۰

اسرار شرح داده نشده برج های ستاره ای شکل هیمالیا

برج های ستاره ای شکل هیمالیا

اسرار شرح داده نشده برج های ستاره ای شکل هیمالیا

هدف از ساخت این برجهای عجیب تبتی چه بوده است؟
آنها معروف به برجهای تبتی یا “کیانگ” هستند که متعلق به قوم کیانگ در استان “سیچوان” غربی می باشند. بسیاری از سازه های راز آلود چینی به شکل ستاره هستند و ارتفاع برخی از آنها به بیش از ۱۰۰ فوت می رسد. قدمت آنها نیز بسیار شبهه برانگیز می باشد.
طبق آنچه که افراد محلی می گویند برجهای مرموز در برابر زلزله مقاوم هستند. چه چیزی آنها را در مقابل زلزله مقاوم می سازد؟
کاوشگری بنام “مارتین فردریک دراگون” زمان زیادی را صرف تحقیق روی این سازه های سنگی کرد که در پست ترین شیب هیمالیا واقع شده اند.
راهب های محلی قادر نبودند آن نورهای مرموز را روی ساختمان بیندازند چرا که در آن منطقه هیمالیا گسترده شده بود.
از این برجهای ستاره ای در متون کهن نگهداری شده در صومعه های محلی نامی برده نشده است.
همچنین هیچ نامی در متون کهن چینی از این برجها برده نشده یا هیچ جهانگرد قدیمی غربی که از استان “سیچان” گذر می کرده اشاره ای به آن نکرده است.
چند نمونه چوب از این برجها برای آزمایش رادیو اکتیو به میامی فرستاده شد. اکثر نمونه ها از برجهای مختلف چند صد سال عمر داشتند مگر نمونه ای که از ساختمان “کونگ پو” در تبت گرفته شده بود. این نمونه در حقیقت بسیار قدیمی تر بود. پس چرا هیچ اطلاعاتی در تاریخ از این برجها ثبت نشده است؟ این برجها برخی ۱۴ وجهی و برخی دیگر ۸ وجهی هستند و بقیه هم ۱۲ وجهی هستند که همین جزو اسرار آمیز بودنشان است.

راز های مخوف

دقیقا دویست و پانزده برج در دامنه هیمالیا در استان “سیچان” واقع شده است و اکثرا هم در قسمتهای غیر پیشرفته این مکان هستند
برای سازه های ستاره ای شکل تبت هیچ توجیهی وجود ندارد. تئوری هایی وجود دارد که این برجها بعنوان برجهای مخابراتی مورد استفاده بوده اند و علامتهایی از یک برج به برج دیگر مخابره می شده است.از طرفی افرادی که روی زمین حرکت می کردند وجهه ستاره شکل بالای برج را قادر نبوده اند که رویت کنند.
سوألات بسیار مهم درباره برجهای تبتی موسوم به برجهای مخابراتی متأسفانه بی جواب مانده اند.
چرا این ساختمانها ستاره شکل هستند؟
طبق اعتقادات کهن تبتی ها “رشته های دمو” بهشت را به زمین وصل می کنند. تبتی های محلی معتقد هستند این برجها محل دریافت رشته های “دمو” هستند. شاید شکل ستاره ای این برجها هم برای اتصال به آسمان باشد.
ممکن است شکل ستاره ای این برجهای بلند از فضای خارج جو نیز دیده شوند. در نوشته های باستانی تبت بسیار راجع به ماشین های پرنده و بیگانه های باستانی مطلب نگاشته شده است.

دو کتاب “کانجور” و “تانگور” مهم ترین نوشته های بودایی تبت هستند. در آن کتابها نگاشته شده: خداوند بطور مداوم سوار بر ارابه ای پرنده از زمین بازدید می کند که شباهت به مروارید دارد. این تشبیه زیبایی است و با تشبیه خداوند سوار بر اژدها متفاوت است. این تشبیه ما را به فکر فرو می برد که بازدید کنندگان باستانی زمین از ماشینهای پرنده با اشکال مختلف استفاده می کرده اند. کتاب خدایان “رگیال” متن دیگری است پر از توصیف های بازدید کنندگان باستانی این کتاب راجع به قانونگزاران باستانی تبت و خدایان تبتی و نیز سلسله های پادشاهان باستانی تبت می باشد. این کتاب ادعا می کند هفت نفر از این پادشاهان از اوج آسمان به زمین فرود آمده اند و از لایه های اتمسفر توسط یک طناب آسمانی عبور کرده اند و این خدایان نور پس از پایان مسئولیت شان در زمین از طریق همین طناب نورانی به اوج آسمان از تبت صعود کرده اند

مکان های هجیب

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *