۰

بازی Mortal Kombat 1 معرفی شد که در سپتامبر منتشر می شود

توسعه‌دهنده استودیوی NetherRealm رسما بازی Mortal Kombat 1، سیزن بعدی سری بازی‌های مبارزه ای طولانی مدت خود را که در ماه سپتامبر منتشر می‌شود، معرفی کرد. به جای نام مورد انتظار Mortal Kombat 12، این نام را به خود می گیرد، زیرا همانطور که تیزرهای قبلی اشاره کردند Mortal Kombat 1 نوعی راه اندازی مجدد از سری است و در جدول زمانی New Era ایجاد شده توسط لیو کانگ پس از اینکه او در Mortal Kombat 11 در سال ۲۰۱۹ به مقام خدایی رسید اتفاق می افتد.

مانند بازی های قبلی، Mortal Kombat 1 دارای حالت داستانی، فهرستی منحصر به فرد از شخصیت ها و سیستم مبارزه ای جدید خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 1

در حالی که این ورودی جدید دارای تغییرات و ایده های جدید فراوانی است، چیزی که تغییر نکرده است علامت تجاری این سری یعنی خشونت آن است که این سری به آن معروف است. درست مانند ورودی های قبلی در این سری، Mortal Kombat همه چیز را در مورد خون و مرگ و میر به اوج خود می رساند.

یکی از سیستم‌های جدیدی که برای این بازی به اشتراک گذاشته می‌شود Kameo Fighters است که به شما امکان می‌دهد از یک مبارز موجود در فهرست کمک بگیرید. Kameo Fighters یک لیست منحصر به فرد از شخصیت های شریک هستند که به شما در طول مسابقات کمک می کنند و این شخصیت ها جدا از فهرست اصلی مبارزان انتخاب می شوند.

NetherRealm برای فهرست Mortal Kombat 1، Liu Kang، Scorpion، Sub-Zero، Raiden، Kung Lao، Kitana، Mileena، Shang Tsung، Johnny Cage و بسیاری دیگر را تایید کرده است. شایان ذکر است که Tsung به عنوان پاداش پیش خرید در دسترس خواهد بود و جانی کیج از طریق دی ال سی Kombat Pack به اسکین ژان کلود ون دام دسترسی خواهد داشت. او چیزی است که به عنوان یک مبارز “Kameo” شناخته می شود که می تواند در طول مسابقه به بازیکنان کمک کند.

برای بخش چند نفره، NetherRealm تایید کرده است که نت کد بازگشتی وجود خواهد داشت و بازیکنانی که بازی را برای کنسول پیش‌سفارش می‌کنند، می‌توانند در نسخه بتا در ماه آگوست شرکت کنند.

Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر برای PC، Switch، PS5 و Xbox Series X|S عرضه می‌شود و دسترسی زودهنگام آن بسته به نسخه‌ پیش خریداری شده از بازی، از ۱۴ سپتامبر آغاز می‌شود. نسخه پایه ۷۰ دلار قیمت دارد و همچنین به عنوان نسخه Premium حدود ۱۱۰ دلار و نسخه Kollector 250 دلار در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *