۰

ساخت فیلم Mortal Kombat 2 تایید شد

ساخت فیلم Mortal Kombat 2

ساخت فیلم Mortal Kombat 2 تایید شد

پس از حدود یک سال انتظار، سرانجام اعلام شده که کمپانی نیولاین فیلم Mortal Kombat 2 را می‌سازد، کمپانی نیولاین اعلام کرده که در حال توسعه فیلم مورتال کامبت ۲ (Mortal Kombat 2) است.


گفته میشود سازندگان Mortal Kombat برای رونمایی از بازی بعدی خود آماده نیستند

استودیوی NetherRealm و اد بون بابت اشتیاق هواداران در مورد بازی بعدی آن‌ها هیجان‌زده هستند. با این حال سازنده‌ی Mortal Kombat هنوز قصد رونمایی از بازی جدید خود را ندارد. انتظار می‌رفت تا یکی از بازی‌های حاضر در رویداد The Game Awards 2021 ساخته‌ی جدید استودیوی ندررلم، توسعه‌دهنده‌ی Mortal Kombat و Injustice، باشد. طبق شایعات این بازی Mortal Kombat 12 بود. با این حال این استودیو اصلا در مراسم حاضر نشد. با توجه به تاریخچه‌ی رونمایی از بازی‌های قبلی Mortal Kombat، این حرکت کمی دور از انتظار بود.

البته چندی قبل شایعه شده بود که Mortal Kombat 12 احتمالاً بازی بعدی استودیوی ندررلم خواهد بود

پس از انتشار خبر پایان پشتیبانی از بازی Mortal Kombat 11، بسیاری از بازی‌بازان در مورد عنوان بعدی استودیوی ندررلم (NetherRealm Studios) به بحث و گفتگو پرداختند. طبق برنامه‌ی زمانی انتشار بازی‌های این استودیو، نسخه‌ی بعدی Injustice باید پروژه‌ی بعدی این توسعه‌دهنده باشد اما ظاهرا وارنر برادرز قصد دارد تا به جای صرف هزینه بر روی لایسنس‌های DC و پشتیبانی از عنوانی که احتمال دارد استودیوی سازنده‌ی آن در آینده فروخته شود، تمرکزش را بر روی آی‌پی‌هایی که مالکیت آن‌ها را در اختیار دارد، بگذارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *