۰

۱۵ تا از بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

تعداد زیادی بازی رانندگی و مسابقه ای وجود دارد. با این حال، بیشتر آنها یک حس بازی دارند: سریع، بخشنده، و فقط از حداقل سطح فیزیکی استفاده می کنند. این بازی ها برای سرگرمی ساخته شده اند و به آن می رسند. اما در آن سوی طیف، شبیه‌سازها را داریم.اینها بازی هایی هستند که از پایه ساخته شده اند تا تصویری واقعی از رانندگی ارائه دهند. چه در حال پایین آمدن از تپه با سوبارو باشید و چه در حال گشت و گذار در حومه اروپا با یک کامیون بزرگ، این سیم‌کارت‌های رانندگی نمونه‌های کاملی از بازی‌هایی هستند که سعی می‌کنند تا حد امکان واقعی باشند. آنها سخت، نابخشودنی هستند و تسلط بر وسایل نقلیه به خودی خود یک چالش است.

در ادامه با معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی با کنترل امجی همراه باشید.

۱۵-Driver: San Francisco

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

اگر دوست دارید در اطراف نقشه های تخیلی عظیم Grand Theft Auto رانندگی کنید، باید در نظر داشته باشید که Driver: San Francisco را که پنجمین بازی از این سری است، بررسی کنید. این به شما اجازه می دهد تا در یک حالت داستانی به عنوان کارآگاهی که در تلاش برای تعقیب دشمن خود به کما رفته است، بازی کنید.

همچنین می‌توانید با بیش از ۱۴۰ وسیله نقلیه واقعی که دارای مجوز هستند بازی کنید و اگر به این موضوع علاقه دارید، به آنها صدمه بزنید. نه تنها این، بلکه این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در حین گیم‌پلی، ماشین‌های خود را از راه دور منتقل کنید و آن‌ها را تعویض کنید، و بر روی پلتفرم‌های متعددی در دسترس است.

۱۴-TrackMania 2: Canyon

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

اگر دوست دارید شیرین کاری انجام دهید و با ساخت آهنگ های خود خلاق شوید، ممکن است بخواهید TrackMania 2: Canyon را دریافت کنید، که به بازیکنان اجازه می دهد سطحی از سفارشی سازی را در بسیاری از بازی های دیگر مشاهده نکنید.

تعداد زیادی از گیمرها هستند که آهنگ های خود را در یوتیوب و در انجمن های بازی آنلاین به اشتراک می گذارند، مشابه آنچه مردم از انجمن سیمز به اشتراک می گذارند، با تمایل به شخصی سازی تجربه مسابقه خود و افزایش چشمگیر ریسک. همچنین می‌توانید فیلم‌های ویدیویی را ویرایش کنید و حلقه برجسته خود را برای نشان دادن استعدادهای خود بسازید.

۱۳-Autobahn Police Simulator

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بازی Autobahn Police Simulator و دنباله آن با برخی از بازی های این لیست متفاوت است، زیرا یک هدف و ماموریت واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر شبیه‌سازهای رانندگی را دوست دارید اما در طول روز از مسیرهای دویدن خسته می‌شوید، می‌توانید چیزی شبیه به این را انتخاب کنید، که تلاش می‌کند تجربه‌ای واقعی از چگونگی یک افسر پلیس در اتوبان آلمان را به شما ارائه دهد.

یک حالت بازی رایگان وجود دارد، اما بیش از ۳۰ ماموریت نیز وجود دارد که شما را به محل های تصادف و تعقیب و گریز ماشین می فرستند، جایی که باید افراد را تعقیب کنید تا وسایل نقلیه آنها را از نظر مواد مخدر و موارد دیگر بررسی کنید.

۱۲-Race: Injection

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

این بازی عنوان نهایی از سری Race 07 است که در طول اجرای خود جوایز متعددی را از آن خود کرده است. بیش از ۲۰ مدل خودروی مختلف به شما پیشنهاد می‌شود، علاوه بر این ۹ مسیر در مناطقی در سراسر جهان تنظیم شده‌اند.
شما همچنین می توانید در پنج کلاس مختلف رقابت کنید و حتی مسابقات قهرمانی را بر اساس زندگی واقعی کامل کنید. به علاوه، این بازی تا ۲۵ اسلات برای چند نفره ارائه می دهد – یا اگر ترجیح می دهید می توانید با همتایان هوش مصنوعی مسابقه دهید. برای کسانی که دوست دارند ماشین های خود را شخصی سازی کنند، این بازی بیش از ۴۰۰ پوسته ماشین مختلف را ارائه می دهد.

۱۱- بازی Shift 2: Unleashed

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

عنوان Shift 2: Unleashed دنباله مستقیم Need for Speed: Shift و هفدهمین قسمت از سری Need for Speed است. هدف این بازی بازتعریف واقع گرایی در شبیه سازهای رانندگی و مسابقه با ایجاد سناریوهای تصادف پویا است تا کل تجربه را فراگیرتر کند.

بیش از ۱۴۰ اتومبیل برای انتخاب، بیش از ۳۰ مسیر و ۳۷ سازنده مختلف وجود دارد. سطح انتخاب و سفارشی‌سازی گزینه‌های زیادی را به بازیکنان می‌دهد تا بتوانند بازی را بسیار شخصی‌تر با خواسته‌های خود بازیکن انتخاب کنند.

۱۰-Euro Truck Simulator 2

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

عنوان Euro Truck Simulator 2 برخلاف دیگر بازی‌های موجود در این لیست از نظر سختی است. سیم کارت رانندگی آرام، آهسته است و راهی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر تنبل است.

در بازی، شما با کامیون های بزرگی رانندگی می کنید که وظیفه دارند طیف وسیعی از محموله های مختلف را حمل کنند – از مخازن پروپان گرفته تا ماشین های کوچک. شما می توانید در اکثر نقاط اروپا، از بریتانیا تا اسکاندیناوی، در شرایط آب و هوایی مختلف رانندگی کنید. قوانین راهنمایی و رانندگی وجود دارد که باید رعایت کنید، و محدودیت های سرعت، اما می توانید همه آنها را نادیده بگیرید. اگرچه عواقب آن معمولاً سقوط کامیون شما به یک گودال است.

۹-Dirt Rally 2.0

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

یکی از بهترین بازی های رالی است که تاکنون ساخته شده است. این سختی باورنکردنی رالی واقعی را در بر می گیرد، جایی که اتومبیل های سریع و قدرتمند با سرعتی سرسام آور در زمین های ناهموار پرتاب می شوند. باید نکات سرعت راننده کمکی خود را دنبال کنید، زیرا این نکات تعیین می کند که آیا در جاده بمانید یا یک پیچ مو را از دست بدهید و از صخره پرواز کنید.

حتی اگر از نت‌های سرعت پیروی کنید، گاهی اوقات اتومبیل‌ها آنقدر قدرتمند و غیرقابل تحمل هستند که نمی‌توانید از برخورد با درخت جلوگیری کنید. و شما بارها در بازی تصادف خواهید کرد، به خصوص اگر چیزی قدرتمندتر از مینی کلاسیک انتخاب کنید.

۸-Project Cars 2

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

برخی از بازی های مسابقه‌ای مبتنی بر پیست، اصالت را با مشکل اشتباه می‌گیرند. آنها کنترل یک ماشین را غیرممکن می کنند و احساس می شود که مسیر با یخ پوشیده شده است. اگرچه Project Cars 2 این مشکل را ندارد. خودروها تقریباً به زندگی واقعی خود احساس می‌کنند، اگرچه هندلینگ نیاز به عادت کردن دارد، و آنها کمی بیشتر از بیش فرمانی ،کم‌فرمان می‌کنند.

این بازی همچنین دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی است – جلوه ها بسیار عالی هستند – و آب و هوا اغلب در وسط مسابقه تغییر می کند. با این حال، این چیزی بیش از یک آب نبات چشمی است، زیرا قبل از اینکه از کنترل خارج شوید باید خود را با شرایط جدید وفق دهید.

۷-Assetto Corsa

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

این بازی بهترین حالت‌های هوش مصنوعی یا بازی را ندارد، اما وقتی صحبت از احساس ناب رانندگی با ماشین مسابقه‌ای به میان می‌آید، بیش از حد آن را جبران می‌کند. Assetto Corsa حس بی‌نظیری از غوطه‌وری و واقع‌گرایی را با بهترین فیزیک در بین هر شبیه ساز مسابقه‌ای ارائه می‌کند. اما این همه چیز نیست.

بازی بسیار قابل تنظیم است، بنابراین می توانید تنظیمات را هر طور که دوست دارید تغییر دهید تا زمانی که بتوانید به راحتی ماشینی را که قبلاً کنترل آن غیرممکن بود رانندگی کنید. این بازی همچنین دارای یک انجمن مودینگ فعال است که ویژگی های زیادی از سوپراسپرت ها گرفته تا مسیرهای سفارشی را اضافه می کند.

۶-iRacing

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

اگر یک شبیه ساز مسابقه‌ای وجود داشته باشد که هر گیمر جدی آن را بشناسد، آن iRacing است. این نیز قطبی‌کننده‌ترین است، زیرا اگر تازه کار نیستید باید فقط برای اشتراک به iRacing پرداخت کنید و هر خودرو یا پیست که در مدل پایه گنجانده نشده است بیش از ۱۰ دلار هزینه دارد. بله، هزینه ورود بالاست، اما چیزی که هیچکس نمی تواند انکار کند اصالت آن است.
همه ماشین‌ها با توجه بی‌نقص به جزئیات مدل‌سازی شده‌اند و قوانین مسابقه به همان اندازه جدی هستند که در یک رویداد پیست واقعی پیدا می‌کنید. موتور فیزیک آن نیز یکی از دقیق ترین موتورهای موجود است.

۵-MudRunner

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

اگر تا به حال خواسته‌اید بدانید رانندگی در خارج از جاده بدون سوار شدن به یک SUV و رفتن به یک منطقه گل‌آلود چه حسی دارد، این نزدیک‌ترین چیزی است که می‌توانید به آن برسید. Spintires: MudRunner یک بازی است که شما را به یک منطقه بزرگ با زمینی نابخشودنی می برد. تعداد زیادی گل و لای، جاده ها و مسیرهای ناهموار، رودخانه های عمیق، صخره های برآمده، زمین های تغییر شکل یافته، و تپه های شیب دار وجود دارد.

برای پیمایش در این زمین، تعدادی وسیله نقلیه آفرود، از SUV گرفته تا کامیون های بزرگ، دریافت می کنید. گیر افتادن در گل و لای آسان است و لاستیک های شما به سرعت گرفتگی می کنند. MudRunner نیاز به صبر و محاسبه دارد. هر چیزی کمتر باشد و به سرعت می تواند خسته کننده شود.

۴-rFactor 2

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

عنوان rFactor 2 که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، به نسبت قدیمی است. با این حال، مانند یک شراب خوب کهنه شده است، با DLC های نسبتا تازه و جامعه مودینگ هنوز هزاران مود را تولید می کند. و همچنین فوق العاده پیچیده است. در واقع آنقدر زیاد که بیش از چند مبتدی از آن دور شده است.

دارای ویژگی هایی مانند یک خط لاستیکی است که با گذشت زمان در مسیر ایجاد می شود و بر چسبندگی ماشین شما تأثیر می گذارد، چه در حالت خشک یا بارانی باشد. این بازی همچنین از آیرودینامیک به طور دقیق استفاده می کند و انجام تنظیمات حتی جزئی بر سرعت خودرو و حتی مصرف سوخت آن تأثیر می گذارد.

۳-BeamNG.drive

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

سرگرم کننده شبیه سازی رانندگی از همان ابتدا کار آسانی نیست، اما BeamNG.drive به راحتی به این امر دست می یابد. هنوز هم سخت است، زیرا ماشین ها مانند هر المان دیگری در این لیست واقعی هستند، اما مسابقه در این بازی اولویت ندارد، حتی اگر شما این گزینه را داشته باشید.

مدل آسیب چیزی است که BeamNG.drive را خاص می کند. شما می توانید ماشین خود را فقط با رانندگی بر روی یک دست انداز با سرعت ۶۰ مایل در ساعت نابود کنید و تمام تصادفات واقعی به نظر می رسند. این به لطف فیزیک بدنه نرم بازی است که در هر قسمت از ماشین های موجود پیاده سازی شده است. صحنه مودینگ نیز بسیار فعال است.

۲-Richard Burns Rally

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

این همان بازی است که سایر سیم‌های رالی با آن مقایسه می‌شوند. این نوار را برای مسابقات فوق‌العاده واقع‌گرایانه، دشواری بی‌امان، و ترس از دانستن اینکه حتی کوچک‌ترین لغزش ممکن است به قیمت مسابقه تمام شود، تعیین کرد. برخی از طرفداران سرسخت هنوز اصرار دارند که بازی‌های Dirt Rally هنوز به Rally Richard Burns نزدیک نیستند.

از زمان انتشار آن در سال ۲۰۰۴، این بازی مدهای زیادی از طرفداران پرشور دریافت کرده است. این مدها همه چیز را تغییر داده اند، از تعامل تایرها گرفته تا انواع سطوح مختلف تا بهبود سیستم تعلیق. همه این‌ها منجر به بازی‌ای شده است که با سری Dirt ضربه‌ها را عوض می‌کند و در بیشتر موارد، در صدر قرار می‌گیرد.

۱-Forza Motorsport 7

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی

بیش از ۷۰۰ ماشین دارد، از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های عضلانی، ون های ساده و حتی کامیون های تریلر. همچنین دارای آهنگ‌ها و مکان‌های متعدد، برنامه‌های سفارشی و چند نفره فعال است. برای بازیکنانی که تازه وارد بازی های سیم کارت شده اند، Forza Motorsport 7 یک نقطه ورود استقبال کننده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *