۰

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V و راهنمای پیدا کردن آنها

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

توسعه دهنده Rockstar Games سابقه ای طولانی با ایستر اگ و اسرار دیگر در دنیای Grand Theft Auto دارد. از ابتدای این فرنچایز، توسعه دهندگان ده ها ایستر اگ را برای یافتن طرفداران اضافه کرده اند. در GTA V، میزان ایستر اگ ها روی نقشه لوس سانتوس تقریباً زیاد است. از Easter Egg هایی که به بازی های قدیمی Rockstar مانند Red Dead Redemption برمی گردند تا رازهایی که در واقع ماموریت های جانبی را آغاز می کنند و کامل می کنند، طرفداران می توانند ساعت ها در GTA V صرف جستجوی ایستر اگ ها کنند.

در کل، بیش از ۵۰ ایستر اگ کوچک و بزرگ در GTA V وجود دارد. البته، همه این‌ها اهمیت زیادی ندارند یا پیدا کردن آن‌ها جالب نیست. برخی از ایستر اگ ها به سادگی نگاه کردن به یک شی خاص روی نقشه هستند. با این حال، موارد دیگر بسیار مهم تر هستند و یافتن آنها بسیار ارزشمند است.

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی بهترین ایستر اگ های بازی GTA V و راهنمای پیدا کردن آنها بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

بیگانه یخ زده

بیگانه یخ زده بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

این یکی از شناخته‌شده‌ترین ایستر اگ ها در GTA V است، اما به دلیل ارزش سرگرمی محض آن همچنان ارزش تکرار را دارد. The Frozen Alien یک ایستر اگ است که پس از انتشار اولیه آن در سال ۲۰۱۳، در واقع مدتی طول کشید تا در بازی پیدا شود. ایستر اگ اساسا یک بیگانه یخ زده در زیر یخ است که بازیکنان می توانند در سکانس آغازین GTA V آن را پیدا کنند.

همانطور که شما بعد از سرقت از بانک از پلیس دور می شوید، درست قبل از اینکه به ریل قطار برخورد کنید، توقف کنید. شما یک مسیر انحرافی در سمت راست یک تپه خواهید دید. مسیر انحرافی را انتخاب کنید و تا زمانی که به رودخانه یخ زده برخورد کنید ادامه دهید. از ماشین پیاده شوید و به سمت وسط یخ بروید. یک بیگانه یخ زده در رودخانه را خواهید دید که به شما خیره شده است. با این حال، نمی توانید مدت زیادی بمانید، زیرا اگر برای مدت طولانی خارج از ماشین باشید، ماموریت با شکست مواجه می شود.

پاگنده ( Bigfoot )

پاگنده بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

یکی دیگر از ایستر اگ های کلاسیک، پاگنده است. این موجود افسانه ای در واقع برای اولین بار در بازی GTA سن آندریاس معرفی شد. در لوس سانتوس، بازیکنان واقعاً می توانند چند بار در طول حالت داستانی Bigfoot را ببینند. در طول ماموریت “The Last One”، شما در نقش فرانکلین بازی می کنید و می توانید “Sasquatch” را شکار کنید. با این حال، معلوم می شود که این فقط یک مرد با لباس است که سعی می کند مردم را در جنگل بترساند. برای دیدن نسخه “واقعی” Bigfoot، باید به ماموریت “Predator” برسید. در این ماموریت، شما در نقش مایکل بازی می کنید که سعی دارد با استفاده از یک تک تیرانداز حرارتی، برادران اونیل را مورد هدف قرار دهد. اگر با تک تیرانداز خود جنگل را هدف بگیرید، جسدی را در قسمت پایین سمت راست منطقه خواهید دید. این در واقع پاگنده است و نه برادر اونیل.

جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men)

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

اکنون به Easter Egg کمتر شناخته شده در GTA V می پردازیم. فیلم No Country for Old Men در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، احتمالاً در زمانی که GTA V در حال توسعه بود. Rockstar Games باید آنقدر از آن لذت برده باشد که صحنه ابتدایی فیلم را در GTA V قرار داده است. اگر به کوهستان Chiliad State Wilderness بروید، می توانید یک جاده خاکی کوچک را پیدا کنید که با چهار ماشین در اطراف آن به یک فضای خالی منتهی می شود. در اطراف این خودروها اجساد وجود دارد و حتی یک کیف حاوی ۲۵۰۰۰ دلار در پایین تپه در کنار خودروها وجود دارد. همه اینها مستقیما از فیلم گرفته شده است.

Red Dead جان مارستون

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

درست است، جان مارستون در واقع نمرده است و آنقدر عمر کرده که بتواند کتابی به نام «Red Dead» بنویسد. اشاره آشکار به Red Dead Redemption را می توان در قفسه کتاب در عمارت فرانکلین وین وود مشاهده کرد.

بازگشت به آینده

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

در مجموع، سه ایستر اگ جداگانه بازگشت به آینده در GTA V یافت می‌شود. اولین مورد کلیسای Hill Valley است که اشاره‌ای به نام زادگاه مارتی در فیلم‌ها دارد. این کلیسا در کنار قبرستان Vinewood قرار دارد. ایستر اگ دوم تقریباً روی هر جعبه الکتریکی بازی یافت می شود. در سمت راست بالای جعبه ها، یک برچسب نارنجی با نوشته «۱.۲۱ گیگاوات» وجود دارد. این اشاره ای به میزان قدرت مورد نیاز برای کارکرد ماشین زمان است. آخرین ایستر اگ یک برچسب داخل خانه لستر است. روی این چوب نوشته شده است: «۸۸ مایل در ساعت سفر در زمان»، یعنی سرعتی که ماشین زمان برای سفر در زمان نیاز دارد. این برچسب فقط در نسخه های نسل فعلی GTA V یافت می شود.

استون مارتین جیمز باند

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

این ایستر اگ طور واضح به جیمز باند اشاره می کند. بعد از اینکه ماموریت “Deep Inside” را در GTA V تمام کردید، امکان خرید ماشین را در وب سایت Legendary Motorsport باز می کنید. این خودرو JB 700 نام دارد و ظاهری کاملا مشابه با آستون مارتین جیمز باند دارد.

نهنگ های لوس سانتوس

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

این ایستر اگ لزوما به چیز خاصی اشاره نمی کند. در دو مکان مختلف، می‌توانید در اقیانوس شیرجه بزنید و به دو اسکلت نهنگ جداگانه در کف دریا برخورد کنید. این ایستر اگ توضیح داده شده است تا به بازیکنانی که مایل به کشف هر اینچ از نقشه هستند، پاداش دهد. اولین اسکلت در سواحل Banham Canyon قابل مشاهده است در حالی که اسکلت دیگر در نزدیکی Seashark Race در ساحل شرقی نقشه یافت می شود. شما فقط می توانید با استفاده از Submersible یا Scuba Dive به ته اقیانوس برسید.

مستر چیف

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

در امتداد Walk of Fame در لوس سانتوس، می‌توانید با دو شخصیت روبرو شوید که زره ربات سبز روشنی پوشیده‌اند. آنها کلاه ایمنی دارند و وقتی به آنها نزدیک می شوید کمی خنده دار به نظر می رسند. اگر هنوز متوجه نشده اید، اینها قرار است شبیه به Master Chief از فرنچایز Halo باشند.

شبح کوه گوردو

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

این به راحتی وحشتناک ترین ایستر اگی است که در GTA V قرار داده شده است. اگر از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ شب به بالای کوه گوردو سفر کنید، می توانید مشاهده کنید که زنی با لباس سفید بر روی یک پیام خون آلود ظاهر می شود. در این پیام نوشته شده است “Jock” که اشاره ای به Jock Cranley، شخصیتی در عناوین قبلی GTA دارد. روحی که روی این پیام می بینید همسر جوک است.

بشقاب پرنده غوطه ور

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

یکی دیگر از ایستر اگ های شناخته شده در GTA V، یک بشقاب پرنده زیر آب است. این احتمالاً کشتی‌ای بود که Frozen Alien از آن برای رسیدن به لوس سانتوس استفاده می‌کرد. با این وجود، می‌توانید در زیردریایی یا با تجهیزات غواصی در نزدیکی قسمت شمالی اقیانوس نقشه شیرجه بزنید تا این بشقاب پرنده را که در کف دریا قرار دارد، ببینید. فقط به شمالی ترین نوک نقشه بروید، از Submersible خود برای رفتن به آب استفاده کنید و به پایین شیرجه بزنید.

قاتل سریالی سنورا

بهترین ایستر اگ های بازی GTA V

شاید تحت تاثیر قاتلان سریالی محبوبی مانند زودیاک، راک استار گیمز شعری نوشت که یک قاتل ظاهری روی صخره ای در پارک ملی سنورا نوشته بود. تابلوی خوش آمدگویی پارک را در Sandy Shores پیدا کنید و به اطراف بچرخید تا صخره ای را پیدا کنید که شعر زیر روی آن است:

One is Done

Two was Fun

Three tried to Run

Four called Mom

Five’s not Alive

Six is Nix

Seven’s in Heaven

۸ won’t Wait

برای ترسناک‌تر شدن اوضاع، وقتی به صخره‌ای نزدیک می‌شوید، آهنگی پخش می‌شود. کودکان این آهنگ را برای شما می خوانند و به تعلیق کلی ایستر اگ می افزایند.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *