۰

۱۵ تا از بهترین مادران انیمه ها در تمام دوران

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها کدام کاراکتر ها هستند؟ در انیمه، حتی چیزی که خیلی عادی به نظر می رسد، مانند مفهوم مادر، می تواند برای چیزی کاملاً متفاوت از هر چیزی که تا به حال فکرش را می کردید، برگردانید. این لیست یادآور برخی از قوی ترین مادران در انیمه ها است که با شخصیت پردازی ها و آشنایی منحصر به فرد خود راه خود را در قلب ما حک کرده اند.از قدرت ذهنی گرفته تا برتری جسمی، این مادران هر گونه مانع از پیش تعیین شده را شکسته اند و نشان داده اند که هیچ چیز نمی تواند آنها را از تبدیل شدن به نیرویی بی امان که می تواند به هر چیزی دست یابد، باز دارد، در ادامه این مقاله با معرفی ۱۵ تا از بهترین مادران انیمه ها در تمام دوران با کنترل امجی همراه باشید.

۱۵-Bulma (Dragon Ball)

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها

وقتی کسی در مورد یکی از نمادین ترین مادران تاریخ انیمه صحبت می کند، Bulma از Dragon Ball قطعا در صدر این لیست قرار دارد. این واقعیت که او بخشی از یکی از محبوب ترین سریال های انیمه تمام دوران است.
ما شاهد رشد او از یک نوجوان به یک مادر بوده ایم. هیچ‌کس نمی‌توانست رابطه او با وگیتا را پیش‌بینی کند، و او برای ترانکس و بولا در غیاب وگیتا بیش از یک مادر دوست‌داشتنی بوده است.

۱۴-Carla Yeager (Attack On Titan)

بهترین مادران انیمه ها

یکی از جنبه های اصلی پدر و مادر بودن، فداکاری است. بسیاری از چیزها وجود دارد که مردم از آنها لذت می برند که باید آنها را در زمانی که مسئولیت مراقبت از کودک را بر عهده دارند، رها کرد.
خوب، کارلا یگر از اتک آن تایتان نهایت فداکاری را کرد. منظره گرفتن او توسط یک تایتان هنوز هم یکی از به یاد ماندنی ترین پایان های قسمت تمام دوران باقی مانده است. با این واقعیت که این اتفاق در همان قسمت اول حمله به تایتان رخ داد.

۱۳-Hana (Wolf Children)

بهترین مادران انیمه ها

شاید یکی از دوست داشتنی ترین مادران در این لیست، استقامت عاطفی نشان داده شده توسط هانا در کودکان گرگ بی نظیر باشد. مراقبت از یک کودک به اندازه کافی سخت است، اما هانا باید از دو کودک مراقبت کند. اوه، و این دو کودک نیز می توانند به طور تصادفی به گرگ تبدیل شوند. این یک فرض عجیب است که فقط در انیمه می تواند کار کند، و تماشای این مادر دوست داشتنی باعث می شود عشق ثابت و تزلزل ناپذیر به فرزندانش یکی از دلچسب ترین چیزهایی است که می توانید شاهد باشید.

۱۲-Mari Katsuragi (The World God Only Knows)

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها

در یک نگاه، ماری ممکن است عادی ترین مادر در این لیست به نظر برسد – و تا حدودی در واقع همینطور است. با این حال، ایده اشتباه را دریافت نکنید. به هر حال این یک شخصیت انیمه است، پس حتماً یک چیز عجیب و غریب وجود دارد.

در مورد ماری، اتفاقاً او قبلاً یک گانگستر بوده است. در حال حاضر، ماری نقش دلهره آور مراقبت از پسر اوتاکو خود را دارد که ظاهراً آماده است تا به هیچ چیز در زندگی دست یابد. با شوهری که دائماً در خارج از کشور است، تأمین دائمی فرزندانتان باید آزاردهنده باشد.

۱۱-Yasuko Takasu (Toradora!)

بهترین مادران انیمه ها

یاسوکو، مادر مجرد دیگری که مشکلات زیادی دارد، ممکن است در نگاه اول تا حدودی غیرمسئولانه به نظر برسد. او اغلب خودش را زیر میز می‌بیند و پسرش را مجبور می‌کند تا او را تمیز کند. با این حال، در مورد او بد فکر نکنید – یاسوکو در واقع خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید انجام می دهد.

درگذشت شوهرش به این معنی بود که او مجبور شد برای تأمین معاش پسرش چندین شغل را انجام دهد، که او تمام تلاش خود را برای انجام این کار می‌کند. تلاش های او قابل تحسین است و قطعا باید به رسمیت شناخته و قدردانی شود.

۱۰-Bell-mère (One Piece)

بهترین مادران انیمه ها

داستان بل مر یکی از احساسی‌ترین داستان‌های اوایل فیلم One Piece است، که برای نامی توسعه‌ی شخصیتی بسیار مورد نیاز را فراهم می‌کند و شخصیت او را چیزی فراتر از فردی است که فقط مراقب خودش است. فداکاری. موضوعی است که قبلاً در فهرست به آن اشاره کرده ایم و بل مر زمانی که زندگی دخترانش را بر زندگی خود انتخاب می کند، نهایت فداکاری را انجام می دهد. این قوس با اندکی رستگاری به پایان می رسد زمانی که لوفی با تمام توانش به آرلونگ ضربه می زند.

۹-Chi-Chi (Dragon Ball Z)

بهترین مادران انیمه ها

چی چی، از دراگون بال زد، شبیه مادر کلیشه ای است که می خواهد فرزندش در همه چیز عالی باشد و در هیچ چیز شکست نخورد. در حالی که این ممکن است تا حدودی کنترل کننده به نظر برسد، او هنوز یک طرف عاشقانه دارد که واقعاً به گوهان و گوتن اهمیت می دهد.

دانش محدود او از هنرهای رزمی به این معنی بود که او به عنوان یک مادر خانه نشین تنزل پیدا کرد. او این نقش را با گامی بلند بر عهده گرفت و طغیان های او تبدیل به اسطوره ای در میان طرفداران توپ دراگون شده است.

۸- کاراکتر Nobuko Izumi (Parasyte -The Maxim-)

بهترین مادران انیمه ها

انیمه Parasyte نفس تازه ای بود که عدالت را در مورد یک سری مانگا نسبتا قدیمی رعایت کرد. تصور انگل‌هایی که بدن انسان‌ها را در اختیار می‌گیرند کاملاً ترسناک است و اینکه این اتفاق برای مادر ایزومی رخ می‌دهد یک رویداد غم انگیز است.

روح محبت آمیز او با یک انگل قدرتمند جایگزین می شود که تقریباً به زندگی ایزومی نیز پایان می دهد. تنها از طریق فکر سریع میگی است که زندگی او نجات می یابد، که به نظر می رسد تا حدودی یک نعمت است زیرا توانایی های فیزیکی ایزومی در نتیجه افزایش می یابد.

۷-Izumi Curtis (Fullmetal Alchemist)

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها

یکی از غم انگیزترین داستان های کیمیاگر تمام فلز، داستان ایزومی کورتیس، برای افراد ضعیف نیست. در حالی که هیچ چیز نمی تواند آن داستان دلخراش نینا و تبدیل پیچ خورده او به یک Chimera را شکست دهد، در میان داستان های غم انگیز دیگر از مانگا، داستان ایزومی نیز یک ماجرای غم انگیز است.

ایزومی پس از مرگ نوزادش در حین زایمان، سعی کرد از کیمیاگری برای بازگرداندن آنها استفاده کند. با این حال، نتیجه نهایی به هیچ وجه ایده آل نیست – ایزومی هیولایی را ایجاد کرد که باید از آن مراقبت می شد. علاوه بر همه اینها، او در نهایت به بدنش آسیب دائمی وارد کرد.

۶-Queen Serenity (Sailor Moon)

بهترین مادران انیمه ها

به نظر می رسد که ما دائماً در مورد عنصر فداکاری در مورد فرزندپروری صحبت می کنیم، اما گاهی اوقات نمی توان از آن اجتناب کرد. در مورد ملکه سرنیتی از Sailor Moon، فداکاری او کاملاً باید ذکر شود. برای قرار دادن آن در چارچوب، او فداکاری نهایی را انجام می دهد تا دخترش و همه دوستانش بتوانند زندگی خود را روی زمین بگذرانند. اوساگی هرگز این را فراموش نمی کند و همیشه با روحیه مادرش در ارتباط است.

۵-Masaki Kurosaki (Bleach)

بهترین مادران انیمه ها

ماساکی کوروساکی، فردی که آنقدر افسانه‌ای است که هنوز هم یکی از قدرتمندترین کوئینسی‌های اطرافش به حساب می‌آید، حتی پس از مرگش، ماساکی کوروساکی از لحاظ فنی شکاف بین شینیگامی و کوئینسی را قبل از اینکه قرار بود پل کند.

از آنجایی که اطلاعات زیادی در مورد او وجود ندارد، نمی‌توانیم او را دقیقاً با سایر مبارزان در بلیچ مقایسه کنیم. با این حال، اگر ایشیدا بتواند با قدرت های خود تا این حد به سرعت پیشرفت کند، تنها می توان تعجب کرد که ماساکی واقعا چقدر قدرتمند بود.

۴-Kushina Uzumaki (Naruto)

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها

یکی از به یاد ماندنی ترین زنان انیمه، موهای قرمز کوشینا تنها ویژگی بارز او نیست. این واقعیت که او برای میزبانی چاکرای سرکش Nine-Tails انتخاب شد، ثابت می کند که او تا چه اندازه در وقایع ناروتو یک شخصیت جدایی ناپذیر بوده است. نفوذ او بر پسرش حتی پس از مرگش نیز گسترش یافت و به ناروتو کمک کرد تا همکاری کند و – در نهایت – با کوراما دوست شوید در حالی که توانایی های او با جزئیات نشان داده نمی شد، آنچه باعث برش شد مطمئناً بسیار چشمگیر بود.

۳-Android 18 (Dragon Ball Z)

بهترین مادران انیمه ها

این کمی عجیب و وحشتناک است که چگونه کریلین احساسات خود را نسبت به اندروید ۱۸ ایجاد کرد. برچسب “اندروید” بودن او مطمئناً مانع از تلاش او برای جلب نظر او نشد که … خوب است. شاید این واقعیت که اندروید ۱۸ روباتی بود با دستورالعمل‌هایی برای از بین بردن حیات روی زمین، باید تا حدودی به کریلین ضربه می‌زد… اما ما دور می‌شویم.

اندروید ۱۸ قطعا یکی از قدرتمندترین مبارزان در دنیای Dragon Ball است. این واقعیت که برادرش در تورنمنت یونیورس برنده شد، باید نشان دهنده پتانسیل عظیم و بکر او باشد، که می تواند او را به یک مادر دلهره آور تبدیل کند.

۲-Medusa Gorgon (Soul Eater)

بهترین مادران انیمه ها

Medusa Gorgon شباهت های زیادی با Ragyō Kiryūin از Kill La Kill دارد. او یک مادر فوق‌العاده قدرتمند است که دقیقاً با بچه‌هایش رفتار درستی نکرده است… اوه، و او همچنین یک آنتاگونیست اصلی در سریال‌هایش است.

قدرت او در سطح دیگری است. این واقعیت که او یکی از بزرگترین روح های سریال را دارد، او را به یک جادوگر فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند. آشکار شدن بزرگ او به عنوان یک شخصیت شرور پس از اینکه یک پرستار به ظاهر عادی بود نیز کاملاً به یاد ماندنی است و ورود او در Soul Eater را به نقطه عطفی برای کل سریال تبدیل کرده است.

۱- Yui Ikari ( Neon Genesis Evangelion )

بهترین مادران انیمه ها

بهترین مادران انیمه ها

عنوان Neon Genesis Evangelion یکی از بهترین انیمه های تمام دوران است. نمادگرایی این سریال به قدری رایج است که برای دریافت همه پیام های ظریف آن، دو بار تماشای سریال تقریباً اجباری است. مشارکت Yui Ikari ممکن است ناراحت کننده ترین جنبه باشد.

اگر سریال را ندیده اید یا جزئیات دقیق را به خاطر نمی آورید، ممکن است تعجب کنید که چرا Yui Ikari – یک دانشمند بی ادعا – در این لیست قرار دارد. خب، واقعیت این است که اوانجلیونی که شینجی در حال هدایت آن است، در واقع مادر اوست.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *