۰

معمای مرموز و حوادث عجیب ویرجینیا امریکا در سال ۱۹۶۶

حوادث عجیب ویرجینیا امریکا

معمای مرموز و حوادث عجیب ویرجینیا امریکا در سال ۱۹۶۶

در دنیا همواره شاهد اتفاقاتی هستیم که گاه به گاه بدون هیچ توضیحی رها می شوند. نمونه های موجود حتی در دنیای پر از ارتباط و تکنولوژی امروز نیز به وفور یافت میشود. یکی از عجیب ترین حوادث مدرن و فراطبیعی تاریخ امریکا مربوط به اتفاقی میشود که در طول نزدیک به یک سال در ویرجینیای غربی افتاد. امروزه از این داستان به عنوان یک افسانه ی محلی نام برده میشود اما بسیاری از مردم امریکا که در آن زمان خود شاهد این حوادث بودند آن را حقیقتی بسیار عجیب و غریب می دانند…
.
در فاصله ی ۱۲ نوامبر ۱۹۶۶ تا ۱۵ دسامبر ۱۹۶۷ مجموعه ای از اتفاقات فراطبیعی در شهری کوچک به نام “پوینت پلزنت” افتاد که تا به امروز نیز پاسخ دقیقی درمورد آن یافت نشده است. این حوادث برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ رسانه ای شد و نام” مرد شاپرکی” بر آن ها نهاده شد. اولین گزارش مربوط به کارگر کارخانه سیمانی بود که گزارشی مبنی بر دیدن موجودی بسیار بزرگ با چشمانی قرمز که با ارتفاعی حدود ۲۰ متر از زمین در حال پرواز بود را داد.

 به فاصله ی ۲ روز سیلی از گزارشات عجیب به مرکز پلیس این شهر سرازیر شد. تمام گزارشات مبنی بر دیدن همین موجود بود. در فاصله ی چندین ماه مشاهده این موجود ۶ نفر در اثر تصادفات بی سابقه کشته شدند و بسیاری از گوسفندان، گاوها و اسب های این منطقه کشته و یا فلج شدند و اتفاقات زمانی عجیب تر شد که در ماه می، رییس پلیس منطقه و دو افسر دیگر خود شخصا شاهد این موجود بسیار مخوف بودند! گزارشاتی مبنی بر خاموش شدن بی دلیل ماشین ها، از کار افتادن پشت سر هم ساعت ها و نویزهای شدید روی بیسیم های پلیس و حتی عبور نکردن برق از سیم ها نیز گزارش میشد که این پرونده را هرچه بیشتر عجیب می کرد….

حوادث عجیب ویرجینیا امریکا

معمای مرموز و حوادث عجیب ویرجینیا امریکا در سال ۱۹۶۶

اما شاید عجیب ترین حادثه مربوط به ریزش بی دلیل پل نقره ای بود که در آن ۳۶ نفر کشته شدند علت ریزش این پل هرگز به طور رسمی اعلام نشد. در یکی از اتفاقات پسری که با این موجود مواجه شده بود و مستقیما به چشمان آن زل زده بود، برای چندین روز بینایی خود را از دست داده بود. وسعت اتفاقات به حدی زیاد بود که با توجه به نزدیکی این ایالت به پایتخت امریکا گزارشی ارسال شد و عنوان شد که تقریبا هر روزه اتفاقات عجیبی در حال روی دادن است.

با این حال پس از چیزی نزدیک به یک سال و پرونده ای چند هزار صفحه ای از حوادث و اتفاقات عجیب به طور ناگهانی همه چیز تمام شد! گزارشات نشان میداد این موجود هرچه که بوده از آن منطقه رفته…
و قسمت هایی از خاک منطقه ای که این موجود دیده شده بود بی دلیل سال هاست که خشکیده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *