۰

۱۰ تا از بهترین بازی های قرون وسطایی در استیم

بازی های قرون وسطایی

۱۰ تا از بهترین بازی قرون وسطایی در استیم

محیط قرون وسطی برای مدتی افراد علاقه مند را به خود جلب کرده است و به کانون بسیاری از بازی ها، کتاب ها و تلویزیون تبدیل شده است. اکنون، تعداد زیادی محتوای با مضمون قرون وسطی، به ویژه بازی های ویدیویی وجود دارد. اگر می خواهید این نسخه بازی از دوره زمانی قرون وسطی را تجربه کنید، به جای درستی آمده اید.در اینجا، ما قصد داریم برخی از بهترین بازی های قرون وسطایی را که می توانید در استیم بازی کنید، مرور کنیم.

بازی های قرون وسطایی

۱۰-Medieval Dynasty

اول از همه، ما سلسله قرون وسطی را داریم. این یک بازی ساخت بقا است که در یک دره خیالی اتفاق می افتد. هدف شما زنده ماندن و ساختن دهکده است. در نهایت، شما می توانید همسری پیدا کنید که وارثی به دنیا بیاورد که در نهایت جای شما را بگیرد.

به‌عنوان یک بازی بقا، می‌توانید در هر جایی از نقشه مستقر شوید، چه در وسط ناکجاآباد یا درست در کنار یک دهکده شلوغ قرون وسطایی. سلسله قرون وسطی دارای محتوای فراوانی است که شما را ساعت‌ها غرق می‌کند.

بازی های قرون وسطایی

۹-Inkulinati

عنوان Inkulinati کمی متفاوت از بسیاری از ورودی های دیگر در لیست ما است. این یک بازی استراتژی نوبتی است که روی کاغذ اتفاق می افتد. هدف شما این است که استاد “جوهر زنده” شوید و راه خود را به سوی پیروزی بکشید.

علاوه بر دیدن نقاشی های قرون وسطی، یک دست واقعی را خواهید دید که حرکات را دیکته می کند. جالب اینجاست که این بازی از ابله های دنیای واقعی به نام marginalia الهام گرفته شده است. اینها اساساً نقاشی های حاشیه ای کوچکی هستند که توسط راهبان و دیگر چهره های قرون وسطایی انجام شده است.

بهترین بازی قرون وسطایی

The Witcher 3: Wild Hunt

۸-The Witcher 3: Wild Hunt

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt واقعاً نیازی به معرفی ندارد. این بازی توسط بسیاری از گیمرها در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است، با کتاب هایی برای الهام بخشیدن به بازی و همچنین مجموعه تلویزیونی نتفلیکس. در حالی که بازی از نظر فنی در دنیایی تخیلی اتفاق می‌افتد، نمی‌توان الهام‌بخش قرون وسطی را انکار کرد. قاره به راحتی در دوره قرون وسطی خود، با سازه‌های چوبی کلاسیک، مکان‌های کثیف، و حمل‌ونقل اسب، نشسته است. اگر از طرفداران داستان‌های عالی در بازی‌های RPG و همچنین بازی‌های قرون وسطایی هستید، بازی The Witcher 3 یک تجربه ضروری است.

بازی های قرون وسطایی

۷-Anno 1404

عنوان Anno 1404 یک بازی ساخت فیف است که در آن وظیفه شما مستعمره کردن و گسترش دامنه دسترسی شماست. هدف این است که اساساً در میان بازیکنان هوش مصنوعی که در همان نزدیکی ساکن هستند، بهترین شوید. در حالی که قدرتمند می شوید، می توانید با دیگران معامله کنید یا پادشاهی های همسایه را عصبانی کنید. در تمام این مدت، می‌توانید از طریق یک خط داستانی مجموعه‌ای بازی کنید، یا بازی در حالت sandbox را انتخاب کنید.

اگر از طرفداران Anno 1404 و بازی های شهرسازی هستید، پس خوش شانس هستید! بازی های زیادی در سری Anno وجود دارد مانند ۱۷۰۱، ۲۰۷۰ و ۲۲۰۵.

بازی های قرون وسطایی

۶-Stronghold Crusader HD

در مرحله بعد، ما Stronghold Crusader را داریم. این یک بازی نسبتا قدیمی است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. مانند Anno 1404، این یک بازی شهرسازی است که در آن هدف شما محاصره قلعه ها، نبرد با پادشاهی های دیگر و تبدیل شدن به بهترین است.

در این نسخه HD از بازی، می‌توانید از طریق کمپین‌های تاریخی بازی کنید، و همچنین می‌توانید با هزاران ماموریت مبارزه کنید. استودیو سازنده Stronghold Crusader چندین بازی مشابه دیگر نیز دارد، مانند Stronghold Warlord و Romans: Age of Caesar.

بازی های قرون وسطایی

بازی های قرون وسطایی

۵-Chivalry Medieval Warfare

عنوان Chivalry Medieval Warfare یک بازی هک اند اسلش است که شما را در نقش یک جنگجو قرار می دهد و در راه پیروزی می جنگید. این بازی در واقع از Age of Chivalry الهام گرفته شده بود که در اصل یک مد Half-Life 2 بود.

در بازی شما می توانید از بین چهار کلاس هر کدام با سلاح اصلی خود یکی را انتخاب کنید. با انتخاب یک کلاس، می توانید به محاصره و حمله بپردازید و همچنین با دیگران در محتوای PvP شرکت کنید.

بازی های قرون وسطایی

۴-A Plague Tale: Innocence

بازی A Plague Tale: Innocence داستان آمیشیا و هوگو را دنبال می کند. در فرانسه قرن چهاردهم می گذرد، شما دو نفر باید از تفتیش عقاید فرانسه، موش ها، و طاعون سیاه دوری کنید. این بازی دلخراش است و جنبه کمتر خوشایند دوره زمانی قرون وسطی را نشان می دهد. اگر این بازی پر داستان توجه شما را به خود جلب کرد، پس ما چند خبر خوب داریم. دنباله‌ای به نام A Plague Tale: Requiem وجود دارد.

بازی های قرون وسطایی

بازی های قرون وسطایی

۳-Going Medieval

عنوان Going Medieval یکی دیگر از بازی‌های شهرسازی است، اما این بازی کمی زیباتر از بسیاری از بازی‌های دیگر فهرست ما است. در این بازی، شما می توانید قلعه رویاهای خود را ایجاد کنید و در عین حال از روستائیانی که به شما متکی هستند محافظت کنید.

محل بازی در انتهای طاعون اتفاق می افتد. با مرگ بیشتر مردم جهان، بازماندگان جایی برای رجوع ندارند، اما با کمک شما، جامعه می تواند شروع به رشد و شکوفایی کند.

بازی های قرون وسطایی

۲-Mount & Blade II: Bannerlord

عنوان Mount & Blade II: Bannerlord یک بازی جهان باز است که در سرزمینی خیالی به نام Calradia جریان دارد. در بازی شما می توانید شخصیت خود را بسازید و جهان را که به عنوان یک “Sandbox قرون وسطایی وسیع” توصیف می شود، کشف کنید.

بازی Mount & Blade یک سری در حال اجرا است که با انتشار اولین بازی به سال ۲۰۰۸ باز می گردد. بیشتر بازی ها دارای محیط قرون وسطایی هستند، بنابراین اگر Bannerlord شما را مورد علاقه خود قرار داد، حتما آنها را بررسی کنید.

بازی های قرون وسطایی

۱-Age Of Empires IV

عنوان Age Of Empires یک مجموعه بزرگ است که از بازی‌های استراتژیک تاریخی و بی‌درنگ تشکیل شده است. در این بازی ها شما تمدنی را انتخاب می کنید که هدف آن گسترش و تسخیر نقشه است. به طور کلی، بیشتر بازی‌های Age of Empires حس «مدیویی» فوق‌العاده‌ای دارند، با این حال، جدیدترین بازی در این سری، Age of Empires IV، یک نقطه شروع عالی است اگر تازه وارد این سری شده‌اید.

این بازی در قرون وسطی و با تمدن هایی مانند امپراتوری مقدس روم، مغول ها و فرانسوی ها روایت می شود. علاوه بر انجام بازی‌های سفارشی، می‌توانید از طریق کمپین‌هایی که شامل فتح انگلستان توسط نورمن‌ها و جنگ صد ساله است نیز بازی کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *