۰

بازی Slitterhead در سال ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته می شود

از زمانی که استودیوی بازی سازی بوکه برای اولین بار بازی Slitterhead، بازی ترسناک آینده خود را معرفی کرد، اوضاع تا حدودی آرام بود. گیم پلی پیش آلفا در جولای گذشته به نمایش گذاشته شد، اما تقریباً همین است. با توجه به اینکه این عنوان شامل افرادی می شود که روی سری Silent Hill و Siren کار کرده اند، انتظارات زیادی از عنوان وجود دارد.بازی Slitterhead

خوشبختانه، طولی نخواهد کشید که چیزهای بیشتری ببینیم. بنیانگذاران استودیو Kazunobu Sato و Keiichiro Toyama فاش کردند که سال ۲۰۲۴ سال نمایش Slitterhead  انجام خواهد شد. Sato در گفتگو با ۴Gamer.net برای مصاحبه آخر سال خود با استودیوهای بازی سازی ژاپنی ، “استودیو بازی Bokeh به کار سخت خود در توسعه Slitterhead ادامه می دهد. فکر می کنم سال آینده سال ویژه ای برای این پروژه خواهد بود.»

تویاما گفت که این سال “تعیین کننده” خواهد بود زیرا “اولین عنوان Slitterhead استودیوی ما واقعاً شروع به نمایش خواهد کرد.” با توجه به اینکه این به طور قابل توجهی بر آینده ما تأثیر خواهد گذاشت، سال مهمی خواهد بود، بنابراین من می خواهم با اشتیاق با آن روبرو شوم.»

فرضیه و داستان اسلیترهد هنوز هم یک راز است. در حالی که گیم‌پلی پیش از آلفا برخی نبردها، توانایی‌های منحصربه‌فرد و هیولاهای مختلف را به نمایش می‌گذاشت، تویاما بیان کرده است که «در ژانرهای متعددی وحشت نمایان می‌شود.» هدف جلب توجه کسانی است که «معمولاً بازی‌های ترسناک بازی نمی‌کنند» با اکشن لذت‌بخش «اما مفهومی که صرفاً حول محور کشتن دشمنان نمی‌چرخد. ذهن را درگیر می کند و باعث می شود بازیکنان تمایلی به ورود به نبردهای خاص نداشته باشند. من می خواهم با این بازی هم به اکشن و هم درام دست پیدا کنم.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *