۰

معرفی فیلم جان ویک ۴ John Wick | ماموریت غیر ممکن بابا یاگا

معرفی فیلم جان ویک ۴ John Wick

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی فیلم جان ویک 4 آیا جان ویک در قسمت 4 می میردJohn Wick

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم جان ویک ۴ John Wick بپردازیم که به جرات یکی از بهترین فیلم های اکشن امسال است؛ در ادامه با معرفی فیلم در کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

استاد قتل جان ویک که توسط میز بالا ظالم محکوم شده است تا پایان عمرش فرار کند، ماموریتی غیر ممکن که حکم خودکشی دارد را آغاز می کند تا سرنوشت خود را پس از قتل عام بی رحمانه در جان ویک: ۳ پارابلوم تعیین کند. سفر خشونت آمیز جان، با انتقام و اندوه، در نهایت او را به رویارویی سرنوشت ساز با کارفرمایان سابقش، اربابان جنایتی که او را مجبور به تبعید کردند، می کشاند و همانطور که انتقام خون آلود او برای از بین بردن کسانی که در مرکز قدرت هستند ادامه دارد، همراهان قدیمی جان با او روبرو می شوند و این دشمنان قدرتمند و کاملا آماده اند تا جان ویک را بکشند.

۲- بازیگران ، کارگردان و نویسندگان:

کارگردان: چاد استاهلسکی

نویسندگان: درک کولستاد ، مایکل فینچ و شی هاتن

بازیگران فیلم John Wick: Chapter 4 شامل کیانو ریوز در نقش جان ویک، دانی ین در نقش کین، بیل اسکاشگورد در نقش مارکی وینسنت د گرامونت، لارنس فیشبرن در نقش باوری کینگ، هیرویوکی سانادا در نقش شیمازو کوجی، شامیر اندرسون در نقش ردیاب، لنس ردیک در نقش چارون، رینا ساوایاما در نقش آکیرا، اسکات ادکینز در نقش هاربینجر، کلنسی براون در نقش هاربینجر و ایان مک‌شین در نقش وینستون هستند.

معرفی فیلم جان ویک 4 John Wick

۳- موسیقی‌ساز:

تایلر بیتس و جوئل جی ریچارد پس از انجام این کار برای سه فیلم قبلی، برای آهنگسازی فیلم بازگشته اند. این آلبوم توسط Lakeshore Records در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ منتشر شد.

این فیلم دارای آهنگ‌های EDM از هنرمندان مشهور در این ژانر است، مانند Gesaffelstein و Justice، و همچنین Le Castle Vania، که کارهایش عمدتاً از ریمیکس‌هایی از کارهای او از جان ویک و جان ویک ۲ تشکیل شده بود.

۴- نمرات فیلم :

نمرات قسمت ۴ جان ویک به صورت زیر است:

  • IMDb: 8.2/10
  • Rotten Tomatoes: 94/100
  • Metacritic: 78/100

۵- فکت های جالب درباره فیلم:

  • جان ویک در طول فیلم فقط ۳۸۰ کلمه می گوید. تقریباً یک سوم دیالوگ های ویک فقط از یک کلمه تشکیل شده است مانند «Yeah». چاد استاهلسکی فاش کرد که ویک دیالوگ های زیادی ندارد زیرا “آقای ریوز تقریباً نیمی از دیالوگ هایی را که برای شخصیتش در فیلمنامه اولیه نوشته شده بود حذف کرد.” طولانی ترین خط دیالوگی که ویک دارد در صحنه ای با شیمازو کوجی است که می گوید: “من و تو مدت ها پیش زندگی خوبی را پشت سر گذاشتیم، دوست من.”
  • پس از اتمام تیتراژ صحنه کوچکی وجود دارد که در آن می توانید کین را در مسیر راه دخترش در حال مواجهه با آکیرا ببینید.
  • این فیلم اولین فیلم در این مجموعه است که توسط دریک کولستاد، خالق شخصیت ها، نوشته نشده است.
  • این فیلم چهارمین فیلم پرفروش ۲۰۲۳ با بیش از ۴۰۶ میلیون دلار فروش در سراسر جهان است.
  • قسمت ۴ جان ویک دارای مدت زمان ۱۶۹ دقیقه است که بلندترین زمان در مجموعه فیلم های جان ویک به شمار می رود است.
  • این فیلم در فرانسه، آلمان و ژاپن و همچنین شهر نیویورک تصویربرداری شده‌است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *