۰

درایور انویدیا بازی Call of Duty: Modern Warfare III برای DLSS 3 منتشر شد

امروز، درایور انویدیا بازی Call of Duty: Modern Warfare III (546.01) را برای پردازنده‌های گرافیکی GeForce خود منتشر کرد، که برای بازی Call of Duty: Modern Warfare III قبل از دسترسی زودهنگام کمپین برنامه‌ریزی شده برای ۲ نوامبر بهینه شده است.

همانطور که در Gamescom امسال وعده داده شده بود، Call of Duty: Modern Warfare III نه تنها از DLSS 2 (Super Resolution) بلکه از DLSS 3 (Frame Generation) و DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) پشتیبانی می کند. البته، Reflex نیز برای کاهش تاخیر در دسترس است.

درایور انویدیا بازی Call of Duty: Modern Warfare III

درایور انویدیا بازی Call of Duty: Modern Warfare III

هر فریم از اکشن در Call of Duty به حساب می آید. یک بار دیگر، NVIDIA نوآوری های عمده ای را با DLSS 3 Frame Generation معرفی می کند. همراه با DLSS Super Resolution و Reflex، به ما این امکان را می‌دهد که گیم‌پلی سریع‌تر، روان‌تر و از نظر بصری چشمگیر را به نسخه رایانه شخصی Call of Duty: Modern Warfare III بیاوریم.

با این حال، افزایش عملکرد فعال شده توسط DLSS 3 (نسل فریم) چندان عالی نیست. طبق گفته NVIDIA، کاربران می‌توانند انتظار افزایش عملکرد متوسط ۱.۸ برابری در ۴K با حداکثر تنظیمات را داشته باشند، که شامل ارتقای DLSS 2 (Super Resolution) می‌شود. با کاهش رزولوشن، افزایش متوسط حتی بیشتر کاهش می یابد: ۱.۶x در وضوح ۱۴۴۰p و فقط ۱.۵x در وضوح ۱۰۸۰p (FullHD).

بهترین مورد استفاده احتمالاً ترکیب DLAA با Frame Generation برای دستیابی به تصویر بهینه و نرخ فریم صاف است، اگرچه این چیزی است که خیلی ها در شوتر رقابتی مانند Call of Duty: Modern Warfare III انجام نمی دهند. استفاده از Frame Generation همیشه باعث تأخیر در مقایسه با استفاده از Super Resolution با Reflex می شود.

به هر حال، این درایور GeForce Game Ready بهینه‌سازی‌هایی را برای Desynced، Jusant و RoboCop: Rogue City نیز ارائه می‌کند. Desynced در ۱۶ نوامبر با NVIDIA DLSS 3 و Reflex به روز می شود، در حالی که Jusant اکنون (در Game Pass نیز موجود است) با NVIDIA DLSS 3 و Reflex منتشر شده است. در بازی مبتنی بر UE5 DONTNOD، DLSS به طور متوسط در تنظیمات ۴K و حداکثر ۲.۶ برابر عملکرد را افزایش می دهد.

همین افزایش عملکرد را می‌توان در RoboCop: Rogue City نیز انتظار داشت، که از DLSS 3 و Reflex و همچنین DLAA در زمان عرضه در ۲ نوامبر پشتیبانی می‌کند. بازی دیگری که با Unreal Engine 5 ساخته شده است، Croteam’s The Talos Principle 2، قرار است در همان روز با DLSS 3 + Reflex و افزایش تخمینی DLSS 2.3 برابر با وضوح ۴K عرضه شود.

طبق گفته انویدیا، EA Sports WRC قرار است در تاریخ ۳ نوامبر (اگرچه دسترسی اولیه از امروز آغاز می‌شود) با پشتیبانی از DLSS 2 که با استفاده از کارت گرافیک RTX 40 عملکرد را تا ۹۰ درصد در ۴K افزایش می‌دهد، معرفی شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *