۰

بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ عرضه شد

بازی Resident Evil Village برای آیفون 15

بازی Resident Evil Village برای آیفون ۱۵ عرضه شد.

اکنون می‌توانید قلعه لیدی دیمیترسکو را در تلفن هوشمند خود کاوش کنید، با این فرض که از جدیدترین و بهترین‌های اپل استفاده می‌کنید.

درست در زمان هالووین، Resident Evil Village هم‌اکنون روی آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و آی‌پدهایی که بر روی تراشه‌های M1 اپل یا نسخه‌های جدیدتر اجرا می‌شوند، عرضه می‌شود. این بازی به عنوان یک عنوان مستقل به همراه DLC Winters’ Expansion آن در دسترس است که دارای حالت سوم شخص، شخصیت های جدید قابل بازی برای The Mercenaries و Shadows of Rose است.

اپل در کنار کپکام اعلام کرده بود که Resident Evil Village در مراسمی که در ماه سپتامبر از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی می‌کرد، به آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس خواهد آمد. این پورت تا حد زیادی به لطف تراشه جدید A17 Pro که آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را تامین می‌کند، امکان‌پذیر شد، که دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند ری تریسینگ و همچنین ابزار ارتقاء مقیاس مشابه FSR AMD و DLSS Nvidia است.

Capcom همچنین قرار است Resident Evil 4 را به گوشی‌های هوشمند بیاورد، اما این شرکت هنوز تاریخ انتشار خاصی را برای این بازی اعلام نکرده است. استودیوهای دیگر نیز نسخه های اصلی خود را برای آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس عرضه می کنند، از جمله Assassin’s Creed Mirage از یوبی سافت و Death Stranding Director’s Cut از کوجیما پروداکشنز.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *