۰

پرونده جنایی حل نشده :مرگ اسرارآمیز الیسا لم

الیسا لم

در جستجوی هیولا ؛ مرگ اسرارآمیز الیسا لم

الیسا لم دختر کانادایی که برای تفریح و یافتن کار به امریکا سفر کرده بود، اتفاقی که برای او افتاد نزدیک به دو سال است که شدیدا توسط پلیس و خبرنگاران در حال بررسی است، این دختر بیست و سه ساله پس از انجام کارهایش با مادرش درکبِک تماس میگیرد و به او میگوید که پس از چند روز اقامت در هتلی در لس انجلس به کانادا بازخواهد گشت، الیسا حدود ۳روز در هتل اقامت داشت اما روز چهارم و به شکلی عجیب ناپدید شد.

مهماندار هتل پس از نگرانی در این مورد نگهبان هتل را در جریان گذاشت و او نیز پس از گذشت یک هفته و نیامدن او پلیس را خبر کرد، پلیس جستجو را شروع کرد و در نهایت جسد الیسا لم در منبع اب بالای هتل پیدا شد! در طول این مدت مسافران هتل از مزه ی عجیب و رنگ تیره ی اب هتل شدیدا شکایت کرده بودند اما مسئولین هتل پس از چندبار تعویض اب منابع هتل باز هم در عجب بودند که علت چیست، پلیس برای خارج کردن جسد الیسا از منبع مجبور شدند تمام منبع را شکاف دهد،هنوز هم مشخص نیست که او چگونه و چطور به داخل این منبع افتاده.
هتل در تمام نقاط دارای دوربین است و تمام درها قفل هستند اماهنوز هم مشخص نیست چگونه و چطور او توسط خودش و یا کس دیگر و یا حتی نیرویی فراطبیعی توانسته به پشت بام برود!

الیسا لم

اما ترسناک ترین نکته ی مرگ الیسا لم ویدئویی بسیار عجیب و تکان دهنده و در واقع اخرین تصاویر ثبت شده از او درون اسانسور هتل است،در این ویدئو او حرکاتی بسیار عجیب انجام میدهد،به شکلی که انگار در حال فرار و یا مخفی شدن از دست چیزی است،در نهایت در همان ویدئو که توسط روانشاسان بررسی شده دچار فروپاشی کامل روانی حاصل از وحشت میشود! الیسا هیچ گونه مشکل و پرونده ی روانی نداشته و هوز هم مشخص نیست چه چیزی او را در کمتر از ۵ دقیقه به جنون میرساند!این هتل که سیسیل نام دارد اما تاریخی بسیار بد دارد! دو تن از بدترین قاتلان زنجیره ای امریکا که یکی از انها شیطان پرست بود در این هتل اقامت داشته اند (ریچارد رامیرز)

پس از گذشت سه سال از مرگ الیسا هنوز هم مرگ او در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست چه اتفاقی افتاده است… پزشکی قانونی حتی قتل او را رد کرد و علت را خودکشی نامید، درون خون الیسا نیز هیچگونه ماده ی مخدر و خاصی نبوده و او به شکلی کاملا عادی مجنون شده بوده! این پرونده اما نکته ی بسیار عجیب تری دارد، فیلمی با بازیگری جنیفر کانلی به نام Black water.در این فیلم که محصول ۲۰۰۵ است نکاتی وجود دارد که دقیقا با این اتفاق همخوانی دارد!از نام هتل و لباس قرمز دختر(رنگ قرمز در فرهنگ شیطان پرستی نوین لاوِی به معنی قربانی است)تا تصاویر اسانسور و نحوه ی مرگ دخترو البته نام فیلم که مانند اب هتل سیاه است!… اما ۸سال قبل از اینکه ماجرای الیسا لم پیش اید.
پرونده ی الیسا لم یکی از عجیب ترین پرونده های جنایی سالهای اخیر امریکا شناخته شده و تا به حال ۶کارگاه زبده از حل ان ناامید شده اند.
سال ها قبل تر زن دیگری نیز در این هتل به قتل رسید که دالیا نام داشت!یک مدل که از ناحیه ی صورت به شدت اسیب دیده بود و قاتلش هرگز پیدا نشد. به عقیده ی بسیاری هتل سیسیل نفرین شده است!

با وجود اینکه بسیاری سعی کرده اند جوابی منطقی برای این اتفاق بیابند اما تا به حال همه از حل این حادثه ی عجیب ناامید شده اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *