۰

بازی Lies of P نقطه شروع عالی برای بازیکنان جدید Soulsborne است

بازی Lies of P

بازی Lies of P نقطه شروع عالی برای بازیکنان جدید Soulsborne است

از زمانی که Elden Ring بازی های Soulsborne را وارد جریان اصلی کرد، بسیاری از بازیکنان جدید طرفدار این سبک شده اند. بازی‌های RPG اکشن FromSoft و آنهایی که سبک آن‌ها را تقلید می‌کنند، به سختی معروف هستند. دشمنان معمولی می توانند به راحتی برای بازیکنان ناآماده کشنده باشند، آنها باید پس از رها کردن XP کسب شده خود در محل مرگ، از آخرین بازرسی دوباره سطح را امتحان کنند. علاوه بر این، بازیکنان در عرصه‌های حماسی با باس فایت‌های بسیار ترسناکی مواجه می‌شوند و بازیکنان را مجبور می‌کنند تا الگوهای حمله را یاد بگیرند و مهارت‌های خود را برای موفقیت بهبود بخشند. مشکل علامت تجاری Soulslikes و رضایت حاصل از غلبه بر آن بخش بزرگی از جذابیت آنها است. اما بسیاری از گیمرها رزرو خود را دارند. برخی از آنها به دلیل سختی به تعویق می‌افتند، برخی دیگر علیرغم لذت بردن از گیم‌پلی کلی، وقت سرمایه‌گذاری روی «خوب شدن» ندارند. Lies of P جدید استودیوی Neowiz Games و Round8 با مضمون پینوچیو عنوانی عالی برای این بازیکنان است، زیرا می‌تواند به آرامی آنها را وارد این سبک کند در حالی که همچنان همان تجربه اصلی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. Lies of P مقایسه‌های متعددی را با FromSoftware انجام داده است. Bloodborne مورد علاقه طرفداران به دلیل گیم پلی و محیط آن است. شهر گوتیک-ویکتوریایی کرات و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده، آغشته به خون، و پر از موش‌هایش، میزبان بازگویی تاریکی از پینوکیو است و بازیکنان را در کنترل عروسک معروف در حالی که اسرار داستان را فاش می‌کند، می‌سازد. همچنین یک سیستم دروغگویی جذاب جدید را معرفی می کند که در آن بازیکنان می توانند انتخاب کنند که آیا پینوکیو حقیقت را می گوید، همانطور که یک عروسک معمولی می گوید، یا دروغ می گوید، همانطور که یک انسان می تواند.

بازی Lies of P

علاوه بر این که یک چالش جدید برای طرفداران Soulsborne است، Lies of P برای کسانی که سختی بالا را دوست ندارند ایده آل به نظر می رسد. این شامل اصلی‌های معمولی این ژانر است – اکشن آدرنالین، دشمنان دشوار، رگ‌های شفای محدود، حذف XP و مدیریت استقامت – بدون اینکه خیلی خشن باشد.
گیم پلی Lies of P به طور کلی نسبت به عناوین معروف FromSoftware مجازات کمتری دارد، زیرا دشمنان معمولی آسیب کمتری وارد می کنند و ضربات کمتری برای شکست می گیرند. اگرچه آنها می توانند با پریدن از شکاف ها، بازیکن را غافلگیر کنند، اما هنوز بعید است که آسیب کافی برای کشتن بازیکن در یک ضربه وارد کنند. دشمنان سرسخت تری هم در سرتاسر پراکنده هستند، اما اغلب می توان با آنها روبه رو شد و تمرین خوبی برای باس فایت ها فراهم کرد.

در واقع، چند سطح ابتدایی بازی به هیچ وجه بازیکن را با انبوهی از دشمنان غرق نمی کند. پینوکیو به ندرت مجبور می شود با بیش از یک یا دو نفر در یک زمان روبرو شود، که انتخاب آنها را آسان تر می کند. تنوع انواع دشمن و الگوهای حمله مربوطه آنها نیز کمی محدود است. اگرچه این واقعیت از منظر گیم پلی کمی ناامید کننده است، اما تسلط بر حرکات دشمنان را آسان تر می کند زیرا آنها بسیار قابل پیش بینی هستند. در نتیجه، تکمیل سطوح و رسیدن به باس فایت بعدی به ندرت چالش برانگیز است، به خصوص اگر بازیکنان تصمیم بگیرند که این چرخه ها را تکرار کنند تا به سرعت بالا بیایند.

بازی Lies of P

همه این عوامل با هم ترکیب می شوند تا به بازیکن این حس حیاتی را بدهد که به وقتش احترام گذاشته می شود. آنها مکرراً با دشمنان مشابه روبرو نمی شوند، بدون اینکه پیشرفت واقعی داشته باشند. در عوض، کاهش سختی و ویژگی‌های جدید مفید، Lies of P را برای بازیکنانی ایده‌آل می‌سازد که از مبارزات، جهان و گیم‌پلی Soulslikes لذت می‌برند، اما در غیر این صورت به دلیل سختی، مدت زمان و تکرار آن‌ها به تعویق می‌افتند.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *