۰

معرفی سریال The Irregulars 2021

معرفی سریال The Irregulars 2021

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی سریال The Irregulars 2021

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سریال The Irregulars 2021 بپردازیم ؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

“The Irregulars” سریالی در ژانر ماجراجویی، فانتزی و درام است که توسط نویسندگان Tom Bidwell و Tom Edge ساخته شده است. این سریال در مورد یک گروه جوان به نام “The Irregulars” در لندن دوره ویکتوریا است که تلاش می کنند تا معماهایی را که توسط یک شخص مرموز و خطرناک طرح می شوند را حل کنند. با توجه به توانایی های فوق العاده خود، این گروه برای حل معماها و مبارزه با تهدیداتی که به شهر لندن واقع می شوند، از سوی خانم Hudson استخدام می شوند. در طول سریال، این گروه با جنایات، رازها و خطراتی رو به رو می شوند که هیجان و تعقیب و گریز را به ارمغان می آورد.

۲- بازیگران، کارگردان:

کارگردان: Tom Bidwell

 برخی از بازیگران این سریال عبارتند از: هنری لوید-هیوز در نقش شرلوک هولمز بوده، رویس پیسرن دکتر واتسون، کلارک پیترز در نقش لینن من، تادئا گراهام در نقش بی، دارسی شاو در نقش جسی، جوجو مارکاری در نقش بیلی، مک دیوید نیز در نقش اسپایک، آیدان مکاردل در نقش بازرس لستراد و و اولویا گرانت نیز درنقش پاتریشیا کلمن-جونز ایفای نقش خواهند کرد.

معرفی سریال The Irregulars 2021

۳- نمرات فیلم و جوایز:

تاکنون سریال “The Irregulars” نمرات متوسطی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرده است. در سایت IMDb، این سریال امتیاز ۶ از ۱۰ را کسب کرده است. همچنین در Rotten Tomatoes، نمره این سریال ۸۰% است . اما با این حال، سریال “The Irregulars” پرطرفداری خوبی را در بین تماشاگران داشته است.

۴- فکت های جالب درباره فیلم:

  • سریال “The Irregulars” بر اساس کتاب های شرلوک هولمز نوشته آرتور کانن دویل ساخته شده است، اما این سریال به شخصیت شرلوک هولمز توجه نمی کند و داستان آن مستقل است.
  • برخی از صحنه های سریال در سالن موزه و تئاتر وینیو در لندن فیلمبرداری شده اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *