۰

ماجرای ترسناک هفت شیطان

ماجرای ترسناک هفت شیطان

ماجرای ترسناک هفت شیطان

ماجرای ترسناک هفت شیطان :جورج لوکینز یک خیاط چهل چهار ساله ، متدین و شناخته شده اهل روستای یاتون در شهر بریستول انگلستان بود وی در سال ۱۷۶۹ به مردم روستای یاتون از تجربه اتفاقات فراطبیعی شکایت می کند و چندین و چند مرتبه رخداد های عجیبی را مشاهده می نماید که جوابی برای آن وجود نداشت. اما مردم یاتون سخنان لوکینز را جدی نگرفتند پس از مدتی جورج تشنج کرد و رفتار های عجیبی از خود بُروز می داد فریاد های بی وقفه جورج تمامی نداشت مردم روستا حالت جورج را ناشی از بیماری صرع می پنداشتند و در ۳ مه سال ۱۷۷۵ لوکینز را به بیمارستان بریستول منتقل کردند.
جورج لوکینز ۲۸ ماه در این بیمارستان بستری شد و مورد مداوا قرار گرفت اما نتیجه ایی در پی نداشت حتی برعکس ، عصبانیت جورج بیشتر شد او صدا و رفتار حیوانات را داشت. پزشکان بسیاری مورد وی را مطالعه کردند اما نتوانستند او را درمان کنند و نهایتا جورج در ۸ اکتبر ۱۷۷۵ از بیمارستان مرخص شد و به روستای یاتون بازگشت وی چند سال در این شریط نابسامان باقی ماند تا اینکه در سال ۷ ژوئن ۱۷۸۷ موج جدیدی از اختلالات بازگشت.

در این مدت رفتار های جورج عجیب تر شده بود او به زبان کشور های مختلف صحبت می کرد و در اتاق به پرواز در می آمد این رخداد ها کوچک ترین شکی در دل همسایگان وی باقی نگذاشت و دیگر کسی به بیماری صرع فکر نمی کرد جورج با فریاد می گفت هفت شیطان در من رخنه کرده است و باید هفت کشیش مرا از این حال نجات دهند زنی به نام سارا باربر که راهبه کلیسا شهر بریستول بود این اخبار را به گوش اسقف می رساند.
سارا باربر اسقف را راضی کرد تا به کمک جورج لوکینز بیاید و در نهایت توانست کشیش ها ریچارد سمس و رتور سنت وردبور به سرپرسی کشیش جیمز براون به همراه چهار تن دیگر را در این مراسم حاضر کند ولی اسقف کلیسا بریستول کریستوفر ویلسون و کشیش جان وسلی یکی از بنیانگذاران جنبش متدیست ها از حضور در این مراسم خودداری نمود. ۷ کشیش به صورت مداوم لوکینز را تقدیس کردند تا در نهایت او نجات پیدا کرد بر اساس تاریخ او تا سال ۱۷۹۸ به زندگی خود ادامه داد و تا پایان عمر به خدای خود ایمان داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *