۰

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat X – XL

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat X - XL

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat X - XL

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat X – XL

شخصیت Shinnok دو سال بعد از شکست Shao Khan با ارتشی از شیاطین Netherrealm و جنگجویان مرده‌ی احیا شده به Earthrealm حمله کرد. یک تیم ضربت به رهبری Johnny Cage و Sonya Blade و Kenshi با باز کردن یک پورتال در معبد آسمان وارد اتاق Jinsei شدند، جایی که Raiden و Fujin در حال مبارزه با Shinnok بودند. اقدامات موثر Johnny باعث شد تا Raiden فرصت ربودن سنگ طلسم Shinnok را پیدا کرده و او را در این شی حبس کند. با این حال Quan Chi موفق به فرار از غائله شد.

به این ترتیب Johnny و Raiden و Sonya به دنبال Quan Chi به Netherrealm رفتند و موفق به شکست دادن او شدند. این اتفاق باعث شد Scorpion و Sub-Zero و Jax فرم انسانی خود را دوباره به دست آورند، گرچه Quan Chi باز هم موفق به گریختن شد.

۲۵ سال بعد از شکست Shinnok یک جنگ داخلی در Outworld شکل گرفته بود، جنگی که یک طرف آن Kotal Khan امپراطور کنونی Outworld قرار داشت و در طرف دیگر آن Mileena دختر وفادار Shao Khan حاضر بود. در این زمان سنگ طلسم Shinnok از طریق Kano در تصاحب Mileena قرار گرفته بود.

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat X - XL

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat X – XL

در مقطعی Sonya با اسیر کردن Kano اطلاعاتی در مورد موقعیت Mileena به دست آورد و به این ترتیب دختر Sonya و Johnny یعنی Cassie Cage همراه با تیمی به منظور بازیابی سنگ طلسم وارد عمل شد و در این مسیر با Kotal Khan نیز همکاری صورت گرفت. با این حال پس از اسیر شدن Mileena و اعدام او به دستور Kotal Khan این امپراطور تصمیم گرفت تا سنگ طلسم در Outworld باقی بماند. او حتی برای مقابله با Raiden، متحدان او یعنی Cassie و همراهانش را به گروگان گرفت. D’Vorah که افراد بسیار نزدیک به Kotal Khan و همچنین یک عامل دوجانبه برای Quan Chi بود، اقدام به ربودن سنگ طلسم کرد. در همین زمان Cassie و دوستانش از اسارت گریختند و اهداف D’Vorah را به اطلاع Earthrealm رساندند.

در ادامه Jax و Kenshi به امید به دست آوردن سنگ طلسم و متوقف کردن Quan Chi با کمک‌رسانی «سارینا» به Netherrealm هجوم بردند. این تلاش آن‌ها تا حدودی موفقیت‌آمیز بود و Kenshi اقدام به کشتن Quan Chi کرد اما این جادوگر پلید لحظاتی قبل از مرگش موفق به تکمیل طلسمی شد که منجر به آزادسازی Shinnok شد. Shinnok با گروگان‌گیری Johnny، همراه با D’Vorah محل را ترک کرد. پس از این ماجرا Shinnok و D’Vorah با کمک از گور برخاسته‌ها به معبد آسمان حمله کردند. Shinnok با کنار زدن Raiden و Bo Rai Cho وارد Jinsei شد و این مکان حیاتی را مسموم کرد. سپس طی فرآیندی تبدیل به یک شیطان قدرتمند شد.

در ادامه‌، Cassie و «جین» موفق به ورود به اتاق Jinsei شدند. با وجود شکست خوردن جین اما Cassie موفق به شکست دادن D’Vorah شد و سرانجام مقابل Shinnok قرار گرفت. زمانی که Shinnok اقدام به شکنجه‌ی پدر Cassie یعنی Johnny کرد، قدرت‌های فرا انسانی Johnny در Cassie پدیدار شد و او با استفاده از این قدرت Shinnok را شکست داد. پس از آن Raiden اقدام به پاکسازی Jinsei کرده و قدرت‌های Shinnok را از او سلب کرد.

چند وقت بعد نشان داده شد که Liu Kang و Kitana که اکنون Revenant هستند، حاکمیت بر Netherrealm را به دست گرفته‌اند. Raiden نیز در حالی که سنگ طلسم Shinnok را در اختیار داشت به دلیل فرآیند پاکسازی Jinsei دچار فساد شده بود و افکار پرخشونت‌تری در مقابل دشمنان Earthrealm پیدا کرده بود.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *