۰

داستان بازی Watch Dogs 2

داستان بازی Watch Dogs 2

داستان بازی Watch Dogs 2

داستان بازی Watch Dogs 2

پس از رویدادهای مرتبط به شیکاگو، شهر بعدی که میزبان ctOS است، شهر «سان‌فرانسیسکو» است تا این سیستم همه کس و همه چیز آن را به هم متصل کند. «مارکوس هالووی» یک هکر باهوش از «اوکلند» است که توسط سیستم ارتقا یافته ctOS ۲.۰ به خاطر جرمی که انجام نداده، مجازات شده است. او که متوجه شده بود این سیستم می‌تواند به مردم بی‌گناه سان‌فرانسیسکو آسیب بزند، تصمیم گرفت تا با یک گروه هکر به نام «ددسک» علیه این سیستم و شرکت «بلوم» که پشت آن بود مبارزه کند.

مارکوس در ددسک با هکرهای دیگری به نام «سیتارا»، «ورنچ»، «هوراتیو» و «جاش» همکاری کرد و آن‌ها با مهارت‌هایی که داشتند، شروع به افشا کردن فساد سازمان‌ها و شرکت‌هایی کردند که از اطلاعات شخصی ذخیره شده در ctOS سوء استفاده می‌کردند. داستان این بازی با آزمونی برای مارکوس به منظور اثبات کردن او برای پیوستن به ددسک شروع شد. او باید پروفایل خودش را از دیتابیس ctOS پاک می‌کرد که این کار را با موفقیت انجام داد و توسط ددسک پذیرفته شد. او خیلی زود اطلاعاتی در مورد یک کلیسای جعلی به New Dawn به دست آورد که به یک سازمان جنایی خدمت می‌کرد. مارکوس در ادامه‌ی فعالیتش به وجود یک برنامه دستکاری اطلاعات تحت عنوان «بل‌وتر» پی برد که این برنامه توسط «دوشن نمتس» مدیر ارشد تکنولوژی بلوم به ctOS وارد شده بود تا بتواند سیاست‌ها و دارایی‌های دنیا را دستکاری کند. ددسک بعدا موفق به همکاری با یک هکر قدیمی به نام «ریموند تی-بون کنی» شد، کسی که پیش‌تر به مخالف فعالیت‌های بلوم تبدیل شده بود.

داستان بازی Watch Dogs 2

داستان بازی Watch Dogs 2

ددسک با کمک‌های تی-بون موفق به افشای فساد FBI و تعدادی از شرکت‌های سیلیکون از جمله «نودل»، «تیدیس» و «گالیلی» شد. آن‌ها همچنین سردسته باند خیابانی «تزکاس» را کشتند، باندی که به خاطر عدم همکاری ددسک با آن‌ها اقدام به ربودن و کشتن «هاراتیو کارلین»، عضو ددسک کرده بودند. پس از آن، گروه پی برد که بلوم قصد نصب یک شبکه‌ی ماهواره‌ای را دارد که واسطه‌ی آن داده‌های الکترونیکی و مبادلات مالی را در انحصار این شرکت قرار می‌گرفت. از این رو آن‌ها به محل راه‌اندازی یکی از ماهواره‌ها نفوذ کردند و اقدام به نصب یک در پشتی کردند. مارکوس برای پایین کشیدن بلوم و دوشن، به داخل مقر بلوم در سان‌فرانسیسکو وارد شد و سرورهای آن‌ها را هک کرد. سپس وجود بل‌وتر و فساد دوشن را در معرض دید عموم قرار داد. دوشن به خاطر فریبکاری دستگیر شد و بلوم نیز تحت تحقیق و بررسی قرار گرفت. با این حال ددسک همچنان به مبارزه خود علیه بلوم ادامه داد.

در صحنه‌ی پایانی از داستان بازی دو فرد ناشناس اشاره داشتند که شاخه‌های بیشتری از ددسک در واکنش به رسوایی بلوم در حال ظهور در دنیا هستند که این موضوع اشاره به رویدادهای Watch Dogs: Legion و حضور ددسک در سطح جهانی داشت.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *