۰

داستان دی ال سی The Heist And The Hazardous بازی Saints Row

داستان دی ال سی The Heist And The Hazardous بازی Saints Row

داستان دی ال سی The Heist And The Hazardous بازی Saints Row

داستان دی ال سی The Heist And The Hazardous بازی Saints Row

داستان این DLC در مورد یک مأموریت جدید با پاداش یک میلیون دلار است. رئیس گروه Saints Row (که با نام Boss شناخته می‌شود) به Sunshine Springs سفر کرده و در آنجا یک موبایل در حال سوختن پیدا می‌کند و از یک مشتری ناشناس مأموریت می‌گیرد تا فردی به نام Grindler Davis را بکشد که هم‌اکنون در میدان تیراندازی Hubert’s Run-and-Gun است. Boss با رسیدن به آنجا متوجه می‌شود که در حال حاضر افراد زیادی می‌خواهند Grindler را بکشند و پس از کشتن Grindler دوباره با مشتری تماس گرفته که مشتری، او را به خانه‌اش دعوت می‌کند. Boss پس از رسیدن به مقصد متوجه می‌شود که مشتری، همان Chris Hardey ستاره سینماست. بعد از صحبت‌هایی میان آن‌ها Chris به Boss نیرنگ زده و به جای پول فقط یک عکس با امضای خود به او می‌دهد. در واقع Chris تمام پول خود را صرف پروژه مورد علاقه‌اش کرده که هرگز مورد تایید Grindler قرار نگرفته بود و اکنون با کشته شدن Grindler می‌خواهد تمام وسایل ارزشمند سینمایی خود را نیز بفروشد تا بودجه کافی برای پروژه خود را به دست آورد. سپس Boss توسط یکی از بادیگاردهای Chris بیهوش شده و به رودخانه انداخته می‌شود و بعد از بیدار شدن، به بقیه افراد گروه Saints Row زنگ می‌زند تا برای انتقام شیرین خود برنامه‌ریزی کرده و تمام وسایل ارزشمند را از Chris بدزدند.

این وسایل در خزانه‌ی یک هتل نگهداری می‌شوند که دارای سیستم امنیتی تشخیص صدا و چهره می‌باشد. افراد اکنون فقط به یک اسکن بسیار خوب از Chris در تمام جهات و همچنین صدای او نیاز دارند تا بتوانند وارد خزانه شوند. آن‌ها به لطف Kevin متوجه می‌شوند که Chris هر پنجشنبه در کافه Escobarista ناهار می‌خورد، بنابراین به آنجا می‌روند و Boss باید با پرت کردن حواس بادیگاردهای Chris صورت او را در تمام زوایا اسکن کند.

پس از اتمام این کار، Boss می‌تواند چهره خود را با استفاده از یک دستگاه Hologenerator تبدیل به چهره Chris کند. او می‌تواند به راحتی از سیستم حفاظتی لیزری آنجا عبور کرده و به خزانه برسد که در این حین مأمورین امنیتی او را پیدا می‌کنند. زمانی که خود Chris از راه دور مشغول صحبت با Boss می‌باشد، ناگهان دو نفر از دوستان Boss یعنی Neenah و Kevin درب ورودی خزانه را منفجر می‌کنند. Boss تمام وسایل ارزشمند Chris را از آنجا برداشته و داخل صندوق عقب ماشین می‌گذارد. Neenah و Kev با ماشین، مکان را ترک کرده و خود Boss نیز به پشت‌بام می‌رود تا همراه دوستش Eli با هلیکوپتر از آنجا فرار کنند. گروه Saints Row پس از این موفقیت، با Chris تماس گرفته و او را مسخره می‌کنند و Chris نیز از شدت عصبانیت، موبایل خود را محکم بر زمین می‌کوبد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *