۰

داستان بازی Street Fighter V

داستان بازی Street Fighter V

داستان بازی Street Fighter V

داستان بازی Street Fighter V

داستان بازی بین وقایع نسخه سوم و چهارم جریان دارد. با این‌که چندین سال از کشته شدن Charlie Nash توسط M. Bison می‌گذرد ولی او اکنون در یک مقبره زنده شده و توسط زن جوانی به نام Helen دستور می‌گیرد که از دوست قدیمی‌اش Guile یک آیتم مخصوص را بازیابی کرده و بدین طریق بتواند M. Bison را نابود کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سازمان Shadaloo «عملیات C.H.A.I.N.S» را آغاز کرده و با پرتاب هفت ماهواره مصنوعی به نام Black Moons در مدار زمین، قصد گسترش منبع قدرت روانی M. Bison یعنی ترس و ناامیدی و همچنین جذب این انرژی به منظور شکست‌ناپذیر کردن او و نیروهایش را دارد. Rashid به دنبال دوستی که توسط سازمان Shadaloo ربوده شده، به مقر اصلی نفوذ کرده و مدتی بعد توسط F.A.N.G متوقف می‌شود که او یک آیتم شطرنج‌مانند از Rashid را دزدیده و از آن برای منفجر کردن یکی از ماهواره‌ها استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا یک پالس الکترومغناطیسی در ارتفاعات بالای شهر نیویورک ایجاد شود.

با تلاش‌های ناموفق Guile و Chun Li برای متوقف کردن M. Bison و زیردستانش در نیویورک، این دو توسط Charlie مورد حمله قرار می‌گیرند که قبل از فرار، قصد دارد قطعات ارسال شده برای آن‌ها را با خود ببرد. Charlie در ادامه دوباره با Helen متحد شده و Rashid و Juri را نیز متقاعد می‌کند تا برای بازیابی قطعات با آن‌ها همکاری کنند. او توضیح می‌دهد که این قطعات، کلیدهای کنترل Black Moons هستند و برای افراد خاصی ارسال شده تا جلوی استفاده از آن‌ها را بگیرند. با در اختیار داشتن این اطلاعات، Karin Kanzuki جنگجویان مختلفی را از سراسر دنیا احضار می‌کند تا قبل از افراد سازمان Shadaloo بتوانند آن قطعات را پیدا کنند که تمام این جنگجویان به تماس Karin پاسخ می‌دهند ولی Ryu به توصیه Ken این دعوت را نمی‌پذیرد تا بتواند با تمرین بیشتر، قدرت تاریک خود را کنترل کند.

داستان بازی Street Fighter V

داستان بازی Street Fighter V

هنگامی که جنگجویان در جستجوی قطعات در سراسر جهان سفر می‌کنند، چندین بار مورد حمله گروه Dolls (عروسک‌های مؤنث) سازمان Shadaloo و همچنین خدای باستانی Aztec یعنی Necalli قرار می‌گیرند که به دنبال بلعیدن روح قوی‌ترین مبارزان است. Cammy در طی یک مبارزه، خواهرش Decapre را شکست می‌دهد ولی به این دلیل که می‌داند Decapre توسط سازمان Shadaloo شستشوی مغزی شده، از تحویل دادن خواهرش به پلیس امتناع کرده و او را به کمک Juri با خود می‌برد. با جمع‌آوری تمام قطعات باقی‌مانده و متحدان بیشتر، جنگجویان به پایگاه Shadaloo یورش برده و با موفقیت می‌توانند Black Moons را غیرفعال کنند ولی توسط سربازان M. Bison شکست خورده و مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند. F.A.N.G سپس از بین افراد گروگان، یک دختر جوان به نام Li-Fen را تهدید به مرگ می‌کند تا دوباره Black Moons را به کار بیندازد. F.A.N.G از او می‌خواهد مسیر ماهواره‌ها را به سمت زمین، تغییر داده و در ۲۴ ساعت به شش شهر اصلی در سراسر جهان حمله می‌کنند تا علاوه بر ویران کردن آن اماکن، نیروی روانی مورد نیاز خود را نیز تولید نمایند.

مدتی بعد Ryu از تمرینات بازگشته و با پاکسازی خود از نیروی تاریکی و شکست دادن Necalli او را برای همیشه مجبور به عقب‌نشینی می‌کند. او در حمله دوم به پایگاه Shadaloo دوباره به همراهانش پیوسته و Rashid نیز متوجه می‌شود که دوست گم‌شده‌اش مدت‌ها پیش توسط F.A.N.G کشته شده است ولی با استفاده از نکات مهمی که برای Rashid به جا گذاشته، او موفق می‌شود تا Black Moons را به طور کامل متوقف کند.

سپس Charlie با M. Bison روبرو شده و نمی‌تواند او را شکست دهد اما خودش را قربانی می‌کند تا بخشی از قدرت روانی او را از بین ببرد. حالا که M. Bison ضعیف شده Ryu می‌تواند او را برای همیشه نابود کند. با کشته شدن M. Bison سازمان Shadaloo نیز نابود شده، جنگجویان از آن‌جا فرار می‌کنند و گروه Dolls از تسخیر سازمان Shadaloo آزاد می‌شوند. Rashid یک پیغام ضبط‌شده توسط دوستش دریافت می‌کند که از او برای کمک به نجات جهان تشکر کرده و به او می‌گوید که به زندگی خود ادامه دهد. در همین حین Helen نزد اربابش Gill باز می‌گردد و مشخص می‌شود او در تمام این مدت Kolin بوده که تغییر شکل داده بود.

در صحنه پس از تیتراژ Ryu و Ken با یکدیگر به یک مبارزه دوستانه پرداخته و عهد می‌کنند تا زمانی که شرارت در دنیا ساکن است، به حرکت رو به جلو ادامه خواهند داد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *