۰

اسرارآمیزترین معمای تاریخ ؛ جمجمه های کریستالی و ناشناخته آزتک ها

جمجمه های کریستالی

اسرارآمیزترین معمای تاریخ باستان ؛ جمجمه های کریستالی و ناشناخته آزتک ها

جمجه های کریستالی
تعداد سیزده عدد جمجمه شیشه ای از مناطق مختلف دنیا از جمله مکزیک امریکای مرکزی و جنوبی کشف شده است و این جمجمه ها یکی از جالب ترین موضوعات باستان شناسی در قرن ۲۰ بوده است
این جمجمه ها در اطراف خرابه های تمدنهای مایا و ازتک ها پیدا شد و همچنین به صورت رازی باقی مانده برخی معتقدند این جمجمه ها قدمتی ۵۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ ساله دارند و منشا انها ناشناخته است
دلیل ساخت انها ناشناخته و همچنین مشخص نیست با چه وسیله حرارتی و برشی این جمجمه ها را ساختند.
جمجمه را میشل هجز در سال ۱۹۲۷ کشف شد و علت اول اینکه شباهت زیادی به جمجمه سر انسان دارد و علت دوم هیچ کس نمیتواند و نتوانسته علت ساخت این جمجه ها را شرح دهد و همینطور نحوه ساخت انها با تکنولوژی امروزه نیز غیر ممکن است.
این جمجمه کریستالی کوارتز میباشد و وزنی برابر ۵.۳ کیلوگرم دارد،ازمایشات زیادی این فرد روی این کریستال ها انجام داد و متوجه شد برخلاف محور طبیعی کریستال تراشیده شده است نکته جالب توجه اینه حتی با لیزرهای امروزی چنین عملی با دقت و بدون شکستن و هیچ گونه خراشی امکان ندارد .
و همچنین تئوری دیگری در مورد ساخت این جمجمه ها ساخت ان با الماس هست که برای اینکار حداقل سیصد سال زمان لازم است به گفته دانشمندان این جمجمه جالب است بدونید به جمجمه ای تی معروف هست. (مخفف موجود فرازمینی )

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *