۰

داستان دی ال سی Annihilation Instinct بازی Atomic Heart

داستان دی ال سی Annihilation Instinct بازی Atomic Heart

داستان دی ال سی Annihilation Instinct بازی Atomic Heart

داستان دی ال سی Annihilation Instinct بازی Atomic Heart

سه روز پس از پایان بازی (در پایانی که P-3 با Sechenov روبرو نمی‌شود) Kollectiv 2.0 به طور کامل راه‌اندازی شده و خیلی سریع با ملحق شدن افراد بیشتری در سراسر جهان، در حال رشد است ولی Chariton در شبکه ادغام شده و مردم را با دستگاه THOUGHT شستشوی مغزی داده است. همچنین اطلاعاتی به خارج از USSR درز کرده که عملاً باعث جنگ داخلی شده است. در همین حال P-3 با بیدار شدن در مجتمع Mendeleev متوجه می‌شود که کاملاً توسط هوش مصنوعی سرکش NORA تصرف شده است. NORA در طول حادثه‌ی Kolectiv عاشق P-3 شده بود و خود را با ایمپلنت مغزی او هماهنگ کرده است.

در ادامه NORA به P-3 مأموریت می‌دهد تا Zinaida را که به دلیل مبارزه نکردن با Sechenov اقدام به دشمنی با P-3 کرده، از بین ببرد و P-3 نیز با Lebedev مخترع NORA مواجه می‌شود که دستکش P-3 را تعمیر کرده و توضیح می‌دهد که Zinaida به یک جناح ضد جمعی پیوسته، علیه Sechenov اعلام جنگ کرده و برای استفاده از قابلیت‌های سلاح خود، به دنبال کنترل NORA می‌باشد. در همین حال NORA به طور کامل این مجموعه را با یک مانع الکترومغناطیسی از دنیای بیرون، مهر و موم کرده است. Lebedev سپس با یافتن ربات‌های BEA-D که در اطراف مجموعه پراکنده هستند و همچنین برای استفاده از قابلیت‌های ساخت سلاح خود که حاوی بخش‌هایی از کد NORA هستند، به P-3 مأموریت می‌دهد که با دسترسی به هسته‌ی NORA آن را ریسِت کند ولی NORA با متوجه شدن نقشه‌های P-3 او را وسوسه می‌کند که با اطلاعات فوق سری در مورد Ekaterina، به Lebedev خیانت کند. P-3 این پیشنهاد را مد نظر می‌گیرد و Lebedev او را به طور مستقیم با Sechenov در تماس قرار می‌دهد که اعتراف می‌کند بدن و مغز Ekaterina را در پلیمر عصبی حفظ کرده و Twins را به امید روزی که بتواند دوباره زنده شود، خلق کرده است. او همچنین قول دسترسی به تمام پرونده‌های مربوط به گذشته‌ی خود و Ekaterina و یک تعطیلات را به او می‌دهد. P-3 با موافقت کردن، به سمت هسته‌ی NORA رفته و با کمک Twins می‌تواند NORA را دوباره تنظیم کند تا مجموعه‌ی Mendeleev نظمی دوباره پیدا کند.

در نهایت همانطور که Sechenov قول داده بود، به P-3 مهلت می‌دهد تا آنجا را ترک کند اما پس از این‌که P-3 با یک سفینه از تأسیسات خارج می‌شود، Zinaida او را تعقیب خواهد کرد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *