۱

۱۰ کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند!

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

قاتل فرنچایز معروف جان ویک یکی از مرگبارترین شخصیت های تاریخ سینماست، اما در واقع ۱۰ قاتل دیگر فیلم ها وجود دارند که می توانند او را شکست دهند. قاتلان فیلم در طول دهه‌های ساخت فیلم‌های جنایی یک داستان محبوب بوده‌اند، و اگرچه جان ویک یکی از نمونه‌های اخیر این الگو قدیمی است، اما یکی از محبوب‌ترین آنهاست. علی‌رغم اینکه جان ویک می‌تواند هر وسیله‌ای را به سلاح تبدیل کند، کشتن او در واقع غیرممکن نیست، زیرا این ۱۰ قاتل فیلم احتمالا می‌توانند او را از پا در بیاورند.

در دنیای فرنچایز جان ویک، ویک بدون شک مرگبارترین قاتل است که تاکنون دیده شده است. ویک صدها قاتل را در طول چهار فیلم کشته است، از جمله شخصیت های قدرتمندی مانند مارکیز و سایر اعضای High Table. با این حال، فیلم‌ها قطعا ویک را آسیب‌ناپذیر نشان نمی‌دهند، به طوری که او در هر یک از فیلم‌های جان ویک مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرد. به همین دلیل، واضح است که یک حریف به اندازه کافی کشنده می تواند او را در یک مبارزه شکست دهد.

وینسنت (Collateral)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

وینسنت تام کروز، کاراکتر اصلی فیلم Collateral است و اگر قرار بود در مقابل جان ویک قرار بگیرد، شانس بسیار خوبی برای برنده شدن خواهد داشت. مزیت اصلی وینسنت نسبت به ویک سر خونسردی و توانایی او در کارهای بداهه است، به طوری که او می تواند بسیاری از هدف های خود را فریب دهد و مستقیماً در تله های او در سراسر Collateral قدم بگذارد. وینسنت احتمالاً می‌توانست قبل از اینکه ویک متوجه شود نزدیک او شود و جان ویک را از پا در بیاورد، اما اگر این دو در نهایت رو در رو شوند، وینسنت شانس بسیار خوبی برای شکست دادن ویک در یک مبارزه خواهد داشت.

ال ماریاچی (سه گانه مکزیک)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

ال ماریاچی آنتاگونیست اصلی سه گانه مکزیک رابرت رودریگز است، و اگرچه او این سه گانه را به عنوان یک قاتل شروع نمی کند، اما در طول سه فیلم به یک قاتل فوق العاده ماهر تبدیل می شود. ال ماریاچی زمانی که به دنبال انتقام است تقریباً غیرقابل توقف است و انگیزه هایش شبیه انگیزه های جان ویک است. با این حال، سطح مهارت ال ماریاچی و جان ویک تقریباً برابر است، به این معنی که مبارزه بین این دو می‌تواند به هر طریقی پیش برود.

لئون (Léon: The Professional)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

لئون یک قاتل ایتالیایی است که در فیلم Léon: The Professional محصول ۱۹۹۴ در ایتالیای کوچک فعالیت می کند و او یکی از شناخته شده ترین قاتل های سینما است. اگرچه فیلم بیشتر بر رابطه او با ماتیلدا تمرکز می کند تا اکتشافات قتل های او، فیلم روشن می کند که لئون فوق العاده کشنده است. مزیت اصلی لئون نسبت به جان ویک توانایی او در عملیات در سایه است. در حالی که سبک مبارزه ویک با صدای بلند و انفجاری است، لئون ترجیح می‌دهد مخفیانه به سمت اهدافش برود و قبل از اینکه بفهمند چه اتفاقی می‌افتد، آنها را بکشد.

لورین بروتون (بلوند اتمی)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

به نظر می‌رسید که فیلم بلوند اتمی محصول ۲۰۱۷ پاسخی مستقیم به موفقیت جان ویک باشد و قاتل اصلی فیلم، لورین بروتون، به اندازه ویک کشنده بود. لورین یک مامور MI6 است و یکی از اپراتورهای سطح بالای سازمان است. در طول وقایع بلوند اتمی، براتون در اوج خود به عنوان یک مامور است، در حالی که جان ویک یک بازنشسته شسته شده در سراسر فرنچایز جان ویک است. جالب اینجاست که کارگردان دیوید لیچ درباره کراس اوور جان ویک و بلوند اتمی صحبت کرده است، به این معنی که این نبرد ممکن است روزی واقعا دیده شود.

عروس (بیل را بکش)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

به سادگی با نام The Bride in Kill Bill: Vol. 1، رزمی کار زردپوش و قاتل آموزش دیده یکی از معدود قاتلان فیلم خواهد بود که قادر به کشتن جان ویک است. اگرچه او برای استفاده از اسلحه شناخته شده نیست، اما عروس در استفاده از شمشیر و سایر سلاح های سرد مهارت فوق العاده ای دارد و به راحتی جان ویک را در نبردهای نزدیک شکست می دهد. علاوه بر این، The Bride در تلاش خود برای کشتن بیل، سطوح تقریباً فراطبیعی از قدرت و مرگ و میر را نشان می دهد.

جیسون بورن (فرانچایز بورن)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

جیسون بورن یک ماشین کشتار است که توسط SIA به یک قاتل کامل تبدیل شده است. جیسون بورن به طور مداوم به عنوان قاتل ایده آل در سراسر فرنچایز بورن به تصویر کشیده می شود و به دلیل آموزش های دولتی و سابقه ماموریت های نظامی اش، به احتمال زیاد می تواند جان ویک را بکشد. جیسون بورن نه تنها یک متخصص اسلحه است، بلکه در مبارزات تن به تن نیز مهارت بالایی دارد و هر کاری که ویک می تواند انجام دهد، بهترش را انجام می دهد.

Hit-Girl (Kick-Ass)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

Hit-Girl یک قاتل از سری Kick-Ass است و اگرچه کودک است، اما می‌تواند جان ویک را از شکست دهد. در سرتاسر فیلم‌های Kick-Ass، Hit-Girl به‌طور باورنکردنی قادر به کشتن تقریباً هر کسی علیرغم سن کمش است. آموزش Hit-Girl توسط Big Daddy به این معنی است که او تقریباً با هر سلاحی آشنا است و ارتباط او با دیگر ابرقهرمانان Kick-As به این معنی است که او احتمالاً به تنهایی وارد نمی شود.

جیمز باند (فرانچایز ۰۰۷)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

جیمز باند احتمالاً مشهورترین مامور مخفی تاریخ سینماست، با ظاهر متین او که حواس بسیاری را از این واقعیت که ۰۰۷ یک قاتل بسیار آموزش دیده است منحرف می کند. جیمز باند ابرشرورهای دیوانه را با سازمان‌های عظیم و ارتش‌های بزرگ را شکست می دهد، به این معنی که کشتن یک مرد برای او مشکلی نخواهد داشت. اگرچه جان ویک می تواند تقریباً هر چیزی را به سلاحی مرگبار تبدیل کند، جیمز باند به انواع ابزارهایی دسترسی دارد که ویک حتی نمی توانست در خواب هم آنها را ببیند.

مامور ۴۷ (هیتمن)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

مامور ۴۷ شخصیت اصلی سری بازی های ویدیویی هیتمن است که چندین بار برای فیلم اقتباس شده است. مامور ۴۷ مرگبارترین قاتل جهان در جهان هیتمن است که او و جان ویک هر دو این عنوان را برای فرنچایزهای مربوطه خود دارند. مامور ۴۷ استاد مخفی کاری است، به این معنی که بسیاری از اهداف حتی قبل از مرگ او را نمی بینند، چیزی که ویک ممکن است انتظارش را نداشته باشد. تقریباً مانند جان ویک، مامور ۴۷ می تواند هر آیتمی را به سلاحی مرگبار تبدیل کند.

Bloodsport (جوخه انتحار)

کاراکتر هایی که می توانند جان ویک را شکست دهند

اگر Bloodsport از The Suicide Squad بخواهد جان ویک را بکشد، هیچ راهی وجود ندارد که ویک بتواند زنده بماند. اگرچه ویک یک قاتل ماهر است، اما Bloodsport یک انسان نیست. او نه تنها تعداد بیشماری از مردم را کشته است، بلکه دائماً متا انسان ها را نیز هدف قرار داده است. حتی مشخص شده است که Bloodsport در فیلم The Suicide Squad به سوپرمن شلیک کرده است و اگر بتواند با حواس و سرعت فوق العاده به یک مرد شکست ناپذیر گلوله بزند، هیچ راهی وجود ندارد که نتواند جان ویک را بکشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Arvin گفت:

    امکان ندارد تین احمقا بتونن جان ویک رو بکشن