۰

کارل اربن در نقش جانی کیج مورتال کامبت

کارل اربن در نقش جانی کیج مورتال کامبت

کارل اربن در نقش جانی کیج مورتال کامبت

کارل اربن در نقش جانی کیج مورتال کامبت

طبق گزارش ها، کارل اربن در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به بازیگران دنباله فیلم پرفروش Mortal Kombat محصول ۲۰۲۱ New Line است. Wrap اولین بار گزارش داد که Urban برای بازی در نقش جانی کیج در نظر گرفته شده است.

دنباله‌ای که توسط سیمون مک‌کویید کارگردانی و جرمی اسلیتر نوشته خواهد شد، توسط جیمز وان از Atomic Monster، تاد گارنر، سایمون مک‌کویید و E ساخته خواهد شد. کارل اربن که در حال حاضر در سریال پرطرفدار آمازون بازی می‌کند، با فیلم‌های پرفروش بیگانه نیست، زیرا در فیلم‌های Thor: Ragnarok، Star Trek و The Lord of the Rings ظاهر شده است.

اولین فیلم Mortal Kombat که در آوریل ۲۰۲۱ اکران شد، اقتباسی خشن از سری بازی های ویدیویی محبوب ساخته شده توسط اد بون و جان توبیاس بود. این فیلم از زمان اولین نمایش خود یکی از برترین عناوین فیلم HBO Max بوده و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

در دنیای Mortal Kombat، جانی کیج یک ستاره فیلم اکشن با سابقه هنرهای رزمی است. او یکی از قهرمانان اصلی دفاع از Earthrealm در برابر تهدیدات مختلف است که به خاطر حرکات و تکنیک های خاص خود شناخته شده است. کیج اغلب به عنوان یک ستاره فیلم مبارز هالیوود به تصویر کشیده می شود که برای تصویر خود ارزش قائل است و رفتار جالبی دارد.

انتظار می رود به روز رسانی های بیشتر اطلاعات بیشتری در مورد داستان و تاریخ انتشار دنباله Mortal Kombat ارائه دهد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *