۰

۲۸ تا از بهترین انیمه های انگیزشی | آثاری که به شما نور امید را نشان خواهند داد

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی کدامند؟ یکی از دلایل زیادی که طرفداران انیمه دوست دارند آن را تماشا کنند، به خاطر طیف گسترده ای از داستان های خلاقانه و منحصر به فرد است که بینندگان خود را الهام می بخشد و انگیزه می دهد تا افراد بهتری باشند و روی کاستی های خود کار کنند. برخی از جذاب‌ترین آثار انیمه روان‌شناختی ممکن است مضامین تیره‌تری داشته باشند، اما بسیاری از آنها پیام‌های قدرتمند و مثبتی دارند که به طرفداران کمک می‌کند بر سختی‌هایی که در زندگی خود تجربه می‌کنند غلبه کنند.

انگیزشی ترین انیمه ها به طرفداران کمک می کند تا هدف خود را پیدا کنند و برای رسیدن به اهداف شغلی و شخصی خود در زندگی نظم بیشتری داشته باشند. با وجود مضامین عمیق و معنی دار، این انیمه ها نمی توانند خسته کننده یا خشک باشند. بینندگان می‌توانند با تماشای داستان‌های خلاقانه، قهرمانان حماسی و برخی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که همگی به طرفداران کمک می‌کنند احساسات دشوار را درک کرده و پردازش کنند و با تلاش شجاعانه برای رسیدن به رویاهایشان به آنها کمک کنند؛ در ادامه با معرفی بهترین انیمه های انگیزشی با کنترل امجی همراه باشید.

انیمه One Piece

بهترین انیمه های انگیزشی

در حالی که One Piece یکی از خنده دارترین و رنگارنگ ترین انیمه های ماجراجویی تمام دوران است، این داستان خالی از لحظات تاریک نیست. لوفی و بیشتر شخصیت‌های سریال نیز در طول سفر مجبور بودند سختی‌های زیادی را پشت سر بگذارند و راه‌هایی برای زنده ماندن و ادامه دادن حتی پس از دل‌شکستگی‌ها و از دست دادن‌های وحشتناک بیابند.

One Piece همچنین یکی از بهترین انیمه‌هایی است که در لحظات مملو از ماجراها و داستان‌های تخیلی و شخصیت‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیز است. همچنین یکی از انگیزه‌بخش‌ترین انیمه ها در مورد رویاهای بزرگ و تلاش سخت برای اهداف خود است، مهم نیست که چقدر غیرممکن و دشوار به نظر می‌رسند. داستان آن یک دزد دریایی جوان به نام لوفی را دنبال می کند که برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، وارد یک ماجراجویی حماسی می شود.

انیمه March Comes In Like A Lion

بهترین انیمه های انگیزشی

March Comes In Like A Lion یکی از پر احساس ترین سریال های انیمه ای انگیزشی است که برای دوستداران انیمه مناسب است که به دنبال داستانی مرتبط هستند که به آنها کمک کند با مشکلات روزمره خود کنار بیایند. این یک داستان عالی است که می تواند به بینندگان کمک کند تا بیشتر در مورد اهمیت ارتباطات انسانی و نحوه برخورد با زندگی به عنوان یک درونگرا یا به عنوان فردی که به طور کلی با احساسات خوب نیست آشنا شوند.

March Comes In Like A Lion نیز یکی از بهترین انیمه های انگیزشی با سبک هنری گرم و شاد است که این انیمه فوق العاده را به یک تجربه کاملا آرامش بخش و احساسی تبدیل می کند. داستان آن درباره یک پسر نوجوان غیر اجتماعی است که با انواع مسائل از جمله افسردگی و مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. با این حال، پس از دوستی با سه خواهر، او شروع به یادگیری نحوه تغییر زندگی خود به سمت بهتر می کند.

Haikyuu!

بهترین انیمه های انگیزشی

هایکیو! یکی از بهترین انیمه های ورزشی مانند Blue Lock با شخصیت های الهام بخش، داستان های پیچیده و همچنین مسابقات والیبال هیجان انگیز است. این یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین انیمه‌های انگیزشی است و برای آن دسته از طرفدارانی که به دنبال چیزی هستند که به آنها انگیزه دهد تا سخت‌تر کار کنند و هرگز تسلیم نشوند، عالی است.

هایکیو! همچنین در مورد دوستی و نحوه عملکرد خوب در یک تیم بدون قربانی کردن شخصیت و نیازهای خود آموزش می دهد. داستان آن یک پسر نوجوان کوچک را دنبال می کند که رویای تبدیل شدن به یک ستاره والیبال را مانند الگوی خود در سر می پروراند.

انیمه Assassination Classroom

بهترین انیمه های انگیزشی

اگرچه Assassination Classroom با موضوعات تیره‌تر سروکار دارد، اما یک انیمیشن شگفت‌انگیز سرگرم‌کننده و انگیزشی با تعداد زیادی کاراکتر عالی است. این داستان عجیب و غریب و در عین حال الهام بخش پر از شخصیت های مرتبط است که به بینندگان می آموزند که بیشتر به یکدیگر اهمیت دهند و نسبت به هم توجه بیشتری داشته باشند.

این انیمه همچنین دارای سبک هنری زیبا و همچنین صحنه های نبرد سرگرم کننده است. داستان یک بیگانه اختاپوس زرد رنگ را دنبال می کند که به عنوان معلم در یک دبیرستان کار می کند و می گوید که زمین را نابود خواهد کرد، مگر اینکه دانش آموزانش راهی برای ترور او پیدا کنند.

انیمه Fruits Basket

بهترین انیمه های انگیزشی

Fruits Basket یکی از معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین انیمه‌های انگیزشی است که داستانی جذاب و حس خوبی نیز دارد که باعث می‌شود بینندگان بلافاصله پس از دیدن آن احساس بهتری داشته باشند. همه شخصیت ها باید بر مشکلات عاطفی و ذهنی بسیار جدی غلبه کنند در حالی که اغلب با مشکلات بیرونی روبرو هستند. با این حال، همه شخصیت ها برای رسیدن به رویاهای خود سخت کار می کنند و در عین حال عادت های بد و ویژگی های شخصیتی منفی خود را بهبود می بخشند.

قهرمان داستان توهرو مهربان است که دختری جوان و یتیم است. با وجود اینکه او زندگی سختی دارد و مجبور است پس از مرگ مادرش تنها زندگی کند، توهرو همیشه نگرش مثبتی دارد، سخت کار می کند و حتی به دیگران انگیزه و الهام می دهد تا همین کار را انجام دهند. داستان ماجراهای او را پس از نقل مکان با خانواده مرموز سوهما دنبال می کند. به زودی او متوجه می شود که اعضای به ظاهر کامل خانواده Sohma مشکلات خاص خود را دارند که ناشی از یک نفرین باستانی است.

انیمه ReLIFE

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

ReLIFE یکی دیگر از انیمه های دوست داشتنی و خنده دار برشی از زندگی است که صحنه های دراماتیک تامل برانگیز را با لحظات نشاط آور و گرم ترکیب می کند. این یک انیمه بسیار انگیزشی است که بینندگان را وادار می کند تا به اهداف زندگی خود فکر کنند و آنها را تشویق می کند تا روی اخلاقیات خود کار کنند و روابط بهتری در زندگی شخصی و کاری خود ایجاد کنند.

داستان ReLIFE نیز بسیار سرگرم کننده است، و درباره کایزاکی مرد جوانی است که با سختی های زندگی دست و پنجه نرم می کند. با این حال، زندگی او به لطف دارویی که ظاهر او را تغییر می دهد، تغییر می کند. کایزاکی می تواند زندگی خود را به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی دوباره شروع کند و روی تمام کارهایی که بار اول اشتباه انجام داده است کار کند.

انیمه Mob Psycho 100

بهترین انیمه های انگیزشی

Mob Psycho 100 به راحتی یکی از انگیزه بخش ترین سری انیمه های جدید است. برخی از طرفداران حتی استدلال می کنند که Mob Psycho 100 از بسیاری جهات بهتر از One Punch Man است. این یک انیمه سرگرم کننده پر از اکشن با لحظات خنده دار کمدی و شخصیت های پیچیده است که این سریال را بسیار دوست داشتنی می کند. Mob یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمیشن است، با این حال او متواضع است و دائماً برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر کار می کند تا به بشریت کمک کند.

داستان زندگی او را در حالی دنبال می کند که او تلاش می کند و اغلب در کنترل قدرت های روانی و احساسات ناپایدار خود شکست می خورد. او همچنین باید با ارواح شیطانی قدرتمند، کلاهبرداران و البته مشکلات روزمره زندگی یک پسر مدرسه ای دست و پنجه نرم کند.

انیمه Food Wars

بهترین انیمه های انگیزشی

Food Wars یکی از الهام‌بخش‌ترین انیمه‌هایی است که طرفداران را تشویق می‌کند تا سخت کار کنند و رویاهای خود را دنبال کنند و در عین حال آنها را گرسنه کند. این یک سریال خنده دار با شخصیت های عالی و لحظات خنده دار است. با این حال، طرفداران همچنین می توانند به لطف این سری دستور العمل های غذایی بسیار عجیب و غریب را امتحان کنند.

این فقط سریالی برای طرفداران انیمه های خوش خوراک نیست، بلکه برای هرکسی که از انیمیشن های زیبا قدردانی می کند و عاشق شخصیت ها و داستان های خوش ساخت در مورد تلاش برای موفقیت و در عین حال کمک به دیگران است.

داستان جنگ غذایی سوما پسر جوانی را دنبال می کند که در یک رستوران کوچک در ژاپن کار می کند اما رویای تبدیل شدن به یک آشپز مشهور و با استعداد را در سر می پروراند. او در یک مدرسه آشپزی نمونه پذیرفته می شود که در آن او و هم تیمی هایش باید با هم و علیه یکدیگر کار کنند تا به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند.

انیمه Barakamon

بهترین انیمه های انگیزشی

Barakamon یکی از بهترین انیمه هایی است که در مورد رویاها و یافتن هدف خود در مکان های غیرمنتظره ساخته شده است. این یک انیمه دوست داشتنی از زندگی با تعداد زیادی شخصیت فرعی عالی و یک شخصیت اصلی است که باید روی شخصیت خود سخت کار کند تا در زندگی کاری خود به عنوان یک هنرمند موفق شود و در زندگی شخصی خود شادی را پیدا کند.

داستان این انیمه زندگی سیشوو را دنبال می‌کند، زمانی که این هنرمند جوان و با استعداد اما خودشیفته پس از یک طغیان بزرگ توسط پدرش به جزیره‌ای دورافتاده فرستاده می‌شود. این هنرمند جوان از نقل مکان از توکیو به یک دهکده کوچک خوشحال نیست، اما تصمیم می گیرد برای یافتن سبک منحصر به فرد خود در آنجا تلاش کند. با این حال، مردم محلی مدام وارد می شوند و او را تنها نمی گذارند. در حالی که سیشو برای اولین بار آزرده خاطر می شود، به زودی به گروه عجیب و غریبی علاقه مند می شود که او را تشویق می کنند تا فرد و هنرمند بهتری شود.

انیمه Sakura Quest

بهترین انیمه های انگیزشی

Sakura Quest هم یک انیمه آرامش‌بخش و هم انگیزه‌بخش است که به بینندگان کمک می‌کند سنت‌ها را درک کنند و به طرفداران الهام بخش برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر حتی زمانی که کارها غیرممکن به نظر می‌رسند، کمک می‌کند. این سریال شخصیت‌های جذابی دارد و در یک شهر روستایی ژاپنی به نام Manoyama اتفاق می‌افتد، جایی که مردم محلی به طور خستگی‌ناپذیری برای نجات زادگاه خود تلاش می‌کنند.

داستان آن یوشینو جوانی را دنبال می کند که به تازگی دانشگاه را به پایان رسانده و سعی می کند شغل رویایی خود را در توکیو پیدا کند. پس از شکست، او مطمئن نیست که قدم بعدی اش چیست. با این حال، او یک پیشنهاد غیرمنتظره برای تبدیل شدن به ملکه “پادشاهی چوپاکابورا” در Manoyama دریافت می کند. بدون هیچ گزینه دیگری، یوشینو می پذیرد و به شهر کوچک نقل مکان می کند، جایی که به زودی شروع به کمک به مردم محلی می کند تا راه هایی برای ایجاد رفاه به شهر در حال مبارزه پیدا کنند.

انیمه Naruto

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

ناروتو نه تنها یکی از بهترین انیمه های هنرهای رزمی تمام دوران است، بلکه یکی از انگیزه و الهام بخش ترین انیمه هاست. این سریال دارای صحنه های اکشن هیجان انگیز، لحظات جذاب و داستانی هیجان انگیز با پیچش های عالی است. اما چیزی که سریال را واقعاً خاص می‌کند، شخصیت‌های پیچیده و مرتبط آن هستند که همگی بسیار سخت تلاش می‌کنند تا به افراد بهتر و مبارزان قوی‌تری برای کمک به نیازمندان تبدیل شوند.

شخصیت اصلی سریال ناروتو است و داستان ماجراجویی های نینجا جوان را دنبال می کند که او خستگی ناپذیر تلاش می کند تا به یک هوکاگه محترم و قدرتمند تبدیل شود. این انیمه یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های انیمه ای است که میلیون‌ها طرفدار انیمه را در سراسر جهان الهام بخشید تا سخت کار کنند و رویای بزرگ داشته باشند.

انیمه My Hero Academia

بهترین انیمه های انگیزشی

My Hero Academia انیمه انگیزشی در مورد سخت کوشی و دنبال کردن رویاهای خود است. در حالی که سریال لحظات احمقانه خود را دارد، اما مملو از لحظات به یاد ماندنی و دلگرم کننده و همچنین دشمنان قدرتمند و برخی از وحشتناک ترین استاکرهای انیمه ای است. به لطف شخصیت‌های پیچیده‌ای که همگی برای تبدیل شدن به قهرمانان بزرگ تلاش می‌کنند و داستان‌های خلاقانه سریال، این انیمه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سری ها در سراسر جهان تبدیل شد.

قهرمان اصلی My Hero Academia، دکوی شجاع و فداکار است که سرانجام پس از ملاقات با قهرمان شماره یک خود، All Might، به ویژگی خاص خود دست یافت. داستان سفر او و همکلاسی هایش را دنبال می کند تا با وجود مبارزات شخصی و دشمنان قدرتمند تبدیل به قهرمانانی قدرتمند شوند.

انیمه Blue Period

بهترین انیمه های انگیزشی

Blue Period انیمه ای در مورد پسر نوجوانی به نام یاتورا است که با وجود محبوبیت و نمرات خوبش با احساس پوچی دست و پنجه نرم می کند. از روی هوس چیزی را که دیده نقاشی می کند. به محض دریافت تحسین برای کارش، او احساس موفقیت می کند که به شدت از آن بی بهره بوده است. این شروع سفر او برای هماهنگ شدن با باشگاه هنری و ورود به یک برنامه معتبر دانشگاه هنر است.

این انیمه توسط افرادی با اشتیاق عمیق به هنر خلق شد. احساسات آنها توسط داستان الهام بخش، پس زمینه های زیبا و توجه به جزئیات نشان داده شده در هر اثر هنری برجسته می شود. طرفداران گزارش می دهند که می خواهند پس از پایان سریال از موزه ها بازدید کنند و خودشان یک قلم مو براش کشیدن بردارند.

انیمه Violet Evergarden

بهترین انیمه های انگیزشی

ویولت اورگاردن درباره ویولت، دختری که به عنوان یک سلاح جنگی بزرگ شده است، می باشد. حالا که جنگ تمام شده است، ویولت باید یاد بگیرد که چگونه به عنوان یک شخص عادی زندگی کند و به عنوان یک نویسنده برای نامه‌های مردم شغلی پیدا می‌کند. ویولت با نوشتن نامه برای مردم بینشی از زندگی آنها پیدا می کند و معنی انسان بودن را می آموزد.

ویولت اورگاردن شرایط انسان را بررسی می کند و عمیقاً تأثیرگذار است. طرفدارانی که از واکنش خود به این انیمه فیلمبرداری کرده اند، بیشتر در هر قسمت گریه می کنند. Violet Evergarden انیمه ای عالی است که بینندگانش را وادار به ارسال نامه ای صمیمانه و به اشتراک گذاشتن احساسات خود با یک عزیز می کند.

انیمه A Place Further Than The Universe

بهترین انیمه های انگیزشی

A Place Further Than The Universe داستانی تکان دهنده درباره گروهی از دختران است که به سفری به قطب جنوب می روند. انیمه ارزش تجربیات جدید و زندگی را به طور کامل برجسته می کند. شخصیت اصلی مصمم است که اجازه ندهد جوانی‌اش هدر برود ، بنابراین با ترس‌هایش روبرو می‌شود و در طول مسیر به کاوش در جهان می‌پردازد. شخصیت ها پر جنب و جوش و ظریف هستند. در مجموع، این انیمه در ترغیب بینندگان به بیرون رفتن و زندگی رویاهای خود بسیار مؤثر است.

انیمه Kids On The Slope

بهترین انیمه های انگیزشی

Kids On The Slope حول یک پیانیست خجالتی و افسرده متمرکز است که در بیرون آمدن از پوسته اش مشکل دارد. او با یک بزهکار بی اعتنا روبرو می شود که عاشق موسیقی جاز است. این فرد او را تشویق می کند تا جاز را به عنوان یک ژانر کشف کند و از پوسته خود و روتینی که در آن گیر کرده بود بیرون بیاید. Kids On The Slope نه تنها قصیده ای برای موسیقی جاز است، بلکه پیامی برای مخاطب در مورد ارزش تلاش برای رسیدن به یک چیز جدید است.

انیمه Run With The Wind

بهترین انیمه های انگیزشی

Run With The Wind یک انیمه ورزشی درباره یک باشگاه پیست است که برای شرکت در مسابقه رله ماراتن کار می کند. این انیمه دارای انیمیشن زیبا و موسیقی متن به یاد ماندنی است. مانند بسیاری از انیمه‌های ورزشی، Run With The Wind در انتقال اشتیاق شخصیت‌ها به این ورزش به مخاطبان عالی کار می کند.

با شخصیت نویسی عالی و تمرکز بر روی درام، Run With The Wind یکی از تحسین شده ترین انیمه های ورزشی در تاریخ است. این انیمه یک ساعت عالی برای کسانی است که به دنبال شروع یک سرگرمی ورزشی، ورزش کردن یا دنبال کردن یک هدف به ظاهر غیرممکن هستند.

انیمه Carole & Tuesday

بهترین انیمه های انگیزشی

Carole And Tuesday در آینده اتفاق می‌افتد، جایی که هوش مصنوعی و روباتیک تمام جنبه‌های زندگی انسان را در اختیار گرفته‌اند. این انیمه شامل موسیقی می‌شود و تمام آهنگ هاای که در پلتفرم های اصلی پخش می‌شوند آهنگ‌های رباتیک و خواننده‌های هوش مصنوعی هستند. با وجود این، کارول نوازنده کیبورد و تیوزدی نوازنده گیتار برای اجرای موسیقی زنده با هم متحد می شوند.

Carole And Tuesday درباره اهمیت انسانیت برای موسیقی و چگونگی بیان احساسات در آن است. این انیمه تجربه ای به طرز شگفت انگیزی احساسی می سازد و برای کسانی که به دنبال الهام گرفتن برای درگیر شدن در دنیای موسیقی هستند عالی است.

انیمه Keep Your Hands Off Eizouken!

بهترین انیمه های انگیزشی

این انیمه درباره سه دختر است که در مدرسه خود یک باشگاه انیمیشن راه اندازی می کنند. این سریال فرآیند آنها را در حالی که ایده‌ها را طوفان فکری می‌کنند و انیمیشن‌های بسیار متفاوتی خلق می‌کنند، نشان می‌دهد. هر شخصیت تخصص خاص خود را دارد و اشتیاق خود را به میان می آورد.

این انیمه یک نامه عاشقانه به انیمیشن است و به عنوان مدرکی بر میزان پتانسیل موجود در هنر انیمیشن سازی عمل می کند. این انیمه شور و شوق را از سازنده به شخصیت های سریال و به بینندگان منتقل می کند.

انیمه Just because!

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی دیگر، دانش آموزان سال سوم دبیرستان به طور پیوسته به سمت نقطه عطف بعدی زندگی خود حرکت می کنند: فارغ التحصیلی. در میان آنها میو ناتسومه، دختری است که با احساسات مردد بودن مواجه است؛ هازوکی موریکاوا، یکی از اعضای گروه کنسرت اما دور از دیگران و هاروتو سوما، یک ورزشکار شیفته بیسبال است. در همین حال، دانش‌آموز سال دوم انا کومیه به دنبال احیای باشگاه عکاسی به شکوه سابق خود است و اجازه انحلال سازمان را نمی‌دهد. اگرچه این گروه فاقد ارتباط قوی با یکدیگر هستند، اما زندگی آنها ناگهان با ورود یک دانشجوی انتقالی سال سوم به هم می خورد.

در حالی که انتقال بسیار نزدیک به فارغ التحصیلی برای اکثر افراد غیرمعمول است، اما برای ایتا ایزومی معمول است. به دلیل کار پدرش، او هرگز نتوانسته برای مدت طولانی در یک مکان بماند. اما با شانس، آخرین جابجایی آنها ایتا را برای ترم آخر دبیرستان به زادگاهش بازگرداند. چه خوب یا چه بد،  این اتفاق باعث جرقه احیای مجدد روابط قدیمی به جا مانده در گذشته نیز می شود.

با توجه به اینکه فارغ التحصیلی باعث نگرانی های خاص خود شده است، آمدن ناگهانی ایتا روزهای بی دغدغه این دانش آموزان را به یکباره به پایان می رساند. خاطرات فراموش شده، احساسات عمیقاً مدفون، و احساسات جدید الهام بخش ، همه چیز در ترم پایانی تلخ و شیرین آنها آشکار می شود.

انیمه Ride your wave

بهترین انیمه های انگیزشی

هیناکو یک دانشجوی عاشق موج سواری است که به تازگی به یک شهر کوچک ساحلی نقل مکان کرده است. هنگامی که یک آتش سوزی ناگهانی در ساختمان آپارتمان او رخ می دهد، میناتو، یک آتش نشان خوش تیپ، او را نجات می دهد و آن دو به زودی عاشق هم می شوند. همانطور که آنها جدایی ناپذیر می شوند، میناتو در یک تصادف در دریا جان خود را از دست می دهد. هیناکو آنقدر پریشان است که دیگر حتی نمی تواند به اقیانوس نگاه کند، اما یک روز آهنگی را می خواند که او را به یاد دوران با هم بودنشان می اندازد و میناتو در آب ظاهر می شود. از آن به بعد، او می تواند به محض خواندن آهنگ او را در هر سطح آبی احضار کند، اما آیا واقعاً این دو می توانند برای همیشه در کنار هم بمانند؟ و دلیل واقعی ظهور ناگهانی میناتو چیست؟

انیمه Kono Oto Tomare! Sounds of Life

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

داستان بر باشگاه کوتو دبیرستان توکیسه در استان کاناگاوا متمرکز است. تاکزو کوراتا، در دومین سال زندگی خود، تنها عضوی است که پس از فارغ التحصیلی همه اعضای ارشد، در باشگاه کوتو باقی مانده است. در حالی که او تمام تلاش خود را می کند تا اعضای بیشتری را به باشگاه جذب کند، چیکا کودو درخواست خود را ارائه می دهد. اما، از آنجایی که کودو به عنوان یک خلافکار شناخته می شود، کسی که مغازه کوتوی پدربزرگ خود را ویران کرده است، تاکزو از او وحشت دارد. وقتی او حقیقت را کشف می کند اوضاع تغییر می کند. همچنین اعجوبه کوتو، ساتووا هوزوکی، به این باشگاه می‌پیوندد. اعضای بیشتری به باشگاه ملحق می شوند و دلایل خود را برای پیوستن دارند. با این حال، در نهایت، همه آنها یک هدف دارند ؛ بازی در مسابقات ملی کوتو.

انیمه Sk8 the infinity

بهترین انیمه های انگیزشی

در اوکیناوا، گروهی از اسکیت بازان بعد از نیمه شب در یک مسابقه مخفیانه و بدون محدودیت شرکت می کنند که به نام “S” شناخته می شود، با یکدیگر روی اسکیت بورد در جاده ای پر پیچ و خم که از یک معدن متروکه عبور می کند با یکدیگر مسابقه می دهند و گهگاه رقابت هایی را به وجود می آورند که به beefs نیز معروف است. ریکی، دانش‌آموز دوم دبیرستان و اسکیت‌باز، یک شب دانش‌آموز انتقالی جدید لانگا را به S می‌برد و در نهایت او را به دنیای اسکیت‌برد می‌کشاند.

انیمه Horimiya

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

در نگاه اول، کیوکو هوری فوق العاده محبوب به نظر یک دختر دبیرستانی بیهوده به نظر می رسد، اما در واقعیت، او ساده، عمل گرا و خانواده محور است. از سوی دیگر، میامورا ایزومی به عنوان یک هوادار متوسط و عبوس دبیرستانی شناخته می شود، اما در واقع یک مرد جوان جذاب است که رگه های پسر بدی دارد و با خالکوبی پوشیده شده است. هنگامی که این دو همکلاسی غیرمنتظره مشابه خارج از کلاس با یکدیگر برخورد می کنند، داستان شیرینی از زندگی آغاز می شود.

انیمه Bungou stray dogs

بهترین انیمه های انگیزشی

ناکاجیما آتسوشی از یتیم خانه اش بیرون رانده شد و اکنون نه جایی برای رفتن دارد و نه غذایی برای خوردن. در حالی که او در کنار رودخانه ای ایستاده است، در آستانه گرسنگی، مردی را که به طرز عجیبی اقدام به خودکشی می کند، نجات می دهد. آن مرد دازای اوسامو است و او و شریکش کونیکیدا اعضای یک آژانس کارآگاهی بسیار ویژه هستند. آنها قدرت های ماوراء طبیعی دارند و با مواردی که برای پلیس یا ارتش بسیار خطرناک است برخورد می کنند. آنها در حال ردیابی ببری هستند که اخیراً در این منطقه ظاهر شده است، در حدود زمانی که آتسوشی به منطقه آمده است. به نظر می رسد ببر با آتسوشی ارتباط دارد و تا زمانی که پرونده حل شود، مشخص است که آینده آتسوشی بسیار بیشتر از دازای و بقیه کارآگاهان را درگیر خواهد کرد.

انیمه Josee the fish and the tiger

بهترین انیمه های انگیزشی

بهترین انیمه های انگیزشی

تسونئو یک دانشجو است که در رشته زیست شناسی تحصیل می کند و عاشق اقیانوس است، مشتاقانه غواصی تفریحی انجام می دهد و در یک فروشگاه غواصی کار می کند تا رویای خود را برای غواصی در خارج از کشور محقق کند. یک روز یک ملاقات غیرمنتظره با ژوزی، یک زن جوان معلول، آنها را در سفری دلسوزانه، الهام بخش، دوست داشتنی و مملو از معصومیت کودکانه خواهد برد.

انیمه A Silent Voice

بهترین انیمه های انگیزشی

داستان حول محور شوکو نیشیمیا، دانش آموزی است که شنوایی ضعیفی دارد است. او به یک مدرسه جدید منتقل می شود، جایی که توسط همکلاسی هایش، به ویژه شویا ایشیدا مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. کار به جایی می رسد که او به مدرسه دیگری منتقل می شود و در نتیجه، شیا طرد می شود و خودش را مورد آزار و اذیت قرار می دهد، بدون هیچ دوستی که با او صحبت کند و هیچ برنامه ای برای آینده. سال ها بعد، او به طرز عجیبی خود را در مسیر رستگاری قرار می دهد.

انیمه Pet girl Sakurasou

بهترین انیمه های انگیزشی

خوابگاه ساکورا خوابگاه دبیرستانی وابسته به دانشگاه هنر سوئیمی (اغلب کوتاه شده به عنوان سوئیکو) است که میزبان عجیب ترین و مشکل سازترین دانش آموزان است. سوراتا کاندا پس از اخراج از خوابگاه معمولی به دلیل نگهداری از یک گربه ولگرد، به خوابگاه ساکورا نقل مکان می کند. ماشیرو شینا، هنرمند مشهور جهان که حتی نمی تواند به زندگی روزمره خود رسیدگی کند، در حالی که شروع به عادت کردن به زندگی در خوابگاه می کند، به آنجا نقل مکان می کند. سوراتا مجبور می شود سرپرست ماشیرو شود. داستان درباره زندگی روزمره و همچنین رشد ذهنی آنهاست.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *