۰

یکی از ۱۰۰ پرونده جنایی عجیب و حل نشده تاریخ:همزاد امیلی ساگی

۱۰۰ پرونده جنایی عجیب و حل نشده تاریخ

یکی از ۱۰۰ پرونده جنایی عجیب و حل نشده تاریخ:همزاد امیلی ساگی

 

یکی از ۱۰۰ پرونده و واقعه ی عجیب دنیا پرونده مخوف قتل های امیلی ساگی است وی نه قاتل بود نه دزد نه متجاوز بلکه یک دختر ۳۲ ساله خوش رو و بسیار تحصیل کرده و معدب بود که وی را بهترین معلم شهرش میخواندند اما در همان دوران تدریس بعد از گذراندن دوران موفقی در حوزه اموزگاری ، وی ناگهان تصمیم به تغیر شغل گرفت این تصمیم با مخالفت کادر مدرسه مواجه شد و باعث شد امیلی یک هفته دیگر در مدرسه بماند.

دلیل این تصمیم تا مدتی مخفی باقی ماند و امیلی انرا با کسی در میان نگذاشت که ناگهان یکی از دانش اموزان همزاد امیلی را در کنارش دید وی که زودتر از بقیه دانش اموزان وارد کلاس شد ناگهان با یک امیلی دیگر در کنار امیلی اصلی مواجه شد امیلی اصلی در حال پاک کردن تخته بود و همزاد وی هم حرکات اورا تقلید میکرد مانند یک خواهر همسان هیچ تفاوت ظاهری بین امیلی و همزادش نبود.

دانش اموز سریعا از کلاس بدون انکه امیلی بفهمد خارج شد درست سه روز دیگر هنگامی که امیلی در حال اب دادن باغچه کوچک حیاط مدرسه بود دانش اموزان یک بار دیگر همزاد وی را در کلاس دیدند.
انهم جلوی چشم ۵۰ دانش اموز امیلی در بیرون از کلاس و یک امیلی دیگر در کلاس روی صندلی نشسته و به دانش اموزان نگاه میکند دانش اموزان ابتدا چند بار امیلی همزاد را صدا میکنند اما او هیچ حرکتی نکرده و دانش اموزان را کنجکاو میکند تا به وی نزدیک تر شوند.
تعدادی از دانش اموزان به همزاد امیلی نزدیک شده و به دست میزنند اما به محض دست زدن، همزاد امیلی ناپدید میشود. از ان روز به بعد دانش اموزان این مسعله را با والدینشان در میان گذاشته و کادر مدرسه از این اتفاق اگاه میشود و امیلی را از مدرسه اخراج میکنند امیلی چند سال اخر عمرش را در خفا زندگی کرد و هیچکس از مرگ وی خبر نداشت که چطور و کی اتفاق افتاد اما بسیاری میگویند وی بر اثر سکته قلبی از ترس در دوران پیری از دنیا رفت.

( عکس بالا مقاله که گفته میشود این عکس او و همزادش در کنار او میباشد.حقیقت عکس نا معلوم است)

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *