۰

اندروید ۱۴ با فهرست طولانی میانبرها تبلت ها را کاربردی تر می کند

اندروید 14

مدت کوتاهی پس از عرضه تبلت پیکسل، به نظر می رسد که گوگل بالاخره توجه خود را به تبلت ها و ویژگی هایی که در اختیار دارند، آغاز کرده است. تا کنون، تبلت های اندرویدی در مورد میانبرهای فیزیکی صفحه کلید خوب نبودند و فقط تعداد بسیار کمی میانبر برای استفاده در دسترس بودند. این ممکن است برای برخی مشکل به نظر نرسد، اما اگر مقدار زیادی پول را برای تبلت خرج می کنید و قصد دارید از آن به عنوان رایانه استفاده کنید، دسترسی به بسیاری از میانبرهای فیزیکی مهم است. اندروید ۱۴ این مشکل را برای شما برطرف می کند.

بر اساس اطلاعات کشف شده توسط میشال رحمان، اندروید ۱۴ لیست گسترده ای از میانبرهای کیبورد را ارائه می کند که در لحظه اتصال یک صفحه کلید خارجی به تبلت قابل استفاده خواهند بود. این بدان معناست که تبلت پیکسل گوگل و سری گلکسی تب اس ۹ سامسونگ در واقع با این میانبرهای صفحه کلید بسیار بهتر خواهند شد.

اکنون شایان ذکر است که تبلت‌های اندرویدی لیستی از میانبرهایی دارند که هنگام اتصال یک تبلت ظاهر می‌شوند، اما انتخاب در بهترین حالت محدود است، و صادقانه بگوییم با توجه به اینکه این تبلت‌ها واقعا چقدر می‌توانند خوب باشند، شرم‌آور است. خوشبختانه اندروید ۱۴ این مشکل را برطرف خواهد کرد. در زیر می توانید به تمام میانبرها نگاهی بیندازید.

اندروید 14

راستش را بخواهید، با نگاهی به تمام میانبرها، متقاعد شدیم که شاید زمانی که اندروید ۱۴ در نهایت روی همه دستگاه ها راه اندازی شد، باید یک تبلت اندرویدی را انتخاب کنیم. این مطمئناً پیشرفتی است که گوگل باید مدت‌ها پیش انجام می‌داد، اما با توجه به اینکه Pixel Tablet اکنون در بازار عرضه شده است، منطقی است که غول موتور جستجو در نهایت متوجه شود که تجربه صفحه نمایش بزرگ تا حد زیادی جایش خالی بود.

شایان ذکر است که این لیست از میانبرهای صفحه کلید در نسخه بتا دوم اندروید ۱۴ مشاهده شده است، به این معنی که گوگل می تواند تغییراتی در نحوه عملکرد این میانبرها اعمال کند و حتی موارد بیشتری را اضافه کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *