۰

شوکیس پلی استیشن ۲۰۲۳ در ۲۴ می با PS5 Reveals برگزار می شود

شوکیس پلی استیشن 2023

Sony Interactive Entertainment اعلام کرده است که رویداد شوکیس پلی استیشن ۲۰۲۳ در ۲۴ می برگزار خواهد شد. این رویداد چهارشنبه در ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود.

این رویداد کمی بیش از یک ساعت خواهد بود و بر بازی‌های PS5 و PS VR2 در حال توسعه توسط استودیوهای برتر از سراسر جهان تمرکز خواهد داشت.

این تمام چیزی است که در مورد شوکیس پلی استیشن ۲۰۲۳ می دانیم. از نظر عناوین بعدی که می‌توانند به نمایش درآیند، سونی می‌تواند بازی Marvel’s Spider-Man 2، بازی چند نفره Last of Us و هر تعداد عنوان دیگر را به نمایش بگذارد. ممکن است اعلامیه های غیرمنتظره و شگفتی های اضافی نیز وجود داشته باشد.

این موضوع ماه هاست شایعه شده است. گزارشگر جف گراب از سایت Giant Bomb در ماه فوریه گزارش داد که یک رویداد بزرگ پلی استیشن قبل از ژوئن اتفاق خواهد افتاد. در آن زمان، این گزارش می‌گفت که این رویداد در آستانه E3 2023 اتفاق می‌افتد. این رویداد اکنون لغو شده است، اما رویدادهای بازی تابستانی بدون توجه به آن برگزار می‌شود.

دیگر رویدادهای مهم بازی در این تابستان شامل Summer Games Fest، شوکیس Xbox Games و Starfield Direct در ژوئن است. Ubisoft Forward نیز در ماه ژوئن برگزار می شود، در حالی که Gamescom Opening Night Live در ماه آگوست برگزار می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *