۰

قیمت گوشی Zenfone 10 ایسوس مشخص شد

قیمت گوشی Zenfone 10 ایسوس

ایسوس در جولای گذشته از Zenfone 9 رونمایی کرد و اگر این شرکت به همان جدول زمانی برای جانشین خود پایبند باشد، تا چند ماه دیگر شاهد عرضه Zenfone 10 خواهیم بود. در حالی که ایسوس هنوز تاریخ عرضه Zenfone 10 را اعلام نکرده است، ممکن است این برند تایوانی به اشتباه قیمت گوشی Zenfone 10 ایسوس را اعلام کرده باشد.

ایسوس صفحه ای را برای تست دوربین زنفون ۱۰ و جمع آوری بازخورد در وب سایت رسمی خود راه اندازی کرده است و کسانی که در این برنامه شرکت می‌کنند، پس از راه‌اندازی، شانس برنده شدن Zenfone 10 رایگان را خواهند داشت. طبق شرایط و ضوابط این تبلیغات، ایسوس زنفون ۱۰ دارای “ارزش خرده فروشی تقریبی ۷۴۹ دلار آمریکا” است.

قیمت گوشی Zenfone 10 ایسوس

ایسوس به پیکربندی حافظه Zenfone 10 اشاره نکرده است که در اختیار برندگان قرار خواهد گرفت، بنابراین مشخص نیست که آیا این ارزش تقریبی خرده فروشی ۷۴۹ دلار برای مدل پایه است یا مدل های دیگر.

گفتنی است، Zenfone 10 ماه گذشته در Geekbench با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۳ مشاهده شد. شایعه شده است که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED، تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می شود. همچنین دارای استاندارد IP68، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ وات و سه گزینه رنگی است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *