود داشت که بازی را تغییر می‌داد به نام Levolution که نقشه‌ها را در میانه راه در نتیجه تغییرات عظیم و مخرب تغییر می‌داد.

به لطف یک لیست شغلی که از Ripple Effect، استودیویی که روی بازی بعدی Battlefield کار می کند، ظاهر شده است، به نظر می رسد که تخریب پذیری در حال بازگشت حماسی است.

در فهرست شغلی اخیر Ripple Effect برای یک مدیر VFX در کانادا، تاکید شده است که تیم به دنبال یک “هنرمند سه بعدی ارشد” برای ایجاد “واقعی ترین و هیجان انگیزترین جلوه های تخریب در صنعت” است. بخشی از نقش ایجاد VFX درون بازی بهینه و فوق واقعی خواهد بود.

این یک ماموریت جسورانه است، به خصوص با انتشار اخیر بازی هایی مانند The Finals، که تیراندازی است که توسط توسعه دهندگان سابق Battlefield ساخته شده است تا از قابلیت های مخرب بی نظیری که در حال حاضر وجود دارد به رخ بکشد.

صرف نظر از رقابت، می تواند بازگشتی چشمگیر برای شکل گیری بتلفیلد باشد، فرنچایزی که مدت هاست در چارت ها سقوط کرده است. در سال ۲۰۲۱، Battlefield 2042 منتشر شد و به سرعت به عنوان بدترین بازی تاریخ فرنچایز شناخته شد. این بسیار دور از اوج این سری بود که به طور گسترده بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با Battlefield 3 و Battlefield 4 در نظر گرفته می شود.

اگر Ripple Effect – و دیگر استودیوهای مرتبط تحت پرچم EA – بتواند به میخ تخریب ضربه بزند، Battlefield 6 (نه نام تایید شده) می تواند شروعی عالی داشته باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *