۰

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family چیست؟

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

هشدار! این مقاله حاوی اسپویل Spy x Family Chapter 77 است!

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

رابطه سالم بین Loid و Yor یکی از بهترین بخش های Spy x Family است، اما مانگا نشان می دهد که ممکن است آنقدرها هم که به نظر می رسد رمانتیک نباشد. البته از نظر ظاهری، با توجه به فرضیه مانگای Tatsuya Endo که حول یک خانواده جعلی می چرخد، این نباید چندان تعجب آور باشد. اما شنیدن این موضوع وقتی که می دیدیم چقدر لوید و یور به همدیگر اهمیت می دهند تکان دهنده است.

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

در چپتر ۷۷ ، لوید به معلمی در مدرسه آنیا درباره ازدواجش مشاوره می دهد. او نکات مفید زیادی در رابطه را به او ارائه می دهد، مانند توجه بیشتر به شریک زندگی خود و تشکر از او برای کاری که انجام می دهد. همه اینها کارهایی است که لوید در رابطه خود با یور در Spy x Family انجام می دهد و بخشی از آن چیزی است که ازدواج جعلی آنها را بسیار سالم می کند. با این حال، او نیز به این موضوع اضافه می کند و با خود فکر می کند که طبیعتاً باید این کارها را انجام دهد زیرا از هم پاشیدگی ازدواج آنها ازدواج او را نیز تهت تاثیر قرار می دهد. او باید توجه ویژه ای به یور داشته باشد تا مطمئن شود که او به کشف هویت واقعی او به عنوان یک جاسوس نزدیک نیست.

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

شنیدن این موضوع فوق‌العاده غم‌انگیز است زیرا رابطه لوید و یور یکی از بهترین بخش‌های سریال است. خانواده جعلی آنها ممکن است به بهانه های واهی به خاطر راحتی شخصی تشکیل شده باشد، اما چندین بار در طول سریال به نظر می رسید که آنها بیش از بسیاری از خانواده های واقعی دیگر در سریال به یکدیگر اهمیت می دهند. نمونه‌ای از این حتی در جدیدترین آرک نشان داده شد، لوید که مخفیانه در حال تعقیب اتوبوس آنیا بود و آماده بود تا او را در لحظه نجات دهد. با این حال، وفاداری لوید به مأموریتش به حدی است که همه اینها می‌توانست به راحتی بی‌تفاوتی واقعی او را نسبت به خانواده‌اش پنهان می‌کند.

در حالی که این قضیه بسیار نا امید کننده است، همه اینها با توجه به پیشینه او منطقی است. پس از کشته شدن ناگهانی خانواده‌اش در جنگ، زمانی که او کودک بود، برای او سخت است که که روابط عمیقی با افراد جدید برقرار کند. بنابراین گذشته‌ی او هم نشان می‌دهد که او کاملا آماده برای از خودگذشتگی برای ماموریتش است و هم اینکه چرا برایش سخت است که خانواده جدیدش را چیزی فراتر از امتداد آن مأموریت ببیند. این بدان معنی است که حتی اعمال محبت آمیز او نسبت به یور و آنیا در Spy x Family فقط برای موفقیت ماموریت محاسبه شده است.

راز تاریک ازدواج لوید و یور Spy x Family

در حالی که رابطه یور و لوید ممکن است از بیرون سالم و زیبا به نظر برسد، خوانندگان باید همیشه نیت واقعی لوید را به خاطر بسپارند. به هر حال لوید یک جاسوس چیره دست است و فریب های او می تواند طرفداران را نیز فریب دهد، همانطور که او شخصیت های دیگر را فریب می دهد. بنابراین، اگرچه رابطه مرکزی Spy x Family بین Loid و Yor یکی از سالم‌ترین رابطه‌های مانگا است، اما تنها به دلیل انگیزه پنهان Loid، این رابطه خوب مانده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *