۰

۱۵ تا از بهترین بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

هر کنسولی یک فرنچایز پرچمدار دارد و شما می توانید استدلال کنید که شرکت بزرگی مانند نینتندو تعداد کمی دارد. Legend of Zelda سالهاست که وجود دارد و طرفداران در مورد هر یک از ماجراجویی ها وسواس دارند. متأسفانه، همه چیزهای خوب به پایان می رسد و در نهایت، شما بازی ها را تمام می کنید و چیز جدیدی برای شما باقی نمی ماند. اینجاست که گوشی هوشمند شما وارد عمل می شود.این بازی‌ها بهترین چیز بعدی برای اجرای Legend of Zeldagames هستند که منتظر قسمت بعدی این سری هستید. هر کدام جذابیت خاص خود را دارند که آنها را شبیه به The Legend of Zelda می کند، در حالی که همچنان استعداد خاص خود را حفظ می کنند که آنها را از بقیه متمایز می کند.

در ادامه با معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا با کنترل امجی همراه باشید.

۱۵-Adventures Of Mana

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

عنوان Adventures of Mana که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، بازسازی سه بعدی Final Fantasy Adventure در Game Boy است. این در واقع دومین بازسازی این چنینی از آن بازی خاص است که به دنبال ردپای Sword of Mana در Game Boy Advance در سال ۲۰۰۳ است.

به عنوان اولین بازی از سری طولانی Mana، بازی اصلی بازیکنان را با بسیاری از عناصری که برای تعریف بازی‌های بعدی می‌آیند آشنا کرده بود، از جمله تنظیمات فانتزی بالا و گیم‌پلی اکشن RPG.

۱۴- بازی Ys 1 & 2

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

یکی دیگر از سری‌های اکشن RPG که باید بلافاصله مورد توجه طرفداران The Legend of Zelda قرار بگیرد، سری Ys است. و خبر خوب این است که بازسازی دو بازی اول Ys 1 و ۲ در فروشگاه Google Play موجود است.

اگرچه نسخه‌های اصلی در اواخر دهه ۸۰ منتشر شدند، اما هر دو بازی هنوز هم تا به امروز بسیار خوب عمل می‌کنند و بیش از حد کافی ماجراجویی بین آن‌ها پخش شده است تا اکثر گیمرها را راضی کنند.

۱۳-Ittle Dew

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

دانلود Ittle Dew چند دلار هزینه دارد، و اگرچه این گستره‌ترین گزینه موجود برای بازی‌های اندرویدی مانند Zelda نیست، قیمت آن بیش از آن است. این بازی کوچک جذاب شما را به ماجراجویی با یک دختر و همراه پروازش می برد، موجودی که شما را به یاد راسو می اندازد، زیرا آنها در جزیره ای غرق شده اند. شما باید با حل پازل های مختلف به او کمک کنید راهی برای خانه پیدا کند. چیزی که این بازی را بیشتر شبیه به یک بازی زلدا می کند، نمای و گرافیک آن است، اما تاکید کمتری بر مبارزه دارد.

۱۲-Dungeon Hunter 5

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

جدیدترین قسمت از یک سری محبوب RPG که بیشتر بر محیط هک اند اسلش متکی است و نه زیبایی‌شناسی داستان‌گویی، Dungeon Hunter 5 همه چیزهای جالب بازی‌های قبلی این فرنچایز را دارد. یک خط داستانی فراگیر وجود دارد که شخصیت شما از آن عبور می کند، و ساختاری مشابه با سری Baldur’s Gate دارد، به این معنا که بازی بعدی اغلب درست از جایی که آخرین بازی متوقف شده است، ادامه می یابد.

۱۱-Secret Of Mana

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی Secret of Mana به طور قطع برای طرفداران قدیمی تر آن موجود است، زیرا کمی قدیمی تر است (در ابتدا در سال ۱۹۹۳ منتشر شد)، اما این آن را برای کسانی که خاطرات خوبی از TLoZ در کنسول های قدیمی نینتندو دارند ایده آل می کند. مزیت دیگر این است که مطمئناً در اینجا یک بازی تمام عیار دریافت می کنید.

این یک نسخه بازسازی شده از بازی قدیمی است و تنها نقطه ضعف آن این است که بازسازی سه بعدی در اندروید در دسترس نیست. با این حال، دارای یک سیستم فرمان حلقه است که انجام اقدامات را بسیار آسان می کند – برای افراد ناآشنا، شما به عنوان شخصیتی به نام رندی بازی می کنید که توسط دو همراهش دنبال می شود. این نبردهای بلادرنگ دارد و بر روی قدرت های جادویی مانا تمرکز می کند که شما برای نجات جهان از خطر تلاش می کنید.

۱۰-Zenonia 4

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

این یک بازی RPG اکشن است که گروهی از قهرمانان را برای نجات جهان گرد هم می‌آورد و دانلود و بازی آن همچنان رایگان است. در Zenonia 4 کلاس‌های مختلف قهرمانان و همچنین حالت‌های دشواری مختلفی وجود دارد، بنابراین برای بازیکنان در هر سبک بازی مناسب است. داستان چیزی است که این بازی اندروید را شبیه The Legend of Zelda می‌کند. این فوق‌العاده است و در صورتی که کاتالوگ Zelda خود را کاملاً خسته کرده‌اید، تمام حال و هوای Zelda را که برای پر کردن فضای خالی نیاز دارید، به شما می‌دهد.

۹-Anodyne

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

عجیب و غریب و خلاق، Anodyne برای طرفداران Zelda است که جنبه تاریک این سری را ترجیح می دهند، با بازی هایی مانند Majora’s Mask بارزترین نمونه آن است. این حتی به عنوان یک بازی Zelda-lite توصیف می شود، بنابراین منبع الهام برای ماجراجویی و شخصیت ها باز است. این برای هر دو نسخه اندروید و مدرن ویندوز در دسترس است. حتی ممکن است بتوانید آن را به عنوان یک بسته نرم افزاری با دنباله اخیری که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، یعنی Anodyne 2 خریداری کنید.

۸-The Fable Of Ruby

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

عنوان The Fable of Ruby یک بازی شبیه به زلدا برای اندروید است که داستان دختری را دنبال می کند که برای فردی که در آزمایشگاهی در یک برج کار می کند کار می کند. او می تواند سلاح های مختلفی به دست آورد، سیاه چال ها را کاوش کند و در طول مراحل مختلف ۲۰۰ اتاق را جستجو کند.
ارزش این هزینه را دارد که این بازی شبیه به زلدا را برای Andriod انجام دهید. با این حال، اگر دوست دارید در دعوا عجله کنید، کمی صبر می طلبد، زیرا نشستن و فکر کردن در مورد یک مشکل، رویکرد بهتری برای پیشرفت مداوم است.

۷-Oceanhorn

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی Oceanhorn شما را به آبهای ناشناخته می فرستد تا پدرتان را بیابید که یک روز بدون هیچ ردی ناپدید شد. این بازی جدا از اینکه یک بازی شبیه به زلدا برای Andriod است، عناوین قدیمی نینتندو مانند Star Tropics را نیز به یاد می آورد. این به صورت سه بعدی است که آن را از بازی معمولی شبیه به زلدا شما بالاتر می برد و داستانی دارد که هرگز فراموش نخواهید کرد. با این حال، اگر می‌خواهید قفل نسخه کامل را باز کنید، نیاز به یک خرید درون برنامه‌ای دارد. دو مورد از نکات جالب در مورد این بازی این است که می توانید از یک کنترلر استفاده کنید و بیش از ده ساعت گیم پلی دارد.

۶-Stories Of Bethem - Full Moon

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

عنوان Stories of Bethem – Full Moon یکی دیگر از بازی های اندرویدی شبیه به زلدا است که بیشتر به مغز می پردازد تا هوش. پر از هزاران پازل حیرت‌انگیز است که می‌توانید آنها را حل کنید. شما وظیفه کاوش در دنیای وسیع را دارید تا اسرار آن را کشف کنید و برخی از داستان های موجود در آن شما را شوکه خواهند کرد.
حتی هزاران هیولا برای مبارزه برای شما و لباس هایی برای شما وجود دارد که بپوشید تا پیشرفت خود را نشان دهید. در فروشگاه برنامه رایگان است، اما اگر می‌خواهید قفل کامل بازی را باز کنید، یک پرداخت لازم است.

۵-Final Fantasy 5 Pixel Remaster

فاینال فانتزی چه ربطی به The Legend of Zelda دارد؟ شاید یک سوال منصفانه باشد، اما این یکی را رد نکنید. در میان FF های کلاسیک دوبعدی از اواخر دهه ۱۹۸۰ تا اواسط دهه ۱۹۹۰، Final Fantasy 5 به دلیل فضای ماجراجویی بالا و هوس کلی خود برجسته است. این یک بازی سرگرم کننده است، یک بازی خنده دار است، و Pixel Remaster اخیر آن، آن را زیباتر از همیشه کرده است.

۴-Turnip Boy Commits Tax Evasion

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بسته به شخصیت شما، این عنوان به تنهایی ممکن است شما را در این عنوان فروخته باشد. یا شاید کاملاً ناامید کننده باشد. در هر صورت، پسر شلغمی مرتکب فرار مالیاتی می شود… در واقع بسیار سرگرم کننده است. ما فاینال فانتزی ۵ را خنده دار خواندیم، اما این یکی کاملاً هیستریک است. اگر تا به حال فکر کرده اید که تنها چیزی که در The Legend of Zelda وجود ندارد یک دولت فاسد گیاهی است، این یکی برای شماست.

۳-HonorBound

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

این یک بازی RPG فانتزی رایگان است که شما را به یک ماجراجویی جادویی می برد که قبلاً هرگز سابقه نداشته است. شما با هیولاهای زیادی مانند اورک ها، اژدها و غول ها مبارزه خواهید کرد و می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید چه نوع قهرمانی باشید. ممکن است شما به دنیا آمده باشید تا یک جادوگر باشید، یا شاید یک جنگجو یا روحانی بیشتر با سبک شما مطابقت داشته باشد، زیرا عناصر را مهار می کنید و همه گونه های مختلف این جهان را برای متحدان خود به کار می گیرید. واقعاً اینجا نمی توان با هزینه ورودی بحث کرد. قطعا برای طرفداران زلدا ارزش یک عکس را دارد.

۲-Evoland

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

عنوان Evoland بازیکن را به سفری دو بعدی و سه بعدی در تاریخ بازی های ویدیویی می برد. در حین عبور از این جهان که به عنوان ادای احترام به انواع بازی های RPG اولیه، نه فقط Zelda، طراحی شده است، سیاه چال ها را کاوش خواهید کرد، پازل ها را حل می کنید و قفل دستاوردها را باز می کنید. هیچ آگهی یا پرداخت درون برنامه ای وجود ندارد، بنابراین ارزش پذیرش را دارد.

۱-Legend of the Skyfish

بازی های اندروید شبیه به لجند اف زلدا

عنوان Legend of the Skyfish سبک هنری نقاشی شده با دست دارد که شبیه به Wind Waker و A Link to the Past است. اکنون این بازی بر روی پلتفرم های مختلف از جمله اندروید در دسترس است و می توانید نیمی از بازی را قبل از خرید بقیه به صورت رایگان انجام دهید. شما از یک چوب ماهیگیری به عنوان یک سلاح و ابزار استفاده می کنید، در حالی که معماها را حل می کنید و در اطراف نقشه دست و پنجه نرم می کنید. ۴۵ سطح و هزاران باس وجود دارد که می‌توانید در مسیر مبارزه با Skyfish شکست دهید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *