۰

دو کاراکتر Kimberly و Juri برای بازی Street Fighter 6 معرفی شدند

بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6

پس از پایان مسابقات Street Fighter V در Evo 2022، یک تریلر جدید برای بازی بعدی در این فرنچایز یعنی Street Fighter 6 نشان داد که دو شخصیت دیگر به مبارزه می‌پیوندند.

جدیدترین کاراکتر اضافه شده کیمبرلی است، یک دانش آموز دختر به سبک بوشینریو که توسط گای در فاینال فایت معروف شد. او ابتدا در پایان اولین تریلر گیم‌پلی SF6 که در ژوئن ۲۰۲۲ در PlayStation State of Play منتشر شد، مورد توجه قرار گرفت و او شباهت‌های زیادی در سبک مبارزه‌اش با Guy دارد که آخرین بار در Street Fighter IV ظاهر شد.

شخصیت تایید شده دیگر جوری است که اولین بار در Super Street Fighter IV ظاهر شد و اکنون در هر بازی SF از آن زمان حضور داشته است. استاد Tae Kwon Do بسیاری از حملات ضربات سریع خود را حفظ می کند، اگرچه انگیزه های او در داستان بازی اکنون که رقیب اصلی او M. Bison شکست خورده است نامشخص است.

تریلر جدید Street Fighter 6 درست پس از مسابقه نهایی Street Fighter V Grand Finals که توسط بازیکن ژاپنی Masaki “Kawano” Kawano برنده شد، عرضه شد. این رویداد آخر هفته شامل رقابت و اعلامیه‌های متعددی در بازی‌های مبارزه‌ای از جمله The King of Fighters XV، Mortal Kombat 11، Tekken 7 و موارد دیگر می‌شود.

Street Fighter 6 آخرین نسخه از مجموعه بازی های مبارزاتی است که در آن شخصیت هایی مانند Ryu و Chun-Li به همراه مبارزان جدیدی مانند Jaime در حال بازگشت هستند. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۳ برای Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه شود.

آخرین اخبار گیم جهان را در سایت کنترل امجی مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *