۰

بهترین ایستر اگ های بازی Halo Infinite

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

جدا از اینکه Halo یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص است، تاریخچه مستندی از گنجاندن ایستر اگ ها و رازهای متعدد در طول سری دارد.

Halo: Infinite این روند را ادامه می‌دهد و ۳۴۳ Industries راه‌های جدید و مبتکرانه‌ای را برای دور نگه‌داشتن جمجمه‌ها و سایر موارد مخفی از بازیکنان پیدا می‌کند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از بهترین ایستر اگ های بازی Halo Infinite بپردازیم.

ساندویچ غول پیکر

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

ساندویچ غول پیکر را می توان در یکی از غارهای Halo Infinite در جنوب Spire در جزیره چهارم بازی پیدا کرد.

پس از رفتن به داخل، بازیکنان باید از طریق یک ورودی مخفی با استفاده از قلاب جلو بروند تا زمانی که به یک ساندویج با اندازه عظیم برخورد کنند.

اطراف آن توسط گروهی از گرانت ها احاطه شده است که به نظر می رسد در حال پرستش ساندویچ هستند!

ادای احترام به Craig the Brute

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

Craig the Brute به سرعت در ژوئیه ۲۰۲۰ زمانی که ۳۴۳ Industries برای اولین بار گیم پلی Halo Infinite را قبل از به تاخیر انداختن بازی برای رفع چندین مشکل به نمایش گذاشت، تبدیل به یک موضوع ترند اینترنتی شد.

به نظر می رسد که در آن زمان، کریگ تبدیل به یک ایستر اگ شد، زیرا بازیکنان همچنان در سرتاسر Zeta Halo به او اشاره می کنند، از صفحه های موسیقی.

پس از ورود به یک وسیله نقلیه هوایی مانند Wasp یا Banshee، بازیکنان می توانند به بالای برج بروند و ساز، آلبوم و پوستری را پیدا کنند که وضعیت فعلی ستاره راک کریگ را نشان می دهد.

بازی آرکید Halo

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

در اوایل کمپین و همچنین در نقشه چند نفره Streets، بازیکنان می‌توانند گروه‌هایی از دستگاه های آرکید را پیدا کنند، از جمله ارکید های مبتنی بر Halo Infinite.

در کمپین، می توان آن را در پشت Outpost Tremonius با دنبال کردن مسیری در سمت چپ Outpost در حالی که رو به ساختار اصلی قرار گرفته است، پیدا کرد.

در حالی که نمی توانید با این دستگاه تعامل خاصی داشته باشید، اما این دستگاه برداشتی الهام گرفته از موضوع اصلی بازی را ارائه می دهد که بسیار جالب است.

اتاق بازی مخفی ایکس باکس

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

تقریبا در نیمه‌ی راه کمپین Halo Infinite، به بازیکنان ماموریتی داده می‌شود که آنها را به برج های مختلف در سراسر رینگ می‌فرستد.

در نزدیکی یکی از آن برج ها در جزیره چهارم، می‌توانید با عبور از یک تونل شش ضلعی و استفاده از قلاب خود وارد یک سوراخ کوچک که یک یک غار مخفی است بشوید و یک ایستر اگ بسیار پنهان را پیدا کنید.

در اینجا، اتاق بازی مخفی یک UNSC Marine را خواهید دید که با یک Xbox اصلی و انبوهی از تنقلات خوشمزه کامل شده است.

عروسک شخصیت ها

ایستر اگ های بازی Halo Infinite

در سرتاسر Zeta Halo، بازیکنان همچنین می‌توانند دسته‌ای از عروسک‌های مخملی را بر اساس شخصیت‌های برجسته Halo از جمله Master Chief، Cortana، the Arbiter، Pilot و Didact پیدا کنند.

آنها را می توان در چندین نقطه مختلف در سراسر نقشه یافت، برخی از مکان ها به طور مستقیم به نقش شخصیت در این سری مرتبط است.

جالبتر از همه این واقعیت است که این عروسک ها تنها ارجاع به شخصیت های خاصی هستند که در Halo Infinite ظاهر نمی شوند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *