۰

آشنایی با درجات سختی بازی Resident Evil Village

درجات سختی بازی Resident Evil Village

درجات سختی بازی Resident Evil Village

درجات سختی بازی Resident Evil Village

بازی‌های Resident Evil به خاطر درجه های سختی گسترده‌ای که دارند، شناخته می‌شوند که چالش را افزایش می‌دهند و بازی‌های ترسناک بقا را به کابوس تبدیل می‌کنند.

بنابراین، درست به نظر می رسد که Resident Evil Village این روند را با گنجاندن چندین سطح دشواری برای بازیکنان برای کشف و آزمایش مهارت های خود ادامه دهد.

در این راهنما، تفاوت‌های بین سطوح دشواری Resident Evil Village را توضیح می‌دهیم و همچنین به شما نشان می‌دهیم که چگونه سختی را تغییر دهید و تعیین کنید که کدام تنظیمات برای شما مناسب است.

در پایان، ما امیدواریم که درک بهتری از نحوه کار سختی Resident Evil 8 و نوع چالشی که می‌توانید در هر سطح داشته باشید را برای شما به ارمغان بیاوریم.

همه درجات سختی بازی Resident Evil Village

درجات سختی بازی Resident Evil Village

درمجموع، چهار درجه سختی در Resident Evil Village وجود دارد: Casual، Standard، Hardcore و Village of Shadows.

بازیکنان می توانند بلافاصله در شروع بازی جدید، سختی خود را انتخاب کنند، به جز درجه سختی Village of Shadows، که لازم است قبل از باز شدن بازی، یک بار آن را تمام کرده باشید.

هر سطح بر روی HP دشمنان، سرعت و آسیب پذیری، و همچنین توانایی Ethan برای بهبودی و به طور خاص بر روی Village of Shadows، قرار دادن اسپاون های دشمن تأثیر می گذارد.

در ادامه توضیحاتی برای هر سطح دشواری به همراه توضیحی در مورد اینکه چگونه بر تجربه کلی گیم پلی تاثیر می گذارد را خواهید دید.

درجه سختی Casual :

اگر اولین بار است که بازی Resident Evil را تجربخ می کنید، پیشنهاد می کنیم گزینه Casual را انتخاب کنید، که سختی توصیه شده برای مبتدیان است.

در این سطح، می‌توانید داستان و گیم‌پلی Resident Evil Village را بدون احساس خستگی تجربه کنید.

دلیل این امر این است که دشمنان سلامت کمتری دارند و آسیب کمتری به شما وارد می‌کنند و همچنین بازی aim assist را در حین مبارزه فعال می‌کند.

بازیکنانی که بازی را در این سطح کامل می کنند، یک سلاح USM-AI پاداش می گیرند.

درجه سختی Standard :

مرحله بعدی درجه سختی استاندارد است که معمولاً در بازی های دیگر به عنوان درجه سختی معمولی شناخته می شود و درجه معقولی از چالش را ارائه می دهد.

برای بازیکنانی که به خوبی در بازی های Resident Evil مهارت دارند یا به دنبال حس موفقیتی هستند که با غلبه بر دشمنان دشوار به وجود می آید، عالی است.

اگر این دومین باری است که Resident Evil Village را بازی می‌کنید، توصیه می‌کنیم که استاندارد را امتحان کنید زیرا بازی همچنان به شما امکان می‌دهد در صورت بروز مشکل، به Casual تغییر دهید.

بازیکنانی که بازی را در این سطح به پایان برسانند یک سلاح Dragoon پاداش می‌گیرند.

درجه سحتی Hardcore :

سختی هاردکور جایی است که Resident Evil Village شروع به خارج شدن از مسیر عادی خود می‌کندو دشمنانی را معرفی می‌کند که بیشتر صدمه می‌زنند و تعداد منابع در اختیار شما را کاهش می‌دهند.

این بهترین گزینه برای طرفداران سرسخت Resident Evil یا هرکسی است که قبلاً RE8 را بازی کرده است.

بنابراین اگر از هیجان تجربه در یک بازی ترسناک بقا لذت می برید، احتمالاً این سطح دشواری برای شماست.

بازیکنانی که بازی را در این سطح به پایان می‌رسانند، یک هفت تیر Handcannon PZ پاداش می‌گیرند.

درجه سختی Village Of Shadows :

Village of Shadows سخت ترین گزینه در بازی است و قابل مقایسه با درجه سختی Madhouse در بازی Resident Evil 7 با آیتم های تصادفی و اسپاون های های دشمنان است.

در این تنظیمات، چک پوینت‌ها از هم دورتر می‌شوند، دشمنانی که معمولاً در مراحل بعدی بازی ظاهر می‌شوند، خیلی زودتر با تعداد بیشتری معرفی می‌شوند و در عین حال Lei بیشتری را نیز رها می‌کنند.

به‌علاوه، به هر باس بازی سلامتی بیشتری داده می‌شود و نبردهای سخت تر و طولانی‌تری را ایجاد می‌کند که هر اشتباهی می‌تواند به معنای مرگ باشد.

به طور معمول، Village of Shadows تنها با تمام کردن کامل بازی قابل باز شدن است. با این حال، با DLC Trauma Pack، می توانید در همان ابتدا به آن دسترسی داشته باشید.

بازیکنانی که بازی را در این سطح کامل می کنند، یک Rocket Pistol می گیرند.

نحوه تغییر درجه سختی بازی :

درجات سختی بازی Resident Evil Village

اساساً تغییر سطح دشواری در Resident Evil Village پس از شروع بازی غیرممکن است به جز یک استثنا.

اگر به طور اتفاقی بازی را در حالت استاندارد باشد و شما بمیرید، این گزینه به شما داده می‌شود که درجه سختی را به Casual کاهش دهید. با این حال، انجام این کار دیگر نمی توانید تا آخر بازی به استاندارد بازگردید.

بنابراین، باید قبل از انتخاب خود به دقت فکر کنید زیرا پس از شروع تقریباً هیچ بازگشتی وجود ندارد.

کدام درجه سختی مناسب شماست ؟

درجات سختی بازی Resident Evil Village

با در نظر گرفتن تمام این موارد، احتمالاً از خود می پرسید که کدام درجه سختی برای شما مناسب است.

پاسخ به آن بستگی به این دارد که چقدر با Resident Evil Village و به طور کلی بازی های ترسناک بقا راحت و با تجربه هستید.

اگر اولین بار است که بازی می‌کنید، به Casual پایبند باشید. اگر از طرفداران قدیمی Resident Evil هستید که می‌دانید اوضاع از چه قرار است، Standard یا Hardcore به خوبی شما را سرگرم خواهند کرد.

در نهایت، اگر چندین بار Resident Evil Village را بازی کرده باشید و تمام گزینه‌های دشواری دیگر را تمام کرده باشید، با انتخاب Village of Shadows می توانید سخت ترین چالش ها را در این بازی تجربه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *