۰

سیستم عامل iOS 16.5 و iPadOS 16.5 منتشر شدند

امروز، اپل صلاح دید که بیلد نهایی سیستم عامل iOS 16.5 و iPadOS 16.5 را برای همه مدل‌های سازگار آیفون و آی‌پد منتشر کند و می‌توانید همین الان آن را دانلود کنید. اگر منتظر بیلد نهایی بوده اید، اکنون از طریق برنامه تنظیمات در دستگاه شما به صورت رایگان در دسترس است. بیلد نهایی یک روز پس از اینکه اپل بیلد Release Candidate به روز شده iOS 16.5 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد، ارائه می شود.

سیستم عامل iOS 16.5

سرانجام انتظار به پایان رسید و اکنون می توانید آپدیت نهایی iOS 16.5 و iPadOS 16.5 را در مدل های آیفون و آی پد پشتیبانی شده خود دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای دانلود iOS 16.5 و iPadOS 16.6 در iPhone و iPad به قسمت تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار بروید. آخرین به روز رسانی ها یکی از به روز رسانی های نهایی قبل از رویداد WWDC در ماه ژوئن است و شامل یک سری ویژگی های جدید است.

سیستم عامل iOS 16.5

این به روز رسانی شامل پیشرفت ها و رفع اشکال زیر است:

  • تب Sports در Apple News دسترسی آسان به داستان‌ها، امتیازات، رده‌بندی و موارد دیگر را برای تیم‌ها و لیگ‌هایی که دنبال می‌کنید، می‌دهد.
  • کارت‌های امتیاز و زمان‌بندی My Sports در Apple News شما را مستقیماً به صفحات بازی می‌برد، جایی که می‌توانید جزئیات بیشتری درباره بازی‌های خاص پیدا کنید
  • مشکلی را برطرف می کند که در آن Spotlight ممکن است پاسخگو نباشد
  • مشکلی را برطرف می کند که در آن پادکست ها در CarPlay ممکن است محتوا را بارگیری نکنند
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن تنظیمات زمان صفحه ممکن است بازنشانی شود یا در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی نشود

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *