۰

داستان بازی Sherlock Holmes: The Awakened

داستان بازی Sherlock Holmes: The Awakened

داستان بازی Sherlock Holmes: The Awakened

داستان بازی Sherlock Holmes: The Awakened

کارآگاه Sherlock Holmes در تاریخ ۶ سپتامبر ۱۸۹۴ متوجه می‌شود که دو فرد ناشناس، خدمتکار کاپیتان Stenwick را دزدیده‌اند. او پس از یافتن چندین سرنخ، همراه با دستیارش Watson به اسکله‌های رودخانه Thamas رفته و متوجه می‌شود که چندین آدم‌ربایی دیگر نیز در آن‌جا اتفاق افتاده است. تحقیقات بیشتر آن‌ها را به یک معبد زیرزمینی متروکه هدایت می‌کند، جایی که یک جسد خونین را روی یک محراب پیدا می‌کنند. آن‌ها همچنین مقداری تریاک و مورفین می‌یابند که Holmes متوجه می‌شود آن‌ها را به عنوان نوعی داروی خواب‌آور برای سرکوب قربانیان استفاده می‌کردند تا بتوانند آن‌ها را ربوده و به خارج از کشور قاچاق کنند. او در آن‌جا جعبه‌ای با برچسب «موسسه گل سپیدگوهر سیاه» پیدا کرده و مشخص می‌شود این گل، نماد ملی کشور سوئیس است، بنابراین تصمیم می‌گیرد همراه با Watson به کشور سوئیس سفر کرده تا راز این معما را پیدا کند.

آن‌ها به محض رسیدن به مقصد متوجه می‌شوند که «موسسه گل سپیدگوهر سیاه» یک آسایشگاه روانی است و توسط فردی به نام دکتر Gygax اداره می‌شود. بنابراین تصمیم می‌گیرند تا به نحوی وارد موسسه شوند، بدین صورت که Holmes از قصد خودش را به چنگ تبهکاران انداخته و با Watson در بیرون از موسسه در ارتباط باشد. او با پوشیدن لباس مبدل و یک هویت جعلی وارد موسسه شده و پس از دستگیر شدن، می‌تواند از سلول خود فرار کند. در ادامه شواهد بیشتری مبنی بر دخالت دکتر Gygax در فعالیت‌های جنایی پیدا می‌شود. دکتر نه تنها آزمایشات خطرناکی را روی قربانیان بی‌پناه در آسایشگاه انجام داده، بلکه بخشی از فرقه‌ای است که در انتظار ورود فرد ناشناسی به نام «یک» می‌باشند. همچنین مشخص می‌شود که هزینهٔ داروها با سنگ‌های قیمتی در شهر New Orleans پرداخت شده است. او در حین جستجو در موسسه، به طور غیرمنتظره با دشمن سابق خود یعنی پروفسور James Moriarty روبرو می‌شود که در آن‌جا بستری شده و در ادامه می‌تواند با او حواس دشمنان را پرت کرده و از موسسه فرار کند.

داستان بازی Sherlock Holmes: The Awakened

داستان بازی Sherlock Holmes: The Awakened

کارآگاه Holmes سپس با هدف جلوگیری از انتقال سنگ‌های قیمتی، همراه با Watson به شهر New Orleans سفر کرده و در آن‌جا مشخص می‌شود که این سنگ‌ها توسط یک مرد محلی به نام آقای Arneson از بانک خریداری شده ولی مدتی پیش Arneson همراه با پسرش Davy مفقود شده‌اند. Holmes پس از تحقیقات بیشتر می‌تواند Davy را پیدا کند ولی او به دلیل آسیب‌های شدید روانی، لال شده و نمی‌تواند صحبت کند، بنابراین یک سری اعداد را روی تخته می‌نویسد. Holmes و Watson می‌توانند Arneson را که قرار بود توسط یکی از اعضای فرقه در اعماق باتلاق قربانی شود، موقعیت‌یابی کرده و او را به همراه یک کتاب باستانی نجات دهند.

در ادامه Holmes و Watson به کمک آن کتاب، اطلاعاتی در مورد یک خدای دریایی افسانه‌ای به دست می‌آورند که می‌تواند با قربانی کردن انسان‌ها بیدار شود. همچنین اعدادی که Davy روی تخته نوشته بود را رمزگشایی می‌کنند و مشخص می‌شود آن‌ها مختصات یک فانوس دریایی در خط ساحلی اسکاتلند هستند. بنابراین Holmes و Watson به آن‌جا رفته و شاهد آخرین رویارویی با فرقه‌ها و رهبرشان Rochester می‌باشند. Holmes موفق می‌شود تا مراسم «احضار» را متوقف کند اما Rochester با ظاهر شدن طوفانی شدید تصور می‌کند که یکی از خدایان دریا یعنی Cthulhu احضار شده است، به همین دلیل خود را با هدف قربانی کردن، به داخل دریا پرتاب می‌کند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *