۰

بهترین نکات و ترفندهای بازی The Finals برای مبتدیان

The Finals یک بازی شوتر سرگرم‌کننده و دیوانه‌کننده با سطوح تخریب بی‌سابقه برای یک بازی چند نفره مبتنی بر تیم در مقیاس کوچک است. چیزهای بیشتری از شلیک به صورت افراد دیگر و دزدیدن پول آنها وجود دارد، و اگر بازیکنان بخواهند در رنک ها بالا بروند و در مسابقات بیشتری برنده شوند، چیزهای زیادی وجود دارد که باید یاد بگیرند.

نکات و ترفندهای بازی The Finalsدر ادامه با معرفی بهترین نکات و ترفندهای بازی The Finals برای مبتدیان با کنترل امجی همراه باشید.

نقش خود را بشناسید

نکات و ترفندهای بازی The Finals

هر مدل شخصیت در موارد مختلف برتری خاص خود را دارد و بازیکنان باید بدانند که کلاس انتخابی آنها در چه چیزی خوب است اگر بخواهند بازی های بیشتری را ببرند:

سبک: فرار، اختلال و درگیری
مدیوم: درمان و هیل کردن، Intel Gathering و Area Denial
سنگین: تخریب، سرکوب، و استحکامات

ممکن است وسوسه انگیز باشد که همیشه به دنبال کشتن باشید، اما اگر می‌خواهید بازی‌های رنک بیشتری را برنده شوید، باید به کاری که کلاس شما برای انجام آن طراحی شده است پایبند باشید. به عنوان مثال، سنگین ها می توانند تمام آسیب های وارده را با سپرهای مسدود کننده گلوله خود به طور کامل خنثی کنند. در همین حال، سبک ها می تواند با پرتاب نارنجک های گلیچ به سمت آنها، به طور کامل با Heavy Shields مقابله کند. مدیوم‌ها می‌توانند با Healing Beams هم تیمی‌های خود را زنده نگه دارند، اما می‌توانند با اسلحه‌های دقیق و قوی خود، حریفان را نیز ناک اوت کنند.

تجهیزات ضروری

نکات و ترفندهای بازی The Finals

در حالی که این مورد یک چیز مشخص و ثابت نیست اما بازیکنان باید همیشه یک ابزار دفاعی (نارنجک‌های پیرو، مین‌های گاز و غیره) و ابزارهایی برای تخریب محیط (C4، Breaching Charge، RPG-7) یا کمک برای حرکت سریع تر و بهتر (جامپ پد، زیپ لاین، گرپلینگ هوک) را به همراه داشته باشند.

ابزارهای حرکتی و تخریب کیفیت کلی را در طول گیم پلی عمومی به میزان زیادی افزایش می دهند و همگی لایه های عمیقی از استفاده استراتژیک و تاکتیکی را ارائه می دهند و به بازیکنان جدید این فرصت را می دهند که یاد بگیرند چگونه بهترین بازی را انجام دهند. شما می توانید بدون آوردن هیچ یک از این تجهیزات فرار کنید، اما این معمولا به دانش و حس بازی زیادی نیاز دارد.

به حرکات دشمنان اهمیتی ندهید

نکات و ترفندهای بازی The Finals

بهترین راه برای دفاع از یک هدف، سخت کردن رسیدن به آن برای دشمن است. بازیکنان می‌توانند این کار را با مسدود کردن مسیرها با Goo، گذاشتن بالشتک‌های پرش پشت پنجره‌ها، یا قرار دادن موانع در نقاط chokepoint انجام دهند.

علاوه بر این، موانعی مانند زیپ لاین ها و نردبان ها را می توان با شلیک گلوله از بین برد. انجام این کار اغلب برای دادن چند ثانیه ارزشمند به تیم ها کافی است تا پیروزی را تضمین کنید.

به دکمه ها شلیک کنید

نکات و ترفندهای بازی The Finals

دکمه های آسانسور و پل را می توان از دور با شلیک دکمه های آنها فعال کرد. این برای کاهش سرعت یک دشمن در حال فرار یا برای فرار سریعتر خود خوب است. بازیکنان همچنین می توانند با بالا بردن یک پل و قرار دادن یک جامپ پد روی سطح شیبدار، خلاقیت خود را در این تاکتیک ایجاد کنند تا بتوانند سریعتر از حد معمول به سمت مخالف حرکت کنند.

این نکته به ویژه برای محروم کردن بازیکنان Heavy در نقشه‌هایی مانند موناکو که آسانسورهای زیادی در کناره‌های ساختمان‌ها وجود دارد، مفید است. همچنین بازیکنانی را که هیچ ابزار حرکتی مجهزی ندارند، بیرون می‌اندازد.

استفاده از بشکه ها

نکات و ترفندهای بازی The Finals

بازیکنان می‌توانند بشکه‌ها و قوطی‌های رنگی زیادی را که در سراسر نقشه یافت می‌شوند، بردارند و پرتاب کنند تا از هر کدام مزیتی کسب کنند. در رایانه شخصی، این کار را می توان با فشار دادن F و کلیک چپ برای راه اندازی انجام داد. با این حال، پرتاب یک مخزن انفجاری یا لوله شعله به این روش کمی مشکل است زیرا پس از تماس با یک سطح، چند ثانیه طول می کشد تا منفجر شوند.

برای از بین بردن این تاخیر طولانی، قبل از برداشتن به آن شلیک کنید. می‌توانید به نازل یک مخزن گاز یا مواد منفجره شلیک کنید تا آن را برای انفجار آماده کنید، و فقط می‌توانید یک لوله شعله را در حالی که نگه داشته‌اید تا قبل از پرتاب آن آتش بزنید. استفاده دقیق از این مکانیک می تواند برای بازیکنان مزیت رقابتی مناسبی در هنگام حمله به یک هدف ایجاد کند.

گو (GOO) بهترین دوست شماست

نکات و ترفندهای بازی The Finals

Goo بسیار مفیدتر از آن چیزی است که بازیکنان فکر می کنند. این فقط برای مسدود کردن راهروها نیست، بلکه می تواند برای ایجاد پوشش، ساختن پل، به دام انداختن دشمنان، مسدود کردن اهداف و موارد دیگر استفاده شود. یک Heavy با تفنگ GOO می‌تواند پلتفرم‌هایی را برای بازیکنان بسازد که روی آن بایستند و به آن‌ها شات واضحی از زاویه‌ای غیرمنتظره به دشمنان بدهند یا بدون اتکا به Jump Pads یا زیپ‌لاین‌ها، از دیوارها بالا بروند.

به خاطر داشته باشید که گو به راحتی با آتش سوزی از بین می رود. اگر گو راه شما را مسدود کرده است، یک نارنجک پایرو را به سمت آن پرتاب کنید و بعد از چند ثانیه می سوزد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *