۰

همه شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

زمان بسیار خوبی برای طرفدار بازی های مبارزه ای است، و بین بازی های Street Fighter و Tekken که به زودی منتشر می شوند، Mortal Kombat کلاه مرگبار خود را به رینگ پرتاب می کند. استودیو NetherRealm، سازنده بازی Mortal Kombat 1 که نوعی راه‌اندازی مجدد از فرنچایز است که در جدول زمانی New Era اتفاق می‌افتد، Mortal Kombat 1 را برداشتی جدید از این سری توصیف می‌کند که شامل نسخه‌های بازسازی‌شده از شخصیت‌های نمادین، سیستم مبارزه‌ای جدید، حالت‌های بازی و… البته، تلفات وحشتناکی که فرنچایز به خاطر آنها معروف شده است.

تریلر فاش شده چندین مبارزی را که در این بازی حضور خواهند داشت نشان می‌دهد و فهرست فعلی فقط از چهره‌های آشنا تشکیل شده است. حضور Liu Kang، Scorpion، Sub-Zero، Raiden، Kung Lao، Kitana، Mileena، Shang Tsung و Johnny Cage همگی در این بازی تایید شده است و NetherRealm می گوید که بسیاری از شخصیت های دیگر نیز ظاهر خواهند شد. در ادامه شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1 را برای شما قرار می دهیم.

Liu Kang

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

لیو کانگ در پایان مورتال کامبت ۱۱، با رسیدن به قدرت خدایی و شکست کرونیکا، قدرت زیادی کسب کرد. کانگ در نهایت خط زمانی را به آنچه به عنوان «عصر جدید» شناخته می‌شود بازنشانی می‌کند و عصر صلح را آغاز می‌کند، اما همانطور که تریلر نشان می‌دهد، همه نمی‌خواهند او را قبول کنند.

Scorpion

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

نینجای مورد علاقه همه Shirai-Ryu بازگشته است، و این بار، به نظر می رسد که اسکورپیون به دنبال خون نیست، زیرا به نظر می رسد که او با رقیب ابدی خود، Sub-Zero متحد شده است. از حضور کوتاه او در تریلر، به نظر می رسد که برای Scorpion تغییر چندانی نکرده است، زیرا او هنوز از طرح رنگ علامت تجاری خود و اسلحه Kunai خود استفاده می کند.

Sub-Zero

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

ساب زیرو نیز مانند اسکورپیون بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ مورتال کمبت است. قاتل Lin Kuei برای مدت کوتاهی در تریلر ظاهر می شود که او با اسکورپیون ملاقات می کند و به نظر می رسد که دیگر با یکدیگر مشکلی ندارند.

Kitana

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

Mortal Kombat 1 به لطف آمدن پرنسس کیتانا، کلاس سلطنتی را در فهرست خود دارد. کیتانا با لباس آبی سلطنتی و همراهی خواهرش میلینا، به نظر می‌رسد که با قضاوت افراد مرفه اطرافش، همچنان شاهزاده خانم ادنیا در این جدول زمانی است.

Mileena

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

اگر میلینا قصد دارد از پشت به خواهرش کیتانا خنجر بزند، حداقل ابزار مناسبی برای این کار آورده است. در جدول زمانی قبلی، Mileena یک آزمایش ژنتیکی بود که Edenian و Tarkatan را با هم ترکیب کرد و منجر به یک کلون کشنده از کیتانا شد. او به دوران جدید بازگشته است، اما هنوز هم یک شاهزاده خانم است.

Kung Lao

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

مشخص نیست که کدام کونگ لائو در مورتال کامبت ۱ حضور دارد، اما این ممکن است خود افسانه اصلی یعنی کونگ لائوی بزرگ باشد. کدام که باشد، به نظر می‌رسد که او همچنان به لباس های تیز علاقه دارد، زیرا او یک بار دیگر کلاه معروف خود را به سر دارد.

Raiden

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

در پایان مورتال کامبت ۱۱، رایدن الوهیت خود را قربانی کرد تا لیو کانگ قدرت مقابله با کرونیکا و نیروهایش را داشته باشد. رایدن سال‌های باقی‌مانده‌اش را به عنوان مشاور کانگ گذراند و احتمالاً بر اثر کهولت سن مرد. در جدول زمانی جدید، به نظر می رسد که او دوباره متولد شده است و اکنون در کنار خدای آتش و کونگ لائو ایستاده است.

Shang Tsung

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

یکی از ماندگارترین شرور ها در تاریخ طولانی مورتال کامبت، حتی از بین نرفتن آن می تواند این جادوگر روح دزد را از ویران کردن در جدول زمانی جدید لیو کانگ باز دارد. طبق معمول ترفندهای قدیمی خود، سونگ در تریلر به جنایت خونین می پردازد و در نهایت وقتی کانگ عدالت الهی را اجرا می کند به سرنوشت خود می رسد.

Johnny Cage

شخصیت های تایید شده بازی Mortal Kombat 1

در حالی که جانی کیج در تریلر حضور ندارد، تایید شده است که بخشی از فهرست بازی است. مشخص نیست که چگونه ستاره فیلم های اکشن دوباره حضور پیدا می کند، اما اگر نسخه Premium بازی را بگیرید، می توانید با او را در لیست کاراکترهای خود داشته باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *